Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הנה לכם הרכב המוחלט. נקודה.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8375 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
האנזו לדעתי נראית מיוחד ביותר אך אני לא מת על העיצוב...

לדעתי העיצוב המושלם אצל פרארי הוא במודנה 360, פשוט יחסית, חלק ומהמם :)

את העיצוב של המרנלו אני גם פחות אוהב..

שנה שעברה טיילתי לי ברחובות טורונטו - פתאום אני רואה לא פחות ולא יותר - סוכנות של פרארי ולמבורגיני,

עמדתי שעה אולי ליד המודנה (שאסור היה לגעת בה) הייתי מרותק כמו ילד בן 13 לחוברת פלייבוי..

 

האנזו פשוט F50 לדעתי :) למרות שהיא באמת יפיפה

 

המודנה פשוט מהממת !

 

תשמע, לאחר דיונים ארוכים עם כמה חברים, ניתחנו את העיצוב של המודנה, והגענו למסקנה, שהיא מדימה, אבל יחד עם זאת העיצוב שלה איננו יחודי, ובקלות היא יכלה גם לשאת את הסמל של הונדה NSX חדשה.

:puzzled:
  • תגובות 65
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

mat@n

לא יכול לקבל את הקביעה הזאת. ENZO נראת ייחודית, האף החד הזה דמוי חץ. הונדה וכל אלה כמובן יעתיקו את זה באיזה שהוא שלב, אבל כרגע היא נראת מאוד מקורית.

יפנים לא מסוגלים לייצר רעיונות כאלה...לגנוב - כן, לייצר - לא.

מתי - אלפא 90 3.0 V6

פורסם
mat@n

לא יכול לקבל את הקביעה הזאת. ENZO נראת ייחודית, האף החד הזה דמוי חץ. הונדה וכל אלה כמובן יעתיקו את זה באיזה שהוא שלב, אבל כרגע היא נראת מאוד מקורית.

יפנים לא מסוגלים לייצר רעיונות כאלה...לגנוב - כן, לייצר - לא.

אהלן! הבנת אותי לא נכון, וערבבת פה כמה דברים; ולמען הסר ספק, שום דבר לא הובא כקביעה, אלא כדעה אישית.

א. המילה הונדה הוזכרה בהקשר של המודנה ולא של האנזו. יתכן שהיפנים ינסו להעתיק את האנזו ויתכן שלא, אני לא יודע.

 

ב. לגבי המודנה כתבתי, שהעיצוב שלה הוא אכן מאוד מרשים, אך אינו ייחודי כ"כ לפרארי (למעט הפנסים האחוריים), ויכול היה בקלות להיות דגם חדש של הונדה/אקיורה NSX .

 

ג. ואת זה לא כתבתי קודם, אבל לדעתי האנזו מאוד מכוערת ויש לה עיצוב לא חלק ולא וזורם.

 

ד. איחלתי לחייל בהצלחה.

 

ה. ויפה שעה אחת קודם 8)

 

מתן.

:puzzled:
פורסם

מתן

טוב נו, כמו שאומרים - אל טעם ועל ריח...

אבל אני דווקא אוהב את האגרסיה שבעיצוב שלה, את החוסר זרימה הזה, את הקוים השבורים. אני לא מסתכל על פנסים, אני מסתכל על קונספציה הכללית והיא מוצאת חן בעיניי.

 

אבל שלא יהיה ספק גם כן, הפררארי האהובה עלי מכל הזמנים - היא F40 הייתה ותשאר כנראה לנצח

מתי - אלפא 90 3.0 V6

פורסם
לא שכנעת אותנו אוזי, לאנזו יש מערכת פניאומטית שמגביהה אותה למעבר פסי האטה.

 

מה התרוץ הבא לא לרצות אחת? :D:wink:

 

אני יודע שהבטחתי אבל.......

 

לאור העובדה שהתר'ד ממשיך ברצינות ...אז למען שמה הטוב של הפרקטיקה אני חייב לענות ברצינות הפעם.

 

המערכת המדוברת לא תעזור לעבור שום פס האטה (דוגמת הישראלי) מכיוון שהיא

לא תגביה את הרכב ביותר מכמה סנטימטרים ומכיוון שהיא פועלת רק בחלקה הקידמי

של מערכת המיתלים.ונניח שכן זה יהיה מאוד לאט,באלכסון,ויצרוך זמן לא מועט.

 

יש מכוניות שנועדו לפי דעתי לא רק לאלו שיכולים לרכוש אותן אלא גם לאלו שלא ממש יסעו

בהן,לפחות לא כל יום,וגם לא כל שבוע,בשביל זה יהיו בשרות מספר לא קטן של רכבים כאלו ואחרים.

 

אקזוטיקות דוגמת האנזו,בוגאטי,מקלארן,למבורגיני,והקררה GT הבאה עלינו לטובה

אינם מכוניות לנסיעות יום יומיות,למרות שבחלקן ישנו אפילו מיזוג אויר.

 

ולא אני לא מדבר על קניות בסופר או על מקום לילדים,אני מדבר על הדברים הפשוטים בחיים

אותם אנו עוברים יום יום בכבישים.....מהמורות,שיבושים באספלט,פסי האטה,חניות

נסיעות ארוכות ,כבישי עפר,כורכר,שלג,גשם,מדרונים פתאומיים,כבישים חד סטריים

ועוד אין ספור כאלו ואחרים.

