Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7258 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי - שאלה מהירה:

הגולף של אימי נגנב לפני חודש, וכעת הגיע הצ'ק ועימו המטלה - למצוא רכב חדש, "כל רכב בתנאי שהוא גולף" (בפראפראזה על הנרי המנוח). אני אישית המלצתי לה על מגאן קופה 2004 ומעלה או 307 XT, אבל היא בשלה...

בכל מקרה, שמתי לב שכמעט ואין גולפים למכירה משנת 2003 ואילך, וכך גם לגבי הבורה, ככל הנראה עקב השתוללות היורו מחד והזדקנות הדגם מאידך. למעשה, מהשנתונים האלו אם זה לא מאזדה/פוקוס מליסינג - זה לא קיים!

 

בסופו של דבר, לאחר הרבה ריצות, מצאתי ברחוב לידנו גולף 1600 קומפורטליין 2004 אוטו' יד ראשונה עם 45000 ק"מ, טסט לשנה ושריטה בכנף שתוקנה ותו לא. חוץ מזה, הרכב מטופל "כמו שעון" אצל אותו מוסך שאנו טיפלנו, כך שהוא מ"בית טוב". מחיר המחירון המשוקלל הינו 91,500 ש"ח, והמוכר מבקש 90,000. ועכשיו לשאלה - האם באמת הגולפים מהשנים האלו נמכרים במחיר מחירון מלא? והאם הדגם כ"כ מבוקש?

 

בתודה, מיקי.

 

נ.ב., ככל הנראה כדי להתמודד עם שער היורו המאמיר, הגולף קומפורטליין משנת 2004 פחות מפואר מבשנת 2001... אצל כל היצרנים סוף חיי דגם משמעם תוספת אבזוור. בפולקסוואגן - ההפך!

אינפיניטי M37X. יחידה בארץ. ו-BMW X1. לא יחידה בארץ. ו-MERCEDES SLC350 משנת 1973 כמובן. והיו עוד המון...

פורסם

לא ידוע לי על ביקוש מיוחד, אבל נשמע שהרכב שווה את המחיר המבוקש.

 

לא יזיק לנסות להוריד עוד קצת במיוחד אם יש טסט בקרוב...

STI 2004

 

 

פורסם

תודה. הרכב מטופל מאוד ועבר טסט לפני שבועיים.

אינפיניטי M37X. יחידה בארץ. ו-BMW X1. לא יחידה בארץ. ו-MERCEDES SLC350 משנת 1973 כמובן. והיו עוד המון...

פורסם

שלום,

 

רכבי גולף דור 4 ובמיוחד עם גיר אוטומטי נמכרים במחיר מחירון משוקלל.

במידה והרכב שמור אזי לך על זה.

דרך אגב בדוק ! שכול הטיפולים בוצעו במוסך המורשה שציינת ולא רק הטיפול האחרון לפני מכירת הרכב על-מנת להרשים את הקונה (יש תרגיל כזה).

איזה כייף לי :)

פורסם

הרכב במצב חדש, ומטופל מיום הוולדו במוסך מורשה של היבואן בחיפה שגם אני מטפל בו.

אינפיניטי M37X. יחידה בארץ. ו-BMW X1. לא יחידה בארץ. ו-MERCEDES SLC350 משנת 1973 כמובן. והיו עוד המון...

פורסם
נ.ב., ככל הנראה כדי להתמודד עם שער היורו המאמיר, הגולף קומפורטליין משנת 2004 פחות מפואר מבשנת 2001... אצל כל היצרנים סוף חיי דגם משמעם תוספת אבזוור. בפולקסוואגן - ההפך!

 

תתפלא, לא רק פולקסווגן. סיטרואן מוכרים עכשיו את ה-C3 אחרי מתיחת פנים, ועכשיו היא אמנם קיבלה תיבה אוטומטית גם למנוע ה-1.6 (לפני זה היה סנסודרייב, יענו רובוטי), אבל האוטו מאובזר בקמצנות שזה לא יאומן. אין מערכת מקורית, אין חיישני רוורס, אין חישוקים קלים (רק בתוספת תשלום), אין פסי קישוט בצבע הרכב ואין עוד כל מיני פיצ'פקס שהיו בשנת 2003 כשהאוטו הגיע לארץ.

 

ד"א, רשימת האיבזור של הדגם המפואר יותר (PACK) משנת 2003 היא מאוד מאוד מרשימה: חישוקי 15 קלים, חישמול מלא, מערכת CD נשלטת מההגה, בקרת אקלים, חיישני רוורס, הפעלת מגבים ואורות אוטומטית, מחשב דרך ועוד... (למה אני אומר את זה? גם כי הופתעתי לטובה, וגם כי כנראה חברה שלי קונה אחת כזו ממש בקרוב. וכן, במחיר מחירון!)

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

גולף שמור, נקי מתאונות ומטופל נמכר אפילו (לעתים קרובות) מעל המחירון : בייחוד רמת גימור ג'נריישן.

 

הקומפורטליין נסחרים סביב המחירון.

 

הGTI (במידה ובמצב טוב) הולכת הרבה מעל אבל זה לא רלוונטי.

 

V5/V6 נמכרות מתחת. (דיי הרבה מתחת)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
בכל מקרה, שמתי לב שכמעט ואין גולפים למכירה משנת 2003 ואילך, וכך גם לגבי הבורה, ככל הנראה עקב השתוללות היורו מחד והזדקנות הדגם מאידך. למעשה, מהשנתונים האלו אם זה לא מאזדה/פוקוס מליסינג - זה לא קיים! ביקוש

 

בסופו של דבר, לאחר הרבה ריצות, מצאתי ברחוב לידנו גולף 1600 קומפורטליין 2004 אוטו' יד ראשונה עם 45000 ק"מ, טסט לשנה ושריטה בכנף שתוקנה ותו לא. חוץ מזה, הרכב מטופל "כמו שעון" אצל אותו מוסך שאנו טיפלנו, כך שהוא מ"בית טוב". מחיר המחירון המשוקלל הינו 91,500 ש"ח, והמוכר מבקש 90,000. היצע

אתה מחפש בנרות אחריו?

מצאת רק אחד?

זה היחיד שהאמא רוצה?

יש מני מזומני בכיס?

משלמים!

 

תתחדש.:wink:

אופנוען

פורסם

 

בסופו של דבר, לאחר הרבה ריצות, מצאתי ברחוב לידנו גולף 1600 קומפורטליין 2004 אוטו' יד ראשונה עם 45000 ק"מ, טסט לשנה ושריטה בכנף שתוקנה ותו לא. חוץ מזה, הרכב מטופל "כמו שעון" אצל אותו מוסך שאנו טיפלנו, כך שהוא מ"בית טוב". מחיר המחירון המשוקלל הינו 91,500 ש"ח, והמוכר מבקש 90,000. ועכשיו לשאלה - האם באמת הגולפים מהשנים האלו נמכרים במחיר מחירון מלא? והאם הדגם כ"כ מבוקש?

!

אם הנתונים הנ"ל הם נתוני אמת, בזמן שאתה מתייעץ איתנו האוטו כבר נמכר.

רוץ וקנה!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

תודות לכולם. ממני ומאמא (גם בגיל 35 אני עדיין הילד...). מזל שאני לא אטרך לנהוג עליה - היום האאודי ביקרה אצל גיא פרילינג, לשמחתי ולשמחתה!

אינפיניטי M37X. יחידה בארץ. ו-BMW X1. לא יחידה בארץ. ו-MERCEDES SLC350 משנת 1973 כמובן. והיו עוד המון...

×
×
  • תוכן חדש...