Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7330 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הראוטר level one wbr-3404tx

 

הכרטיס האלחוטי USB במחשב המרוחק d-link dwl-120

 

מודם אלקטל הום ספיד טאץ

 

 

החיבור הוא כזה:

הראוטר מחובר לחשמל

אל הראוטר מתחבר המודם לכניסת WAN

מיציאה מספר 1 בראוטר יוצא כבל אל המחשב

 

במחשב המרוחק חובר הכרטיס USB והותקן במחשב.

 

הבעיות הן:

1. במחשב שחובר עם כבל למודם, אין אפשרות להעלות בכלל את העמוד של הראוטר משמע אין גישה אל תוך הראוטר בכלל גם אחרי ריסט של הראוטר.

 

2. מהמחשב המרוחק הצלחתי להיכנס, ואחרי כיבוי של הראוטר וחיבור מחדש המחשב המרוחק גם לא הצליח בכלל לאתר את הרשת.

 

מה אני אמור לעשות עכשיו? קראתי את המדריך שמצוף לראוטר, ה IP שכתוב שם כדי להיכנס לראוטר בכלל שגוי ונכנסתי (עד שכבר הצלחתי למרות שעכשיו שוב אני לא יכול) עם IP אחר וזה מוזר לי.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

הצלחתי קצת

 

1. המחשב עם הכבל הצליח לתקשר עם הראוטר אחרי משחק קטן בהגדרות לפי המדריך שלו, אבל עדיין אני לא מצליח להתחבר משם לאינטרנט וכרגע אני מחובר רגיל (החזרתי הגדרות קודמות וניתקתי ראוטר)

 

2. גם כשהצלחתי לחבר בניהם, עדיין המחשב המרוחק עם הכרטיס האלחוטי לא הצליח למצא את הרשת.

 

עדיין לעשות מה שאורן אמר במחשב המרוחק? ואיך אני קובע הגדרות חיבור לאינטרנט דרך הראוטר? לפחות שאני אתחבר דרכו לרשת ואז יהיה יותר קל במקום כל פעם לחבר אותו ולנתק בשביל לקבל פה עזרה.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

בשביל להתחבר עם הראטור למודם (ומשם לאינטרנט) אתה צריך מספר הגדרות שאותן אתה אמור לקבל מהספק (DNS וכו') - אני לא חושב שיש לך אותן.

 

לגבי המחשב השני, אולי הראוטר מוגן כרגע בפני כניסת מחשבים אחרים בצורה אלחוטית?

WPA למשל, MAC וכו'

אצלי קיימת אופציה שהמחשב בעל הכרטיס האלחוטי מחפש כל רשת באיזור ומתחבר לזו שאני בוחר.

 

כשאני הגדרתי את הרשת שלי (גם, ללא ניסיון קודם) - קודם כל הגדרתי חיבור פיזי בין ראוטר למחשב.

אח"כ חיבור אלחוטי

אח"כ כל האבטחות הדרושות

רק לאחר מכן, הסדרתי את החיבור לאינטרנט.

 

בהצלחה.

פורסם
בשביל להתחבר עם הראטור למודם (ומשם לאינטרנט) אתה צריך מספר הגדרות שאותן אתה אמור לקבל מהספק (DNS וכו') - אני לא חושב שיש לך אותן.

בהצלחה.

 

??????????????????????????????

מזה??????????

שום הגדרות DNS ושום נעלים

בצע מה שאורן אמר לך.

תתחבר לראוטר

תנתק FIREWALL שיש לך

איזה אינטרנט יש לך ? בכבלים או ADSL.

גש לראוטר לחיבורים.

בצע חיבור חדש

PPPOE משמע של ADSL

 

דורש שם משתמש וסיסמא, ממה שזכור לי אתה לא חייב לדחוף בפנים הגדרות DNS - הוא אמור למצוא אותם לבד אלא אם יש לך NAMESERVER שאתה מעוניין להכניס משלך

במקרה הכי גרוע תרשום שם את DNS.INTER.NET.IL בצע לו בדיקת IP ותכניס את האיפי שלו.

לחץ המשך המשך

וזהו

הראוטר יתחבר לבד אחרי מספר דקות

לא התחבר? השם משתמש/סיסמא שרשמת לא טובים.

 

אל תדאג - ייקח לך כמה דקות - אבל בסוף תבין מה רושמים ואיפה.

את כל ההגדרות אתה יכול לקחת מההגדרות הרגילות שלך בוינדוס

תרשום על דף איך זה מתחבר (דוג' PPPOE)

שם משתמש - ותזכר בסיסמא למה אותה אתה לא רואה.

זהו. גש לראוטר ותתחיל לשחק.

פורסם

עדכון:

 

1. הראוטר מתחבר לאינטרנט, אבל לאתרים אני לא יכול להיכנס ובעצם המחשב כאילו לא מחובר לאינטרנט, צריך ליצור חייגן או משהו? אם כן מה צריך לסמן ואיפה? XP אנגלית

2. אין לי מושג עכשיו לגבי איך אני קובע לו הגנות וכ"ו בתוכו

3. ועדיין האלחוטי בחדר ליד לא מזהה שקיימת בכלל רשת באיזור

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

זה כי אתה צריך להוסיף DNS ,

 

תוסיף את 194.90.1.5 , זה של נטויז'ן אבל הוא פתוח לכולם

 

בנוסף תוסיף את

192.115.106.10

ואת

192.115.106.35

 

שניהם של בזק בין לאומי, גם כן פתוחים לכולם

 

ברגע שתוסיף את אלה או אפילו 2 מהם , תוכל לגלוש

פורסם

זהו מחשב אחד מחובר דרך הראוטר

 

עכשיו נשאר רק לבדוק למה האלחוטי לא מאתר בכלל רשת באיזור שלו

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

הכל כמעט עובד.

 

אפילו האלחוטי התחבר לרשת!

 

הבעיה עכשיו זה לבנות הגנות שלא כל אחד יצליח להתחבר, איך עושים את זה?

 

והאלחוטי הרחוק לא מצליח לגלוש באינטרנט

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
הכל כמעט עובד.

 

אפילו האלחוטי התחבר לרשת!

 

הבעיה עכשיו זה לבנות הגנות שלא כל אחד יצליח להתחבר, איך עושים את זה?

 

והאלחוטי הרחוק לא מצליח לגלוש באינטרנט

יש לך מודם שמותאם לרשת?

פורסם

כנס לראוטר

קודם כל - דאג לעשות מפתח רשת

אתה תראה את זה תחת WIRELESS

בצע אימות משותף.

הצפנת נתונים WEP (למה לא כל כרטיסי הרשת האלחוטיים תומכים ביותר.

קבע אינדקס מפתח שאיתו אתה רוצה להתשמש

ושנה אותו לקוד שאתה רוצה

זהו

את הנתונים תכניס בכרטיס האלחוטי

כל עוד לא הצפנת את הנתונים - ניתן להכנס אליך ולהתקין סניף

SNIFF

ואז........ תבין לבד.

×
×
  • תוכן חדש...