Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תמונות מלוח פוקוס - מצחיק רצח


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8389 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברה כל כך הרבה שטיות

יש לי תגובה על מכונית אחת להגיב. הXSI האדומה היא של אחד מכרמיאל. האוטו הזה פשטו פצצה חבל על הזמן. הוא הגיע פעם או פעמים למפגשים שלנו בצפון. הבן אדם מכרמיאל.

הוא הוריד את המושב האחורי. מכסה מנוע הוא לא פתח.

 

ועוד פרט אחד מענייין.

 

האוטו זכה מקום ראשון ב"תחרות המכוניות המשופרות" של אתר CARINFOCUS

למי שמכיר היו שם מכוניות חבל על הזמן והא זכה אז ככה שיש לזה הסבר

1.6 206

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
חברה כל כך הרבה שטיות

יש לי תגובה על מכונית אחת להגיב. הXSI האדומה היא של אחד מכרמיאל. האוטו הזה פשטו פצצה חבל על הזמן. הוא הגיע פעם או פעמים למפגשים שלנו בצפון. הבן אדם מכרמיאל.

הוא הוריד את המושב האחורי. מכסה מנוע הוא לא פתח.

 

ועוד פרט אחד מענייין.

 

האוטו זכה מקום ראשון ב"תחרות המכוניות המשופרות" של אתר CARINFOCUS

למי שמכיר היו שם מכוניות חבל על הזמן והא זכה אז ככה שיש לזה הסבר

 

 

 

אה הוא לא פתח מנוע ומאז "האגדות" רצות....

אני מכיר את השטויות הללו , מה שלא יהיה לו שיהיה בריא , אם המנוע סטנדרתי

והכל סטנדרתי , האוטו לא שווה סכום כזה למרות שהאוטו יפיפה!

פורסם

הפיז'ו הצהובה הזו היא הדבר הכי מכוער שאיתי בחיים שלי פשוט יצורה ...

לא ידעתי שיש גם מכוניות ערביות מהשטחים למכירה בלוח פוקוס לדעתי זה של איזה riceboy מעזה ...

יכול להיות שזה המודל לחיקוי שלו :

LOL1.jpg

XJR

פורסם
הפיז'ו הצהובה הזו היא הדבר הכי מכוער שאיתי בחיים שלי פשוט יצורה ...

לא ידעתי שיש גם מכוניות ערביות מהשטחים למכירה בלוח פוקוס לדעתי זה של איזה riceboy מעזה ...

יכול להיות שזה המודל לחיקוי שלו :

 

speechless-smiley-040.gif

פורסם

משתמש למה לא העלת את התמונה של האלמרה הלבנה המשופרת?

 

אני לא סגור עם זאת גרסת GTI או WRX,

 

כנ"ל לנטיס ממשלתית לשעבר שכתוב היחידה מסוגה בארץ (עם הספויילירים והחצאיות)

 

:hihi::hihi:

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

למה הגזים :?:

 

מענין אם הוא מודע לזה שהמחירון שלה נע בין 54000 ל-57000 (תלוי באבזור).

 

אז 30000 מעל המחירון. ביג דיל. לזה אתם קוראים הגזמה? נו באמת.

 

 

אם ראלי נמכרת ב-3000 מעל המחירון אז למה שאלמרה אוטו' לא תימכר ב-30000 מעל?!

 

 

 

 

הוא צריך טיפול. רצוי טיפול תורפתי משולב עם שוקים חשמליים.

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם

אני לא מבין משהו,מאיפה הגיעו כל החצאיות,ספליטרים ושאר התוספות שיש

כבר כמעט על כל משפחתית? הרי אלו לא קיטים מקצועיים,פחחי רכב

החליטו לעשות קצת כסף מהצד והתחילו למכור תוספות כאלה? :shock:

If you treat your car like a racing car, then it will develop expensive racing problems

If it's stupid but it works, it isn't stupid.

פורסם
המזאדה

 

נ.ב היא של המשטרה לשעבר לדעתי (מסתיים ב15)

 

לרוב רכבים בעלי לוחית 15 הם רכבים שהיו בבעלות מדינת ישראל (לוחית מקורית מסתיימת ב 77) אבל יכול להיות גם משטרה, לא שולל.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 


×
×
  • תוכן חדש...