Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תמונות מלוח פוקוס - מצחיק רצח


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8388 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב, הינה כמה תמונות מצחיקות מלוח פוקוס החדש!

היתי רוצה לראות את הפרצוף של המעצב של 205 אחרי שהוא יראה את זה...

ומה זה הטורבו זה??? נראה לי המדבקה שלו מוסיפה יותר מ70% בסל"ט בינוני :lol:

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יותר הפחיד אותי בעל ה 106XSI

הוא רוצה 50 אלף :roflmao:

אפילו תומר קיבל הצעה נמוכה מזה :roll:

 

ה205 הזאת מזכירה לי מפלסת שלג, ומגרד חתולים דרוסים מהכביש.

 

וערן שוב מוכר אתה הראלי שלו? :wink:

2001 Renault clio b sport (RS) 172 out:roll:

2001 Audi a3 8L 1.8 out:lol:

2001 Mercedes benz w203 240 IN8)

פורסם

משהו לא מסתדר לי בצהובה.

 

מה זה הפגוש המגעיל הזה מקדימה ?

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
יותר הפחיד אותי בעל ה 106XSI

הוא רוצה 50 אלף :roflmao:

אפילו תומר קיבל הצעה נמוכה מזה :roll:

 

ה205 הזאת מזכירה לי מפלסת שלג, ומגרד חתולים דרוסים מהכביש.

 

וערן שוב מוכר אתה הראלי שלו? :wink:

 

 

לא AC COBRA -אני לא מוכר את הראלי שלי.

 

ליצן.

פורסם
יותר הפחיד אותי בעל ה 106XSI

הוא רוצה 50 אלף :roflmao:

אפילו תומר קיבל הצעה נמוכה מזה :roll:

ה205 הזאת מזכירה לי מפלסת שלג, ומגרד חתולים דרוסים מהכביש.

וערן שוב מוכר אתה הראלי שלו? :wink:

לא AC COBRA -אני לא מוכר את הראלי שלי.

ליצן.

LoL :lol:

Welcome Back :wink:

 

ה-205 הצהובה מצחיקה עד גבול עד הטעם הטוב. :roll:

נו, מילא...

ה-106 הזו זכתה ב"תחרות המכונית המשופרת" בזמנו (של איזה אתר

"עלום שם" :wink: ), אם אני לא טועה...

מישהו יודע למה התכוון המשורר באומרו "הזרקה של GTI" :?:

MCS 2008

פורסם
יותר הפחיד אותי בעל ה 106XSI

הוא רוצה 50 אלף :roflmao:

אפילו תומר קיבל הצעה נמוכה מזה :roll:

ה205 הזאת מזכירה לי מפלסת שלג, ומגרד חתולים דרוסים מהכביש.

וערן שוב מוכר אתה הראלי שלו? :wink:

לא AC COBRA -אני לא מוכר את הראלי שלי.

ליצן.

LoL :lol:

Welcome Back :wink:

 

ה-205 הצהובה מצחיקה עד גבול עד הטעם הטוב. :roll:

נו, מילא...

ה-106 הזו זכתה ב"תחרות המכונית המשופרת" בזמנו (של איזה אתר

"עלום שם" :wink: ), אם אני לא טועה...

מישהו יודע למה התכוון המשורר באומרו "הזרקה של GTI" :?:

 

 

 

לא בדיוק BACK ...הייתי פשוט חייב לטהר את שמי שנהרס פה בגלל כמה אנשים.

פורסם

שב-GTI הצהובה הג'אנטים לא תואמים???

הכוונה לקדמי ולאחורי...

נראה לי זה GTI לגו....בנה אותה בחלקים..משנת 88 הוא בונה אותה..אבל בלי צחוקים..הוא לקראת סיום :shock::lol:

החיים הם סחיטה של המצערת.

פורסם
ה GTI טואבו באמת טורבו או שהוא סתם רשם :?:

 

הוא כתב כל התוספות ברור שיש טורבו,נייטרו,גיר 6 הילוכים,אגזוז לחץ אחושרמוטה,לדים,וכו וכו

איך אנשים משחיתים רכבים זה לא ייאמן!! :shock:

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם
ה GTI טואבו באמת טורבו או שהוא סתם רשם :?:

 

הוא כתב כל התוספות ברור שיש טורבו,נייטרו,גיר 6 הילוכים,אגזוז לחץ אחושרמוטה,לדים,וכו וכו

איך אנשים משחיתים רכבים זה לא ייאמן!! :shock:

 

שכחת מדבקה של ריגר :lol:

פורסם

נראה לי שלבעלים של הפיג'ו הצהובה

היה חוסר צעצועים בילדות...

הוא חושב שזה לגו...

מזה התוספת לטמבון המגעיל הזה...

:shock:

 

חחח

נראה כמו קיט מקצועי...


×
×
  • תוכן חדש...