Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7222 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מאחר וצץ לי משהו איני יכול להמשיך את ההתקנה שהתחלתי ולכן אני מוכר את כל המערכת שלי

הכל חדש (ישנם מוצרים גם שלא הורכבו אף פעם )

 

1. רדיו דיסק של ALPINE דגם - CDA 9853

מכשיר ברמה גבוהה מאד

כולל 2 אקוליזרים 1-פרמטרי 5 ערוצים 1-גרפי 7 ערוצים

טיים קורקשיין , שליטה על סאב , 3 יציאות RCA

קרוס אובר משכולל עם יכולת עבודה ב3 WAY (HIGH , MID , LOW) w

ועוד המון יכולות ואופציות שאין בהרבה מתחרים

בשימוש של בערך 4-5 חודשים במצב חדש הכל עובד בלי שריטות או משהו בסגנון ,ממש חדש

מחיר 1800 לא גמיש כל כך.

 

2. מגבר 4 ערוצים של ORION דגם 4004

מגבר איכותי נורא

נתונים : המגבר מוצהר בנתונים אלו אך מוציא יותר UNDERRATED

4X50 RMS 4 OHM

4X100 RMS 2 OHM

2X200 RMS 4 OHM

נקנה בחודש מרץ הורכב רק במאי כמו חדש ללא שרטיות מעיכות או כל דבר אחר

מגיע עם האריזה המקורית וכל הנלווים

מחיר 1200 גמיש טיפה .

 

3. מגבר מונו בלוק של PHOENIX GOLD דגם XENON 400.1

נקנה לפני מספר חודשים אך לצערו עדין בתול לא חובר מעולם באריזתו המקורית.

נתונים :

400 RMS ב1-4OHM

קרוס אובר LOW PASS

סאבסוניק

+ אופציה לשלט באס בוסט + מד וולטז' (אופציות אלו אין בידי נמכרים ברחבי האינטרנט)

מגבר זה איכותי ביותר UNDERRATED מוציא קרוב ל500 RMS

מחיר 1500 (נקנה ב2000 שקל!! ולא עבד שניה אחת , פשוט לחטוף אותו).

 

4. סאב של חברת IMAGE DYNAMICS חברת היי אנד אמריקאית

דגם : ID12" V.3

סאב 12 אינטץ גם כן בתול פעל במשך 3-5 דקות לראות שהוא תקין (יבוא)

יכולת ספיגה של 400 RMS סאב SQ נהדר איכותי ביותר (אין סאב שמגיע לרמתו במחיר כזה )

מחיר 900 שקל מחיר אחרון בהחלט

 

5. קומפוננט מורל פולס 6"

בשימוש של 5 חודשים כחדשים עבדו על 50 RMS ולאחר מכן בבי אמפ

ישנו פאק שולי והוא שנשבר חלק מהפלסטיקה של אחד הקרוסים לא שזה גורע ממשהו אבל לידע הכללי

מחיר 350 שקל גמיש טיפה

 

מי שירצה לקחת הכל ב5500.

לפרטים נוספים בהודעה פרטית או בטל 0547938995 רוני.

נמצא באזור המרכז (חולון רשל"צ ת"א)

רציניים בלבד, תודה

תמונות :

DSCF0645.JPG

DSCF0646.JPG

DSCF0647.JPG

DSCF0648.JPG

DSCF0650.JPG

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

עדכון

האלפיין נמכר !

קסנון 400.1 מונובלוק 1350 מחיר אחרון (אני לא מבין איך לא קנו אותו עד עכשיו )

אוריון 4004 1100 אחרון

ID 12" מחיר אחרון 750

מורל פולס 300 שקל בלבד

 

המכירה עד סופ השבוע לאחר מכן תורכב ברכב שני

לפרטים נוספים : 0547938995 רוני

פורסם

הקפצה !!

 

האוריון 4004 - נמכר

פינקס גולד קסנון 400 מונו בלוק - 1350 ש"ח בלבד

סאב IMAGE DYNAMICS ID12" - 750 בלבד

מורל פולס 6 - 300 שקל בלבד

 

טל: 0547938995 או בהודעה פרטית

 

חברה המחירים אחרונים חבל על האצבעות או על הטלפון לחינם (כלומר לא יורד שקל , תודה)

×
×
  • תוכן חדש...