Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7236 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אני קורא בפורום מדי פעם ולאחרונה נעזר בו רבות בכוונה לקנות מערכת משלי.

בשלב הראשון- המערכת תורכב ממגבר 4 ערוצים, זוג קומפוננט מקדימה וסאב וופר.

 

לאחר הסתובבויות שלא נגמרו וייעוץ שונה שקיבלתי מכל מוכר ומוכר, החלטתי ללכת על

הרכיבים (הצנועים) הבאים:

מגבר- JBL GTO75.4.

זוג קומפוננט-'' Morel MK2 Dotech 6.5

 

לגבי הסאב- הדגשתי בפני כל איש מכירות בכל חנות שבה ביקרתי, שאני מעוניין

בסאב עדין ולא גדול (בגאז' בינוני, התקנתי מערכת גז) ונעניתי כי אם אני רוצה

להפיק באסים עדינים, עדיף לי לוותר על הסאב ולרכוש זוג קומפוננט אחוריים במקום.

 

העצה נראתה בעיניי תמוהה, בעיקר בהתחשב בעובדה שלא שמעתי על כך שקומפוננט

אחורי יכול לספק באסים עדינים כתחליף לסאב.

 

אני אשמח לכל דעה על העצות שקיבלתי ועל הרכיבים שאותם אני עתיד לרכוש.

 

ובכלל- תודה על כל המידע שאתם חולקים בפורום, הוא רלוונטי ומצוין.

שבת שלום.

פורסם

שלום לך.

השילוב של המגבר הספיציפי והדגם הספיציפי של קומפוננט = שריפת אחד הטויטרים בקרוב מאוד.(ושלא יספרו סיפורים על כיוונים לא נכונים וכאלה).

אני לא ממליץ על המגבר הנ"ל.

 

בקשר לסאב, אם אתה רוצה לשמוע ולהרגיש תדרים נמוכים, אז אתה חייב סאבוופר, עפילו 8" או 10".

אבל תברר איך הסאב שלך יסתדר עם הבלון גז בתוך הבגאז'.

בברכה.

פורסם

גם על השילוב ביניהם שום חנות לא העירה לי.

זה מרגיז שהם מנסים לדחוף לך בכל מחיר רכיבים שמשתלם להם למכור.

 

ועכשיו לענייננו, מתי הקומפוננט הנ"ל עשויים להיכנס לשוק, ועל איזה סדר גודל של מחירים מדובר?

בנוסף, הרכב הוא מסוג סובארו B4. האם הרמקולים יתאימו?

 

- כדאי להחליף את המגבר שבחרתי לאחד שכן יעבוד טוב יחד עם אחד מהרמקולים?

 

תודה.

פורסם

דווקא איזה בחור שאל פה על שילוב של מדבר 75.4 עם הקומפוננט שצויין פה..

וענו לו שזה יעבוד יפה מאד יחד...

 

Guy88

נראה לי קראו לו

פורסם

הבנתי אותכם.

 

אני מצטער שאני משגע אותכם, אבל יש לי עוד כמה שאלות...

- מה לגבי העצה המוזרה שנתנו לי? האם באמת קומפוננטים קדמיים ואחוריים

יספקו לי מספיק בסים? (אני שונא להרגיש ש"בועטים" לי בגב כשיש צלילים נמוכים.

כמובן שבאסים זה מרכיב חשוב במוזיקה שאני שומע, ואני מעוניין בו כל עוד הוא לא אגרסיבי מדי)

- אם כבר במתקינים עסקינן, יש המלצה למתקינים טובים בדרום? (אם יש אחד ממש טוב ללא עוררין

גם במרכז, אז אני יגיע לשם.)

פורסם
השילוב של המגבר הספיציפי והדגם הספיציפי של קומפוננט = שריפת אחד הטויטרים בקרוב מאוד.(ושלא יספרו סיפורים על כיוונים לא נכונים וכאלה).

שטויות שטויות שטיות ! ! !

 

אומנם הטויטרים של הדוטק ( MT-11 ) עדינים מאוד , אבל זה ממש לא אומר שאם

נחבר להם את המגבר הנ"ל הוא ישרוף אותם !

ובוודאי שהסיבה לשריפה של הטויטרים היא של כיוונונים לא נכונים !

פורסם

אני מציע לך לחשוב על סאבים מוגברים לש פיוניר.

הם קטנים. כ 30ס"מ על 30 ס"מ על 40ס"מ. וזה כולל מגבר מובנה.

 

הם נותנים סאונד נעים. בס עדין. (בווליום נמוך.) ובס מורד (לא בועט) בווליום גבוה.

אני למה שמחפש בס עדין. ובלי הרבה מקום. מוגבר.

וזה מנסיון עם כמה כאלה. בכמה סוגים שונים של רכבים.

 

כמו. איביזה טורבו. דיהטסו אפלאוז. רנו מגאן. ויש עוד שנים. אני לא זוכר את הרכבים. וכולם אהבו את הסאונד.

