Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7210 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

קודם כל ניסיתי לשלוח לדני ממצת אור ה"פ אבל הוא עבר את מכסת ההודעות.

 

לאחר החלפת סוללה לשלט בין שני השלטים (בשלט אחד נגמרה הסוללה, החלטתי להעביר מהשלט השני לשלט הראשון) האזעקה לא מגיבה יותר.

הנורה בשלט דולקת בשיא העוצמה אבל אין כל תגובה בלחיצה עליו.

סוג האזעקה הינה "גראד".

מה עושים?

 

תודה מראש,

גיא.

פורסם

תנסה לאפס את האזעקה כלומר להגדיר את השלטים מחדש.

היית אמור לקבל דף עם כל הפונקציות של האזעקה וכיצד אפשר לאפס אותה ולהגדיר מחדש שלטים.

פורסם

קיבלתי. בדף רשום לנטרל את המערכת ולפתוח ולסגור את הסוויץ' 20 פעמים בפרק זמן של 20 שניות ואז הוינקרים יהבהבו 20 פעם. הבעיה היא שהם לא מהבהבים..

פורסם

גם אצלי קרה דבר דומה כשהחלפתי סוללה בשלט- כבר חשבתי שזהו- אני לא יכול להכנס לאוטו בכלל.

 

שיחקתי קצת עם השלט וזה הסתדר.

 

אצלי יש אזעקת קליפורד.

פורסם

יש לי בעיה אחרת עכשיו.

השלט השני עובד! משהו קרה לשלט שהשתמשתי בו עד עכשיו.

 

הסיפור הוא כזה:

בחודש מאי 2006 (לפני כ- 4 חודשים) התקנתי את האזעקה וקיבלתי איתה 2 שלטים.

מכיוון שאני משתמש בצרור אחד ברכב, שלט אחד חיברתי לצרור המפתחות, ואת השלט השני שמתי עמוק בארון למקרי חירום.

 

היום, השלט שהשתמשתי בו עד עכשיו הפסיק לעבוד. הנורה של השלט דולקת אם לוחצים על אחד מהלחצנים אבל אין תגובה. בהתחלה החלפתי סוללות בין שני השלטים אבל השלט לא עבד. ניסיתי את השלט הרזרבי ולהפתעתי הוא עובד. מה יכולה להיות הבעיה? האם האחריות של האזעקה כוללת את השלטים? השלט לא קיבל מכה, לא נרטב והסוללות בו תקינות. מה דעתכם?

פורסם

היי,

 

יש לך אחריות גם לשלטים.

התיכנות לא עבד, כי יש לבצע דריכה ולאחר מכן ניטרול, ולאחר מכן את ה20 פעולות.

בכל אופן, תאם ותקפוץ, ובוא עם שני השלטים.

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

תודה לדני ולשאר החברים שהגיבו.

 

דני אני אקפוץ במהלך חול המועד סוכות, אני אתאם איתך קודם, במילא אני צריך לנסוע לאיזור לכיוון פרונט..

 

תודה,

גיא.

×
×
  • תוכן חדש...