Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7213 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עכשיו חזרתי מהמוסך ורוצים ממני 620 ש"ח על רדיאטור חדש לפיאסטה 97 שלי,

בעקבות נזילה ורקבון באחת הפינות של הרדיאטור,הרכב מאבד בערך ליטר נוזר קרור ב10 ימים,יש צורך בהחלפה??

המחיר כולל מע"מ וללא עבודה....שווה? הגיוני?

פורסם

ועכשיו שעשיתי כמה בירורים בדפי זהב מישהו ברחוב בן צבי בת"א לוקח 500 על חדש כולל מיים והרכבה.

כולם לוקחים 150 ש"ח יותר לפחות....הגיוני??

פורסם

קודם כל תחליף,לא נוסעים בשום אופן עם נזילה מהרדיאטור.

 

השווה בין המקומות וראה איזה רדיאטור מציעים לך,איזה מים ירוקים מציעים לך (יש הבדל משמעותי בין סוג לסוג,גם באיכות וגם במחיר),בדוק האם התשלומים כוללים מע"מ שלא תופתע וגם מהו אופן התשלום שכן אולי שווה לשלם עוד כמה שקלים ולשלם בפריסה לתשלומים.

 

לא תמיד היקר טוב יותר מהזול אבל כמעט תמיד הזול עולה בסוף ביוקר.....

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם

שמר...

 

יש מושג כזה שוק חופשי...

מאידך יש מושג כזה שבירת שוק...(מבוא לכלכלה).

יש מוסכמות שעליהן השוק בנוי--ככה למשל מחשבים כל חודש את המדד....

יום נעים..

×
×
  • תוכן חדש...