Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8391 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר שיחה עם המוסך נאמר לי שיש סיכוןי כי הגומיות של המזלג (משולש) יבשות

ובנוסף למחיר הבולם + העבודה ( 1100 ש"ח) אני עלול לשלם יותר כי העבודה על החלפת הגומיות יקרה.

מה דעתכם ??? להיכנס לסיפור או רק להחליף בולמים.?

פורסם
לאחר שיחה עם המוסך נאמר לי שיש סיכוןי כי הגומיות של המזלג (משולש) יבשות

ובנוסף למחיר הבולם + העבודה ( 1100 ש"ח) אני עלול לשלם יותר כי העבודה על החלפת הגומיות יקרה.

מה דעתכם ??? להיכנס לסיפור או רק להחליף בולמים.?

 

על איזו גומיה אתה מדבר?

 

על תפוח הפרונט(בול ג'וינט) , או על גומיות המשולשים עצמן?

 

כנראה שדובר על בוקסות המשולשים הידועות לשמצה , שהחלפתן לבד בעייתית .

 

לדעתי , אם בכוונתך לחזיק ברכב , בצע את כל "רענון הפרונט".

 

החלפה של המשולש עצמו(או רק הגומיות שלו) בהמשך תעלה לך יותר מהחלפה "על הדרך" כשהבולמים כבר מפורקים.

×
×
  • תוכן חדש...