Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7236 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אולי מספיק עם הבולשיט של הג'יי בי אל?!

 

זה שיש טמבלים שמשתוללים בווליום או עם הגיין, עובדים בעיוות מטורף ואז מתפלאים שהלך הטוויטר, אומרים שהמגבר לא טוב? כמו לכל רכיב אחר גם לו יש מגבלות, אל תצפו לניסים ונפלאות ממגבר של 1500 שקל.

 

לדעתי הסט אפ לא רע, לך עליך בשילוב סאב 10" או 8", או אפילו קח בחשבון סאב פרי אייר (אין לי מושג האמת איך נראה מגש של B4, אבל זה חשוב שתשקול את זה), אם תחליט ללכת על סאב מוגבר כמו שאלי המליץ לך, דבר ראשון תשמע אותו לפני שתקנה, (דבר זה תקף לגבי כל רמקול שאתה קונה - חובה לשמוע לפני שקונים) ואז תקנה מגבר שני ערוצים לקומפוננט בלבד.

 

דגש הוסף הוא להתקין אצל מתקין טוב, יש לך אמא ואבא לפנות אליהם - וכאלה לא חסר - תריץ חיפוש בפורום.

 

בברכה, שי

פורסם

שאלה אחרונה- על איזה סאב 8'' מומלץ ללכת? שמות של כמה דגמים ממש יעזרו לי.

אפילו רק כדי לבקש בחנויות לשמוע אותם.

הדרישות: עדין ואיכותי עד כמה שאפשר בתקציב (עד 800 ש"ח כולל תיבה.).

פורסם
משום מה המליצו לי לא ללכת על הקומפוננטים של ג'י.בי.אל. על איזה דגם מדובר?

יש לי את אותו מגבר כמו שלך....וקומפננטים של JBL דגם 6507c

והם נשמעים ממש טוב....ממש חזקים לפי דעתי...

פורסם

אני מעדיף לא להתייחס לשטות של באס מקומפוננט אחורי.

אם אתה לא אוהב באס שדופק לך בעצמות אתה פשוט צריך לבחור סאב עדין ולכוון אותו נכון (אצל המתקין או במפגש הקרוב למקום מגורייך :) )

אני ממליץ לך לחבר את המערכת (המגבר והרמקולים) ופשוט לנסות סאבים.

אם תוכל לקחת איתך חבר שמבין או ללכת למתקין שאתה סומך עליו.

או פשוט תברר למי במפגש הבא יש סאבים בתקציב ובגודל שאתה רוצה אני מאמין שישמחו להשמיע לך.

אל תאמינו לאוזן שלכם כ"כ מהר, לסאונד איכותי צריך ללמוד להקשיב...

מחשב לרכב, פוקל אוטופיה + סאב פוקל 33K כפול ועוד

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=152828

פורסם

הבנתי, תודה רבה.

אני חושב שאני ילך למתקין שאני סומך עליו,

ירכיב את המערכת מהמגבר של ג'י.בי.אל, הקומפוננט של מורל (הדוטק) ופשוט יבקש

ממנו לחבר כמה סאבים שונים של 8'' בתקווה שאחד מהם יתאים.

פורסם

באזוקה של חברת SAS בקוטר 8" תשמע פאנצ'ית, היא קטנה, ומעולה. יותר ממומלץ, לפחות נסה לשמוע אותה.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

×
×
  • תוכן חדש...