 

בקיצור אם היה לי מספיק כסף לאחת הייתי קונה שלושה מכוניות "מתאימות" יותר

להרפתקאות היום יום ואפילו מספקות קרוב מאוד את מידת ההנאה,(360 ממש מספיקה)

 

אם היה לי כסף לקנות כמה אנזו,אז כן הייתי מחזיק אחת רק בשביל להסתכל עליה כל היום.

פורסם

ozzy, עוד לא הבנת שלכתוב שאנזו זה לא פרקטי זה כמו לכתוב שהשדיים של מורן איזנשטיין לא נעימים למגע כי הם עשויים מסיליקון קשה ? לא משנה גם אם זה נכון.

לא בדיוק ייעוץ ברכישת רכב כאן ...

 

ושוב :silly:

My responses are limited. You must ask the right questions

פורסם

לא תודה....אני מעדיף את השדיי* שלי בשר ודם ...... :D

 

כן אני הבנתי את מטרת התר'ד למרות היותי אדם מציאותי מאוד,ופרקטי מאוד.

 

כזה שחושק בפורשה טורבו לפני כל פרארי אדומה.(למען הפרקטיות... אתה יודע).

פורסם

the porsche 911 turbo is better than the Ferrari mondena .....

 

:) so this porsche is better .. for dayly use and track racing !

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

יש כתבה על אחת שחורה בירחון CAR גיליון יוני 2003

לפני שכותבים מומלץ במיוחד לדעת / ולדייק בעובדות

 

ובקשר לאנזו היא באמת חלום.

אך, מי שתערער במעט את מעמדה, היא ה בוגאטי ויירון האימתנית

עם פנים מפואר ואלגנטי , וביצועים המשאירים "פס" לכל אופנוע שתבחרו.

גבירותיי ורבותיי 1001 כ"ס 16 צילינדרים

 

ואם זה בכלל מעניין כאן מישהו 300-0 בפחות מ14 שניות בדרך לסופית של 406 קמ"ש מירביים .

 

מנצחת האוטובאן האולטימטיבית

 

בהקשר פניות , שילדה , היגוי , זאת נדע לכשתצא ותועמד למבחן המציאות

מול האנזו , הפגאני , והקאררהGT של פורשה.

 

 

בכבוד רב

turbo

אילן פ ייביש - turbo

פורסם
יש כתבה על אחת שחורה בירחון CAR גיליון יוני 2003

לפני שכותבים מומלץ במיוחד לדעת / ולדייק בעובדות

בכבוד רב

turbo

 

טורבו היקר.

מר צוקרמן כתב את תגובתו לפני כשנה.

כנראה שחלו שינויים בחברת פרארי ללא התייעצות מקדימה עם מר צוקרמן ולכן לא ציין זאת לפני כשנה.

עמך הסליחה.

:-)

פורסם
mat@n

לא יכול לקבל את הקביעה הזאת. ENZO נראת ייחודית, האף החד הזה דמוי חץ. הונדה וכל אלה כמובן יעתיקו את זה באיזה שהוא שלב, אבל כרגע היא נראת מאוד מקורית.

יפנים לא מסוגלים לייצר רעיונות כאלה...לגנוב - כן, לייצר - לא.

לא נכון לגמרי - האף דמוי החץ, האמור להזכיר חרטום של פורמולה-1, הופיע גם במרצדס SLR.

פורסם

ishpuz

כן, יש דמיון מסויים, חייב להסכים...אם כי אני לא מאמין שמעצבי פינינפרינה צריכים לגנוב רעיונות ממרצדס, פשוט כנראה שזה התאים להם באותו שלב לתפיסה העיצובית ודרישות האוירודינמיקה

מתי - אלפא 90 3.0 V6

פורסם
יש כתבה על אחת שחורה בירחון CAR גיליון יוני 2003

לפני שכותבים מומלץ במיוחד לדעת / ולדייק בעובדות

 

ובקשר לאנזו היא באמת חלום.

אך, מי שתערער במעט את מעמדה, היא ה בוגאטי ויירון האימתנית

עם פנים מפואר ואלגנטי , וביצועים המשאירים "פס" לכל אופנוע שתבחרו.

גבירותיי ורבותיי 1001 כ"ס 16 צילינדרים

 

ואם זה בכלל מעניין כאן מישהו 300-0 בפחות מ14 שניות בדרך לסופית של 406 קמ"ש מירביים .

 

מנצחת האוטובאן האולטימטיבית

 

בהקשר פניות , שילדה , היגוי , זאת נדע לכשתצא ותועמד למבחן המציאות

מול האנזו , הפגאני , והקאררהGT של פורשה.

 

 

בכבוד רב

turbo

 

 

לפני שאתה מתבלבל מעצם הופעתה של הויירון ומתחיל להשוות אותה עם כל פמליית

העל ....

תוסיף עוד קיסם למדורה, קוראים לו Koenigsegg והוא משוודיה,אי אפשר לשכוח

אותו כי הוא טיפל'ה חזק יותר מהמקלארן ששכחת גם.


×
×
  • תוכן חדש...