Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7256 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סחטיין על הדריפטים

שאלה קצת לא קשורה.

הצד השחוק יותר של הצמיג זה הפנימי או החיצוני?

ואם אתה זוכר בכמה מעלות קאמבר אתה משתמש

 

תודה

קובי

Turning gasoline into adrenaline,one gallon at a time

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תודה לכולם על המחמאות! :-D

כפי שאתם יכולים לראות לסרטון שלי נוסף עריכה מוזיקלית ובשביל הסרטון של ניב.... למי איכפת בעצם?? :lol::wink:

 

לסרטון של ניב יש את המוזיקה הכי יפה (חוץ ממנועי הV8 של GM)

 

 

 

תום

"its one of the most magical letters in the world of performance automobiles, its the latter M, and with combinning with the number 3 causes uncontrollable envy hatred and despair for those who will never experience the view from the cockpit." Web Riders Shoot Out

פורסם
סחטיין על הדריפטים

שאלה קצת לא קשורה.

הצד השחוק יותר של הצמיג זה הפנימי או החיצוני?

ואם אתה זוכר בכמה מעלות קאמבר אתה משתמש

 

תודה

קובי

הקאמבר שלי הוא בין מינוס 1.5 למינוס 2 ... קדימה ואחורה

פורסם

אני לא רוצה להוריד את המוראל, כן, אבל ראבאקקקק יש לך הנעה אחוריתתת!!!

תשתמש בה! אתה עושה שם "פעלולים" שבל ערסוואת עם הונדה-שפיץ עושה עם הנד-ברייק (במקורות:"אמברקס").

לא התרשמתי מדי מכל הסחרורים במקום, (תשחק קצת עם המשקל של האוטו, תבחש בהילוכים קצת, תשתמש בקלאץ'...) בכל אופן, אחלה אוטו.

אבל בשביל מה שעשית נדרשת ברנדה בלחץ (בלי לפגוע...). או ערס עם ארמברקס....

 

דרך צלחה ידידיי, המשיכו כך, בתקווה שנגיע רחוק.

יום טוב. =)

הסמור,

האיש והאגדה, אשר לא ראה פחד מימיו, וכאשר ראה, ברח...

פורסם
אני לא רוצה להוריד את המוראל, כן, אבל ראבאקקקק יש לך הנעה אחוריתתת!!!

תשתמש בה! אתה עושה שם "פעלולים" שבל ערסוואת עם הונדה-שפיץ עושה עם הנד-ברייק (במקורות:"אמברקס").

לא התרשמתי מדי מכל הסחרורים במקום, (תשחק קצת עם המשקל של האוטו, תבחש בהילוכים קצת, תשתמש בקלאץ'...) בכל אופן, אחלה אוטו.

אבל בשביל מה שעשית נדרשת ברנדה בלחץ (בלי לפגוע...). או ערס עם ארמברקס....

 

דרך צלחה ידידיי, המשיכו כך, בתקווה שנגיע רחוק.

יום טוב. =)

אתה מוזמן להדגים לנו את הפעולות האלה עם ברנדה או עם בלם יד... עד אז תשמור את הדברים לעצמך!

 

עמית.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

:mm_blush::roll:

אתם צודקים, אפילו לא שמתי לב!

תאמינו לי האשקלונים האלה עם המכוניות פורשה שלהם... :lol:

 

 

 

תום

"its one of the most magical letters in the world of performance automobiles, its the latter M, and with combinning with the number 3 causes uncontrollable envy hatred and despair for those who will never experience the view from the cockpit." Web Riders Shoot Out

פורסם
אני לא רוצה להוריד את המוראל, כן, אבל ראבאקקקק יש לך הנעה אחוריתתת!!!

תשתמש בה! אתה עושה שם "פעלולים" שבל ערסוואת עם הונדה-שפיץ עושה עם הנד-ברייק (במקורות:"אמברקס").

לא התרשמתי מדי מכל הסחרורים במקום, (תשחק קצת עם המשקל של האוטו, תבחש בהילוכים קצת, תשתמש בקלאץ'...) בכל אופן, אחלה אוטו.

אבל בשביל מה שעשית נדרשת ברנדה בלחץ (בלי לפגוע...). או ערס עם ארמברקס....

 

דרך צלחה ידידיי, המשיכו כך, בתקווה שנגיע רחוק.

יום טוב. =)

מעניין , יש פה כוכב נולד שיודע לשלוט על אחוריות בקלילות ויותר מזה , על קידמיות תחת דריפט ממושך בכיכר..

 

לאחר ניסיון עם המיאטה זה לא קל כמו שזה נראה!!!

ניב - יפה מאוד! נ

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם
אני לא רוצה להוריד את המוראל, כן, אבל ראבאקקקק יש לך הנעה אחוריתתת!!!

תשתמש בה! אתה עושה שם "פעלולים" שבל ערסוואת עם הונדה-שפיץ עושה עם הנד-ברייק (במקורות:"אמברקס").

לא התרשמתי מדי מכל הסחרורים במקום, (תשחק קצת עם המשקל של האוטו, תבחש בהילוכים קצת, תשתמש בקלאץ'...) בכל אופן, אחלה אוטו.

אבל בשביל מה שעשית נדרשת ברנדה בלחץ (בלי לפגוע...). או ערס עם ארמברקס....

 

דרך צלחה ידידיי, המשיכו כך, בתקווה שנגיע רחוק.

יום טוב. =)

עם כל הכבוד, לפני הדיבורים, תראה שאתה יודע על מה אתה מדבר.

ניסית פעם שאתה מדבר ככה?

אם כן, תביא סרטים\תמונות. ואז תתחיל ללמד את כל מה שאתה מדבר עליו.

 

עד אז...תן למומחים לדבר, ולמקצוענים להדגים. יש פה מספיק בעלי ניסיון, אין צורך לשפוך את מה שאתה חושב, ללא כל ביסוס.

 

יאיר.

Subaru Outback 2.5

גם כשהכביש נגמר...


×
×
  • תוכן חדש...