Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7231 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אפילו למערכת שלי בסלון יש סאונד נפלא בלי סאב.

אולי זה בגלל שאני, בגילי המתקדם, רואה סרטים בשקט כדי לא להפריע לכל השכונה.

ובחדר השינה (תודה לאל) אני מעדיף לשמוע מוזיקה רגועה ואת האקשן לחוות בעצמי ולא בטלויזיה.

פורסם

גם כשהייתי תיכוניסט, אם הייתי שם איזה תקליט על הגרמופון או מדליק את הרדיו מנורות שלי (בלאופונקט משנות החמישים עם בן זונה צליל חם), הייתי שומע בשקט ובלילה בכלל הייתי שומע עם אוזניות.

זה כנראה ענין של אופי ולא רק של גיל.

ואגב, העניין של התקליטים והרדיו מנורות זה לא בגלל שאני ממש ממש עתיק. כשהייתי בתיכון כבר היו קסטות (!), פשוט אהבתי סאונד כמו שצריך. ולדעתי בומים של באסים רק מסתירים את המוזיקה.

פורסם

יש לך כבר שיניים תותבות? :lol:

 

אבל ברצינות - כן , יש סוגי מוזיקה - יש מוזיקה של "בום בום בום" למסיבות בעיקר , ויש מוזיקת "איכות" - ג'אז וכד' - ששם אתה נהנה לשמוע צליל נקי וחלק.

 

תלוי בטעם ובסגנון המוזיקה.

פורסם
יש לך כבר שיניים תותבות? :lol:

 

אבל ברצינות - כן , יש סוגי מוזיקה - יש מוזיקה של "בום בום בום" למסיבות בעיקר , ויש מוזיקת "איכות" - ג'אז וכד' - ששם אתה נהנה לשמוע צליל נקי וחלק.

 

תלוי בטעם ובסגנון המוזיקה.

אין ספק , אני שומע בעיקר מוזיקה אלקטרונית אבל מהסוג האיכותי : shpongle , armin van buuren , above & beyond וכל האירופאים האיכותיים האלה .

בד"כ נהנה מהבום בום בום אבל מצד שני אני שומע גם הרבה מאוד פינק פלויד ודרים תיאטר אז הסאב פשוט מוחלש או לחילופין מושתק .

ים long time no

פורסם

יש אין סוף אפשרויות וטעמים בתחביב הזה.

 

אני למשל מאזין 50 אחוזים מהזמן לתקליטים, לרוב אופרות של ואגנר, בווליום די גבוה. :-D

כל עוד אין די כסף לסאב טוב, המוסיקה תסתדר בלי בעיה ללא סאב.

הסרטים המטומטמים של שפילברג אולי יסבלו קצת, אבל בשביל זה הם סרטים מטומטמים.

 

וממש בדומה לרפליקות של AC COBRA, הפטיפון שקניתי יוצר לאחר שנת 2000...

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
ווסטרה של היום זאת לא הווסטרה של אז[כנ"ל לגבי לאקסמאן]

Luxman קיימים ועוד איך ומוכרים רק במזרח הרחוק (אולי חזרו כבר לארה"ב גם) מכשירי high end. מה שיש בארץ זה שימוש במותג ע"י אלמור למכשירים שאין להם קשר ל-Luxman היפנית.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
Luxman קיימים ועוד איך ומוכרים רק במזרח הרחוק (אולי חזרו כבר לארה"ב גם) מכשירי high end. מה שיש בארץ זה שימוש במותג ע"י אלמור למכשירים שאין להם קשר ל-Luxman היפנית.
נכון,ואני דיברתי רק על מה שהולך בארצינו ולא בחו"ל,ולאקסמן של אז שנות ה 80המוקדמות ,לעומת "לאקסמן" של היום בארץ.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם
נכון,ואני דיברתי רק על מה שהולך בארצינו ולא בחו"ל,ולאקסמן של אז שנות ה 80המוקדמות ,לעומת "לאקסמן" של היום בארץ.

Luxman היה המגבר (בעצם רסיבר) הראשון שקניתי עוד בגיל 16. אז הוא היה בן 8. היום הוא כבר ענתיקה אבל אני עדיין עושה שימוש בטיונר שלו. אין תחליף ללהעביר תחנות ברדיו עם חוגה...

 

אתה יכול להציץ כאן:

http://www.luxman.co.jp/

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
אני מכיר את החברה וטיב מוצריה,תודה בכ"א.

אם כך אתה יודע מה המרחק של המערכת שלך ממערכת קולנוע ביתי "מושלמת..."

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

×
×
  • תוכן חדש...