Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7285 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה בטוח לגבי זה, גם אם הרכב בן פחות מ 30?

 

היתה לי הזדמנות לפני שנה לקנות bmw 318 מיד ראשונה ממש יפה בפנים את מוזנחת בבחוץ שדרשה פחחות מלאה, הרכב היה משנת 82 רכב יפהיפה, ונרתעתי מלקנות כי לא היה לו טסט 6 שנים.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם
אופל קדט (או כמו שהיא מכונה באירופה ווקסאול אסטרה) שווקה באירופה החל משנת 84', ולכן עדיין לא מוגדרת כאספנות.

מאיפה צצת?

 

ווקסהול אסטרה זה רק בבריטניה.

אופל קדט היו כבר בשנות ה-60 ואולי אפילו עוד לפני.

פורסם

השם " קדט " קיים עוד משנות ה - 30 .

 

אבל מאחר ומדובר בקבריאולט , ככל הנראה זו הקדט E (הקדט האחרונה ) , כלומר משנת 84 ומעלה .

למיטב ידיעתי , לא היו דגמי קבריולט בקדטים ממודלים יותר ישנים .

 

ושאלה ל - NITCH - גם אני מבקש הסבר על תשלום אגרה של שנתיים ולא על כל השנים אחורה .

 

 

פורסם

אם יש לך את השם של הבעלים המקורי- אתה יכול לנסות לאתר יורשים באתרים הבאים:

1. במשרד הפנים- איתור וברור מען/שם- מנהל אוכלוסין: עלות 15 ש"ח כל ניסיון איתור.

2. דרך בילוש פרטי- תשלום יקר מידי לטעמי.. תלוי בחברת בילוש שבחרת.

זה לפחות מה שאני הצלחתי למצוא...

השאלה היא - אם יש לך פרטים על אותו בעל הרכב.. כמו למשל כתובת, שם מלא וכו'...

הכל אופן כדאי לנות למרד הפנים טלפונית להסבר מלא ולייעוץ

לפני שמבזבזים כסף על חקירה פרטית..

בהצלחה!

ג'וד

CRAZY - JUDE

I'm not your angel

פורסם

למיטב ידיעתי, רכב מיושן מוצא מהמצבה אוטומטית ע"י מחשב הרישוי אחרי שנתיים של אי תשלום אגרות. לכן יוצאות רק אגרות של שנתיים אשר לא שולמו, ולא עבור כל התקופה. מספיק לשלם את השנתיים הללו, ואפשר להעלות אותו לכביש (בכפוף לבדיקות שהחוק מחייב).

אני מציע שתחפרו בפורום אספנות.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
משלמים שנתיים אגרות

לחלוטין לא נכון!

 

יש שלושה שלבים מבחינת ביטול רכב במאגר משרד הרישוי.

 

רכב שאינו מיושן עד גיל 20 שנה חייב לשלם את האגרה על כל השנים שלא ביצע מבחן כי הוא לא מבוטל ע"י המחשב באופן אוטומטי. רכב כזה יכול לחזור לכביש ע"י ביצוע טסט רגיל ללא בדיקת מעבדה גם אם לא עבר טסט שנים רבות.

 

רכב מיושן מבוטל אוטומטית ממאגר משרד הרישוי לאחר שנתיים שלא ביצע טסט, ולכן חייב באגרות רק עבור השנתיים הראשונות שלא ביצע טסט, אבל אם רוצים להחזיר את הרכב לכביש יש לבצע בדיקת מעבדה ויש לשלם גם את חובות האגרה לשנים בהן הרכב לא היה מיושן.

( לדוגמא אם היה רכב שנת 1980 שנסע עד שנת 1990 ומאז לא עבר טסט ולא הופקדו הרשיונות, כדי להעלותו לכביש יש לשלם את האגרות במלואן עד שנת 2000 ויש לשלם עוד אגרה אחד עבור שנת 2001 כי אז התקנה היתה שרכב מבוטל אחרי שנה בלבד ולא שנתיים כמו היום, כלומר יש לשלם אגרה עד ליום ביטול הרכב מהמאגר)

 

רכב אספנות אינו צובר חובות אגרה כלל, ואיננו חייב בבדיקת מעבדה גם אם לא בוצע טסט שנים רבות.

( לעיתים מופיעה חובת בדיקת מעבדה ברשיון - יש להעמיד את הפקיד על טעותו במקרה כזה)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

בל נסחף, לא "לחלוטין לא נכון".

בהודעת הרחבה ציינתי שהדברים אמורים לגבי רכב מיושן. בכל מקרה, הספירה של אגרות עד הפיכת הרכב למיושן, ואז עד ההורדה מהכביש, מדויקת.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

×
×
  • תוכן חדש...