Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש מידע לגבי המונו של היפוניקס מסדרת XX

המונו הוא הקוליסוס 1 (לא 2)

דגם מדוייק. XX Colossus

 

הבנתי שהוא נותן 2* 600W RMS ב 4 אום

2* 1100W RMS ב 2 אום

2* 1500W RMS ב 1 אום

 

ובגישור!! 1* 2200W RMS ב 4 אום

1*3000W RMS. ב 2 אום

 

השאלה. האם הוא יצליח להתמודד עם התנגדות של 1.5 אום!??

הקניה בארץ! משומש. (בשימוש חודשיים) לא להתיחס למחיר.

 

סאבים ---- 12W7 בודד. ואופציה בעתיד שניים.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

זה מגבר DUAL MONO.

שזה בעצם שני מגברי זאוס מחוברים.

כל מונו יכול לרדת ל 1 אוהם כך שהוא יתמודד עם 1.5 אוהם ללא בעיה כמובן.

פורסם

מה לא מובן???

הרי המגבר הוא דואל מונו...!

תחבר את הסאב לערוץ מונו בודד ו ב- 3 אוהם תקבל לא פחות מ- 750W RMS...

וכך הסאב שלך יקבל את העוצמה האופטימלית...

וכשתוסיף סאב נוסף תחבר אותו לערוץ השני...ותשים איזה משקולת 200KG על בגז'...:lol:

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

זאת השאלה.

 

כי המצב רגיל. (המונו שיש לי היום יותר חזק!!)

בקילוסוס. 600W ב 4 - -- 1100W ב 2 אום. --- 1500W ב 1 אום.

המונו שלי (2005D.) נתונים. 600W ב 4 --- 1200W ב 2 -- 2000ב 1 אום.

 

אני רוצה להשתמש בוא בגישור! מראש.

מה הכוונה. היום הסאב הוא 3 אום.

אז לחבר ב 3 אום. בין 2200W ל 3K. (בערך 2600W)

ואז כשיגיע הסאב השני לשרשר ביניהם. והתוצאה היא 1.5 אום!

ולהערכתי אמור לתת כ 3500W ב 1.5 אום. וכמובן שהגיין יהיה נמוך במיוחד.

אני רוצה לתת "רק" כ 1200W לכל אלמנט. כמובן בשימוש יום יומי. (וגם בגלל הצריכת החשמל)

 

השאלה היא. העם המגבר יתמודד עם התנגדות כזו.

ואין אופציה לחבר סאב לצד! כי אז המונו יהיה חלש מדיי

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

המגבר לא יורד מ 2 אוהם בגישור, גם אם ה"גיין יהיה נמוך".

אני לא מבין למה אתה מחפש רק חלופות זולות לסאב שלך? (ולסאב העתידי)

אם כבר השקעת בסאב הזה - תן לו גם מגבר טוב, ולא משהו של "כמעט".

אם אתה בטוח תביא עוד סאב אז אין סיבה שלא תביא מגבר עם X וואט ב 1 אוהם, ועד אשר תביא

את הסאב השני, הוא יהיה "עדין" בהגברה עם רק סאב אחד עליו.

ותסלח לי, 1000+ וואט ליומיום זה לא בריא, ובטח שלא 1000+ כפול 2.

לתשומת ליבך... אני כבר פגעתי בשמיעה שלי לצערי... וזה ממש לא נעים.

פורסם

גל. גם לי נפגעה השמיעה. ולכן ביום יום אני שומע יחסית נמוך.

אבל אני עדיין מחפש את היכולת לתת עוצמה.

 

אני מת לתת לכל סאב את ה 1000/1.

אבל בגלל המחיר אני לא יכול. כי זה יוצא בסביבות ה9K לשני המגברים.

והמונו הזה יעלה לי כ 5K והוא אמור להספיק לשניים.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

הייתי מציעה לא לקפוץ רחוק מדי...

ולוותר לפחות לזמן הקרוב על W7 השני...

ולהביא לראשון "מתנה" מכל הלב...מגבר 1000/1 של JL ...תרגיש ת'הבדל ...תראה מגבר שמסוגל "לתת בראש" ובאיכות..

ואפילו הייתי מציעה לך לנסות לחבר עליו את שני הW7...ותראה שהסאבים הנ"ל כל עוד הם מחוברים למגבר JL יצלחו "להתפרק" גם אם יקבלו "רק" 500W RMS ...שבפועל אני מאמין יהיה יותר באיזור ה- 600 בכיוון שהמגבר הנ"ל מסוגל לתת גם יותר מ -1000W RMS..לפי מספר בדיקות במעמדות בעולם...

 

שיהיה באמת בהצלחה..

ותהנה...

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

לקנות שנים של 500/1 יעלה כ 4000 שקל ל2 משומשים. והם יתנו כמו 1000/1. וצרכו פחות חשמל!

אבל אני מחפש הרבה כוח לתת לסאבים האלה.

 

אופיצה נוספת. (אני לא יודע איך המגבר יתמודד ) ה 1200.1 של פיניקס גולד. (קסנון)

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

אני לא מתיחס לזה כרגע.

כי הרכב שיבחר. יתמוך המערכת חשמל רצינית!

ונכון לעכשיו. הרכב הוא סקודה אוקטביה.

 

בגלל. מבנה כמו גולף.

מחיר .. חצי.

איטום כמו גולף.

יכולת שיפור אלטרנטור. מעל ל 200A.

מקום. בג'ז עצום!! (לפחות 4 מגברים!! ו סאבים.) במקרה הטוב. וקבלים וכו.

מספיק כוח. בגלל המשקל העצום של המערכת . (מעל ל150 קילו רק המערכת)

חסכונית (טורבו דיזל) או (1800 רגיל) מבררים. נכון לעכשיו.

 

אבל השאלה היא אחרת!!

המגבר יתמודד עם ההתנגדות הנמוכה?

אני לא צריך שיתן מעל ל 3K לשני האלמנטים. 1500W לכל אחד זה מספיק ויותר. (כפול מהמוצר)

מספיק לי 1200W לכל אחד.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

אלי דבר רשאון אני לא מבין מה אתה עושה ברכב ו בישביל מה. אבל זה לא קשור ...

למה נגיד לא תביא את המונו הזה של הייפוניקס שיעלה גם פחות אני מאמין

XX Thor Link & Sync Mono-Block

Ultra D-Class Amplifier Design3-kiloWatts/1 x 3000 -Watts RMS @ 1-Ohm

3KW ב 1 אום מה שאתה צריך לא?

למה לא להיכנס לאתר וליבדוק

http://www.maxxsonics.com/hifonics/amps_genxx.html

פורסם

בדקתי.

הסיבה שאני מדבר רק על המגבר הזה. כי אני יכול להביא אותו משומש.

במקום 8-9 אלף ליחידה.

בכ5000 שקל. ליחידה. ויש לו רק את הקוליסוס.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

×
×
  • תוכן חדש...