Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7298 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המגבר המדובר הוא OCTANE-R 4.0:2 (באמצע העמוד)

http://www.phoenixgold.com/2004/octane-ramps.html

 

125W x 2(4 ohm stereo)

400W x 1(4 ohm bridged)

האם הנתונים האלה הם הספק נקי? חשבתי להגביר איתו סאב P2, או שהמגבר יתאים לCVR?

ובכלל מה החוות דעת על מגברים מהסדרה הזאת?

Good guy goes to HEAVEN

Bad guy goes to PATTAYA :twisted:

.PATTAYA ADDICT / REBEL

פורסם

אחי אני לא ממש מבין מה זה אומר, שהמגבר חזק מידי ל CVR או חלש מידי??

Good guy goes to HEAVEN

Bad guy goes to PATTAYA :twisted:

.PATTAYA ADDICT / REBEL

פורסם

חבר'ה, המגבר הנ"ל יהיה טוב לCVR?

 

חזק מידי, חלש מידי? ובכלל מה אתם אומרים על המגברים מהסדרה הזאת..

Good guy goes to HEAVEN

Bad guy goes to PATTAYA :twisted:

.PATTAYA ADDICT / REBEL

פורסם

הנתונים האלו די מוזרים , אם להסתכל לפי הנתונים אז הוא לא מתאים לסאב הנ"ל.

 

יש מצב שיש אולי בילבול והכוונה היא ל 400 RMS ב 2 אום (אפילו שקשה לי להאמין שיש טעות שכזאת באתר הרשמי ..).

 

סה"כ לי יש מונו מהסידרה אוקטן R שלהם , אומנם הסידרה הנמוכה יותר אבל עושה את העבודה כמו שצריך,

לי המגבר אף פעם לא עשה בעיות (טפו טפו טפו ..)

פורסם

עם המגבר הזה אני יורד מרעיון הCVR.. אבל מה לגבי P2, ירים אותו יפה?

Good guy goes to HEAVEN

Bad guy goes to PATTAYA :twisted:

.PATTAYA ADDICT / REBEL

פורסם

אמת אכן חברת פיניקס בתהליכי קיפול בסתה

 

אבל מצד שני יהיה ניתן להשיג את כל המוצרים שלהם ביותר זול

אבל לא יהיה ממש למי לבוא עם האחריות

 

אבל מצד שלישי הם דיי אמינים

 

אז זה הימור

סובארו XV 2016 - כוכבים בעניים

פורסם

אבל מה אתם אומרים על המגבר הנ"ל? ירים יפה P2?

 

בגישור הוא מוציא 250 ב4 אום, והסאב יכול לקבל 200..

 

יתאים בול לא?

Good guy goes to HEAVEN

Bad guy goes to PATTAYA :twisted:

.PATTAYA ADDICT / REBEL

פורסם
אבל מה אתם אומרים על המגבר הנ"ל? ירים יפה P2?

 

בגישור הוא מוציא 250 ב4 אום, והסאב יכול לקבל 200..

השאלה באיזה התנגדות הסאב....

יתאים בול לא?

רוב המגברים הפשוטים, וזה אחד מהם יודעם לעבוד בהתנגדות נמוכה יותר לערוץ (2 אוהם למשל)

אבל בגישור לא יכולים (4 אוהם)

צריך לשם לב לנתוני המגבר עפ"י ה MANUAL ולעבוד בהתאם.

חריגה ממה שמצוין, תגרום לפרוטקשיין בעוצמות הגבוהות ולנזק למגבר לאורך זמן. מניסיון.

לכן, אם הסאב בעל התנגדות 2 אוהם, והמגבר מוצהר שבגישור הוא יכול לעבוד רק ב4. אז אסור לחבר אלמנט בעל התנגדות נמוכה מכך.

 

הדבר נכון למגבר הנ"ל ולמגברים דומים נוספים

 

קיצר, פעל עפ"י הכתוב. לא לזלזל.

"אני לא יודע אם יש מספיק מגברים בבית..."

×
×
  • תוכן חדש...