Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7248 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם! אני חושב לקנות סאב וופר + מגבר לרכב.

התקציב: כמה שיותר נמוך, הדבר היחיד שאני רוצה זה סאונד נקי בלי דיסטורשן שמגבירים , ובאס שעושה את העבודה.

ברשותי כבר רדיו דיסק של פיוניר עם הספק של 45 וואט כפול 4. (לא יודע אם זה 45 לכל ערוץ או 45 כללי.)

בכל מקרה מצאתי את הדברים הבאים בנענע:

המגבר:

http://www.nanashops.co.il/sale.php?sale=2890738&refid=6

 

הסאב בתוספת 200 שקל, 1300 וואט (לא יודע אם זה מקס או אראמאס, אז כנראה 650).

http://www.nanashops.co.il/Files/BigImage/47044.jpg

 

כן אני יודע לקנות מהאינטרנט זה לא עסק, מקסימום אפשר להחזיר

אז מה דעתכם?

 

בתודה,

אוהד.

פורסם

לא שאני מבין גדול..אבל בחודשיים בערך שאני נמצא פה הבנתי כבר:

1. לא לקנות מנענע..במיוחד לא R&Y..סתם זבל סיני..

2. מה התקציב? מזה כמה שיותר נמוך? נמוך מ50000 או נמוך מ2000?

 

*יש למעלה בשורה הכחולה באמצע בערך כפתור חיפוש תכתוב שם המלצה למגבר\המלצה לסאב או סתם מגבר\סאב..ותאמין לי זה ימצא לך לפחות עמוד אחד..*

 

לתשובה הבאה שלך יענו אלה שמבינים קצת יותר ממני:)

לילה טוב

פורסם

תודה למי שענה, אני מסכים איתך נענע זה ממש לא אופציה, קניתי מהם כבר דברים והתחרטתי והצטערתי ונדפקתי עם זה וזה עכשיו אצלי בבית.

התקציב שלי הוא כמה שפחות מ1000 שקל, ואם אפשר, בסביבות ה500

כן אני מודע לעניין זה ממממממממממממש זול, וחרא התמורה שאני יקבל, אבל אנשים קונים את זה וזה עובד.

 

בכל מקרה, אם מישהו אולי מוכר יד2 או יכול "להמליץ" גם אם לא בלב שלם על משהו דומה עד 500 שקל, אני אשמח לשמוע.

 

בתודה,

אוהד.

פורסם

יש ביד שניה מגברים עם סאבים של חברות סבירות ב- 500-700 שקל, יכול להתאים לך, קח בחשבון חיווט והתקנה

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

אם כבר החלתת ללכת על זול ואתה מוכן להיתפשר על איכות אז דווק אולי יש משהו שיכול להתאים לך. http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=412166

 

יש כאן סאב 10' + מגבר מונו + חיווט של LIGHTNING AUDIO. לי אישית אין ניסון עם שניהם אבל החברה בטוח שהרבה יותר טובה מ-R&Y... המחיר הוא גם זול - 800 שח.

 

תריץ חיפוש על שניהם פה בפורום, בטוח שתמצא מידע עליהם.

פורסם

יפה, לפחות מישהו שמבין מה זה איוות ומה משמעותו.

אבל אתה חייב להבין כי במגברים אלו ובתקציב דל כ"כ אין מה לחפש.

תצטרך להגדיל את התקציב.

פורסם

תראה אולי ביד שניה אתה תוכל למצוא משהו שמתאים לך

 

אתה יכול להביא אולי COMP 12 של קיקר

ומגבר מונו של ליטנינג אודיו

שניהם ביד שניה אתה לא תעלה על ה700 כולל חיווט לדעתי

ומוכרים פה ביד שניה המון

מגבר בקלות אתה יכול להוציא ב300

וסאב ותיבה אני משאר באותו מחיר בערך

חיווט זה עסק של בערך 100 אם אתה לא מתכנן להישתדרג בעתיד

סובארו XV 2016 - כוכבים בעניים

×
×
  • תוכן חדש...