Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7028 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בנושא ה-K44, לי היה ניסיון רע איתו בפעמיים שהשתמשתי בו בשני מנועים.

כאשר שמתי אותו במנוע הקודם של הרכב שלי, הוא מייד גרם לעישון יתר ולירידה בביצועים שהרכב לא השתקם ממנה מאז. לפי הבדיקה של מכון להזרקות, החומר הזה גרם למשקע שחור ודביק שסתם את מפלג הדלק (הזרקה מכאנית) ודרש שיפוץ יקר.

לפני כחודש, סתם מתוך רצון לשמור על המנוע החדש, שמתי שוב את ה-K44 ואחרי כמה שעות, התחילו גמגומים במנוע. לא כל כך התייחסתי עד שזה החמיר ובבדיקה נמצא כי אחד המזרקים נסתם כמעט לגמרי ושוב בניקוי יצא ממנו אותו חומר שחור ודביק וזה עוד במזרק חדש שלא היה בשימוש יותר מ-500 ק"מ.

עכשיו אני משתמש בתוסף של ווירט וההבדל עצום.

פורסם

המשך עלילות ה-K44 במיכל הדלק שלי.

 

באותם יומיים שהאוטו עבר טיפול והלך לטסט לא הצליחו למצוא לי פילטר דלק לפג'ו, לכן בינתיים הוא טרם הוחלף וזה אמור לקרות מתישהו בשבוע הקרוב.

 

הפג'ו שלי, עברה בשלום את הטסט לאחר שהוחלפו גומיות שסתומים ואטם המכסה עצמו. כמובן שבוצע כיוון שסתומים (פעמיים, כי בפעם הראשונה פישלו) אלא מה? מאז האוטו רועד בטורים נמוכים והתופעה עוד מחמירה כשהמזגן נכנס לפעולה. במקרה כזה הטורים נופלים מ-1000 ל-500 ומתייצבים רק לאחר מספר נסיונות.

 

במוסך, לאחר תלונות חוזרות , המכונאי ניקה את המכסה של פילטר האוויר שהיה מלוכלך מכל הג'יפה שהיתה בו (כתוצאה מהאטימה הלקויה שהיתה קודם לכן, שמן הצליח לעבור) וגם ניקה עם איזה תרסיס לניקוי קרבורטורים את המצערת, תוך כדי שהמנוע עובד. זה עזר ליום או יומיים והתקלה מאז בעינה עומדת.

 

במוסך טענו שאולי יש חוסר בגז במזגן, נכנסתי למוסך יוניסי וביקשתי מאיתי (איש מקסים ואדיב) לבדוק את המזגן כי חשדתי שאולי ברח הגז מהמזגן. המזגן נבדק ונמצא תקין ולכן כרגע החשד הוא שמשהו אחר נדפק שם.

 

רעיונות?

המלצה על מוסך אחר שמטפל בפג'ו במסירות ובאהבה בעיר הקודש ירושלים?

 

אבי.

פג'ו 306, NFZ, 1997

  • 9 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

קראתי באיזה אתר , שבו שואלים את " הדוקטור "

וראיתי שם שכתוב שהשימוש בK44 יעיל , אבל קראתי גם את האותיות הקטנות " בקבוק של K44 ל3 מילויי מיכלי דלק "

 

ההבנה שלי אומרת שהריכוז של K44 מספיק לאולי 160 ליטר דלק .. ( ריכוז גבוה כנראה )

ואם כבר היו בעיות אחרות במנוע , אז אי אפשר להאשים את הK44 , יכול להיות שהבעיות האחרות דווקא משפיעות ...

 

שבת שלום ...

פורסם

ומה גרם לכבודו להעיר את השירשור הזה מריבצו לאחר 9 חודשים?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

×
×
  • תוכן חדש...