Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7230 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן !

 

אני מחפש חנות שתתקין רדיו דיסק ברנו מגאן 2001.

אולי הנושא נשמע קצת מוזר בהתחשב בהתקנה הפשוטה אבל אני די פרנואידי לגבי מערכת החשמל של הרכב.

בקיצור אם מישהו מכיר חנות התקנות מקצועית ולא יקרה מידי באיזור רעננה אשמח להמלצות.

 

תודה מראש!

פורסם

בשביל התקנת רדיו דיסק אתה לא צריך "מקצוען".

"מקצוען" ייתן לך התקנות שאצל מתקין פחות "מקצוען" לא תקבל, כמו בניות בפיבר מסובכות

עם צביעות של אייר-בראש וכיוצא בזה...

כל מתקין יוכל להכניס לך רדיו דיסק לרכב בצורה טובה.

פשוט גש למתקין הקרוב לביתך.

ואם בכל זאת תרצה "מקצוען" - תהיה מוכן לשלם לו יותר רק כי אתה חושב שהוא יתקין את הרדיו דיסק

יותר טוב או משהו בסגנון...

פורסם

כן.

תעשה מה שאני ממליץ לכולם:

עם בואך למקום, ראה אם הוא מסביר פנים (לא חייב חייכני או סמיילי כל היום) אך שיש לו סבלנות

או שיש לו יכולת קשב לרצונות שלך.

בעצם - הכל חוץ מלהיות "אנטי".

שיהיה אחד שאתה יודע שתמיד תוכל לחזור אליו, בין אם יש בעיה, ובין אם כי אתה סומך עליו.

פורסם

הבנתי , תודה, יש לך או למישהו אחר המלצה כי אני עובד באזור אבל לא כל כך מכיר את הסביבה.

בנוסף אין לי שום דרישות מיוחדות סה"כ צריך לשלוף רדיו טייפ קיים ולהחליפו ברדיו דיסק שיש לי,

פשוט המגאן מועד לפורענות בנושא חשמל לכן ביקשתי עזרה.

פורסם

קודם כל כמה עצות לפני שאתה הולך להתקין HU לא משנה אם זה אצל המקצוען הכי גדול בארץ או אצל החאפר הכי קטן שיש...

 

א. - תבדוק את כל מערכת החשמל ברכב שלך - כלומר אורות, איתותים, נוריות אזהרה ומצוקה - בייחוד את הנורה של כריות האוויר - בהרבה מהרכבים החיווט של מערכת כריות האוויר עוברת דרך הצמה הראשית - תברר היטב שהכל תקין בכדי שאם משהו לא יהיה תקין לפני כן שיהיה לך למי לבוא בתלונות.

 

ב. תנסה בכל זאת לוודא שלבעל המקום יש שם טוב - המלצות כאן בפורום בהחלט יכולים להיות טובות.

 

ג. כדאי לך אפילו ליידע את המתקין שהגעת אליו בעקבות המלצות בצורה זו אולי תרכוש את אהדתו ואת רצונו לעשות עבודה תקינה וראויה לשמה.

 

לגבי מתקינים - "רדיו השרון" בכפר סבא, טומקאר בהוד השרון, קרייזי סטריאו של ניר גורן בצומת ירקונים, הייתי גם מציע לך לגשת לאחוזה 171 שזה בעצם צ'יפר ולשאול אותם מי המתקין שלהם...

 

בהצלחה!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

רדיו דיסק אומנם זה לא סיפור להתקין וכל אחד יודע, אך לא לשכוח שיש 11 חוטים לחבר, ויש חיבורים ויש חיבורים, אפשר חאפרי ואפשר נקי, אפשר עם טעות אחת בקטביות של אחד מ8 חוטי הרמקולים והשמיעה מגעילה, אפשר לטעות בחיבור יציאות למשל של רמקול קדמי שמאל, עם אחורי ימין, והלך הסטריאו, אז נכון שזה פשוט, אבל לא חסרות אפשרויות לטעות.

סע לחבר הפורום שיש לו את חנות "אביזר המאה" בנתניה, קצת נסיעה וראש שקט ולא תתאכזב, אם אתה רוצה שקט, זה פתרון שאני מכיר לאזור המדובר.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם
"רדיואב" באזור התעשיה רעננה.

שמע, לא יודע מה איתך, אבל ניר יכול לספר לך, איזו התקנה חאפרית עשו לו שם פעם.

עם כל הטעויות האפשריות ה"קלאסיות" בהתקנת מגבר. אני הייתי שם יחד איתו ואני לא ממליץ.

 

הייתי מקשיב לדני .ז. הוא בחור שיודע מה הוא עושה ולכן אני מאמין שהוא גם יודע על מי הוא ממליץ.

"אני לא יודע אם יש מספיק מגברים בבית..."

פורסם

רמי קראדי בחנות טומקאר בהוד השרון .

 

בחור טוב אני שולח אליו הרבה אנשים ויש לו ידיים טובות ונסיון ( עבד בזמנו כשותף של אלון מצקין ממצקינטייפ).

בברכה,

קורווין.

×
×
  • תוכן חדש...