 

 

אני מציע תנסה אותו. ותחליט.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

שום רמקול לא יתן לך באס כמו סאב. מה שהמתקין אמר לך זו שטות גמורה.

לגבי סאבים - יש סאבים קטנים מאוד ודי איכותיים. בזמנו היה לי רוקפורד P1 בקוטר 8" בתיבה אטומה קטנטנה בנפח 7 ליטרים ומאוד אהבתי אותו.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

איזה יופי לראות אנשים שרוצים ומוכנים לעזור!

 

לסאונדמן בקשר לפיוניר- יש להם סאבים קטנים בגודל, איכותיים ועדינים?

אם כן, אשמח לדגם ספציפי.

 

ולשאר- אתם חושבים שאם אבקש להשוות בין הסאבים לאחר שהמגבר והקומפוננטים

כבר יהיו מותקנים, יתנו לי? או שזה בלתי אפשרי?

פורסם

אני חושב שחבל לקנות מגבר 4 ערוצים. ולקנות סאב אקטיבי.

מספיק 2 ערוצים וסאב. (פחות כסף)

 

לגבי דגמים של אקטיבי. קישורים

http://www.pioneer.co.uk/uk/product_detail.jsp?product_id=12647&taxonomy_id=25-130

 

http://www.pioneer.co.uk/uk/product_print.jsp?product_id=601

 

http://www.pioneer.co.uk/uk/product_detail.jsp?product_id=606&taxonomy_id=25-130

 

http://www.pioneer.co.uk/uk/product_detail.jsp?product_id=7848&taxonomy_id=25-130

 

ויש עוד. זה דוגמא.

תראה את הגודל.

לי יש נסיון עם ה 205A ודגם נוסף ישן יותר.

ה205 פצצה את דגם. ממליץ עליו.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

שלום.

 

בלי לתת דגמים ומוצרים, לך על הסט אפ הבא -

 

קומפוננט מקדימה.

סאב אחורה.

מגבר והד יוניט טוב.

וסגור עיניין.

 

מה התקציב כדי שנוכל לפרט יותר טוב ?

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

פורסם
שלום לכולם,

אני קורא בפורום מדי פעם ולאחרונה נעזר בו רבות בכוונה לקנות מערכת משלי.

בשלב הראשון- המערכת תורכב ממגבר 4 ערוצים, זוג קומפוננט מקדימה וסאב וופר.

 

לאחר הסתובבויות שלא נגמרו וייעוץ שונה שקיבלתי מכל מוכר ומוכר, החלטתי ללכת על

הרכיבים (הצנועים) הבאים:

מגבר- JBL GTO75.4.

זוג קומפוננט-'' Morel MK2 Dotech 6.5

 

לגבי הסאב- הדגשתי בפני כל איש מכירות בכל חנות שבה ביקרתי, שאני מעוניין

בסאב עדין ולא גדול (בגאז' בינוני, התקנתי מערכת גז) ונעניתי כי אם אני רוצה

להפיק באסים עדינים, עדיף לי לוותר על הסאב ולרכוש זוג קומפוננט אחוריים במקום.

 

העצה נראתה בעיניי תמוהה, בעיקר בהתחשב בעובדה שלא שמעתי על כך שקומפוננט

אחורי יכול לספק באסים עדינים כתחליף לסאב.

 

אני אשמח לכל דעה על העצות שקיבלתי ועל הרכיבים שאותם אני עתיד לרכוש.

 

ובכלל- תודה על כל המידע שאתם חולקים בפורום, הוא רלוונטי ומצוין.

שבת שלום.

אני אישית חושב שהמגבר שהחלטת ללכת עליו מצויין... הוא גם טוב מבחינת איכות והוא גם מספיק חזק בשביל לתת לסאב עדין (לאנזאר מאקס למשל הסאב הראשון שלי מאד עדין ומדוייק) קומפוננט אני לא חושב שדווקא כדי במורל.. אני חושב שכדאי לך מאד ללכת על הקומפוננט של ג'יי בי אל.. 70 וואט אר אמ אס ואני מתחייב שהם יספקו אותך לי יש כאלה ואני נהנה מהם כבר מעל שנה

עדיף מאזדה 3 עם דלקן מאשר M3 בלי דלקן

פורסם

משום מה המליצו לי לא ללכת על הקומפוננטים של ג'י.בי.אל. על איזה דגם מדובר?

 

התקציב הוא פלוס מינוס 3.5 אלף כולל ההתקנה.

רנזי, אין לי אפשרות להד יוניט ברכב, ה-B4 מגיעה עם מערכת מובנת

(מגביל, מעצבן... אבל אין הרבה מה לעשות בנושא לצערי.).

 

מכאן שהתקציב שנשאר (3K) הוא למגבר (1000-1500), לקומפוננט קדמיים (1000-1200)

וסאב (600-800).

×
×
  • תוכן חדש...