Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7028 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמו שכתבתי, האוטו (306, 1997, 1600cc, NFZ) צריך החלפת גומיות שסתומים. קיוויתי שהוספת K44 למיכל הדלק כשהוא מלא ונסיעה של כמה מאות קילומטרים תקל עלי לעבור את הטסט. אז קדחת. האוטו לא עבר טסט, ועכשיו יש לי חשש שההוספה של החומר למיכל הדלק גרמה לסתימה איפשהו (פילטר דלק\מזרקים\למישהו יש רעיון מה עוד?) כי עכשיו האוטו סוחב באופן משמעותי פחות טוב ומדי פעם יש תחושה שהוא נחנק.

 

מחר, אני אכנס למוסך להחליף גומיות שסתומים ובאותה 'הזדמנות' אני כנראה אאלץ להחליף פילטר שמן, שמן מנוע ופילטר דלק, עוד לפני שהמיכל עם ה-K44 ממש נגמר, רק כדי להתפלל שזה ייגמר בפילטר דפוק ולא בניקוי מזרקים .

 

בפעם הבאה? אינפוזיה ובשום פנים ואופן לא דרך המיכל. זה הלקח שלי מהניסוי הזה.

 

(אל)כימאי.

פג'ו 306, NFZ, 1997

פורסם

אם היית מבצע חיפוש בפורום היית מגלה שאף פעם לא ממליצים על מילוי תוספים כמו הK44 למיכל דלק אלא רק באינפוזיה.

 

הסיבה היא בדיוק מה שאתה מתאר שקרה לך...

בכל אופן, גם אם היית שם תוסף שמן(שלא ממש מומלץ אלא רק בשביל השליה זמנית לטסט ואז חובה על החלפת שמן) לדעתי לא היית עובר טסט לאור בדיקות הזיהום אוויר החדשות בטסט.

אני בטוח שכבר למדת מהעניין, פשוט יותר היה לעשות טיפול ולהחליף גומיות שסתומים ולנסוע בראש שקט לטסט.

כי בסופו של דבר גם ככה התבקשת לעשות זאת .

אני אישית דואג לעשות טיפול כחודש-חודש וחצי לפני הטסט,פשוט מתזמן את הטיפולים בצורה שתהיה עקבית ואז הרכב מגיע לטסט זמן קצר אחרי טיפול.

וללא כל קשר החלפת שמנים כל 5000-6000 ק"מ+ פילטר שמן.(אני לפחות דואג לעשות זאת).

שלא לדבר על ניקוי מערכת הזרקה שמתחילות הבעיות או אם מדובר על רכב בעל קרבורטור אז כמובן ניקוי קרבורטור כאשר מגיע זמנו לניקוי\שיפוץ.

אם הדברים הללו אף פעם לא מחכים.

under construction..

פורסם

ראו שרשור עם כותרת 44K האם דורש נסיעה ארוכה אחרי המלוי?

התשובה כן ובגדול: שימוש בתוסף דלק כלשהו ישירות לטנק ולא דרך אינפוזיה

גורם לנסיעה קצרה וישירה למוסך הקרוב לתיקון הנזק... ותחשבו על זה ...

בברכה

צביקה

*** ואכן מפלצת ירוקה צודק,תוסף דלק לא בא במקום החלפת גומיות שסתומים, וזה לא הפתרון הקל והזול על מנת לעבור טסט.

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

ברכבי הזרקה , אני לא מסכים לשלילה זו של המוצר ושימוש בו.

 

 

 

בכלל, בכל פעולה יש סיכויים ויש סיכונים. גם בללכת ברגל, לטוס לחול, לאכול במסעדה, לנהוג ברכב, לשחות בים או בבריכה, להנשא... ,ועוד.

 

בגדול, הסיכוי לתועלת של ה44K גדולה בהרבה ממקרי ה"נזק" הספורים, יחסית לכמות המשתמשים.

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

אני באמת שלא מבין על מה אתם מדברים כאשר אתם אומרים ש44K או נזק...

מעולם לא קרה כלום אחרי נסיעה איתו אומנם גם לא הורגש איזה פרץ כוח פתאום אבל בטח לא סתימות ולא שום בעיות.

קליאו ספורט :roll:

פורסם
ראו שרשור עם כותרת 44K האם דורש נסיעה ארוכה אחרי המלוי?

התשובה כן ובגדול: שימוש בתוסף דלק כלשהו ישירות לטנק ולא דרך אינפוזיה

גורם לנסיעה קצרה וישירה למוסך הקרוב לתיקון הנזק... ותחשבו על זה ...

בברכה

צביקה

*** ואכן מפלצת ירוקה צודק,תוסף דלק לא בא במקום החלפת גומיות שסתומים, וזה לא הפתרון הקל והזול על מנת לעבור טסט.

מהטעויות לומדים, גם אם משלמים עליהם. אין לי ספק בכך.

 

אוקיי, עכשיו אם אלך בשלבים מה עלי לעשות?

השלב הראשוני והמיידי ברור לי. אני אחליף מחר את גומיות השסתומים. אני גם חושב שאטם הראש יוחלף כי ברור שהוא לא אוטם. האם יש דברים נוספים שאני צריך לוודא שהמוסך עושה\בודק לפני שאני חוזר לטסט, האם הם אמורים לבצע בדיקת קומפרסיה לפני\אחרי, דברים שאני צריך לבקש באופן מיוחד?

 

כל עצה\הכוונה נחוצה, כי בסופו של דבר אני כימאי ולא מכונאי.

 

אני לא זוכר אם כתבתי את זה קודם לכן, נשאר בערך רבע טנק עם K44, האם כבר כעת צריך לבקש מהמוסך להחליף פילטר דלק, פילטר שמן ואת השמן עצמו? האם לבקש את זה מהם או לחכות עוד כמה מאות קילומטרים למלא מיכל ואז לבצע את המיני-טיפול הזה.

 

אבי.

פג'ו 306, NFZ, 1997

פורסם

אני אישית דואג לעשות טיפול כחודש-חודש וחצי לפני הטסט,פשוט מתזמן את הטיפולים בצורה שתהיה עקבית ואז הרכב מגיע לטסט זמן קצר אחרי טיפול.

וללא כל קשר החלפת שמנים כל 5000-6000 ק"מ+ פילטר שמן.(אני לפחות דואג לעשות זאת).

שלא לדבר על ניקוי מערכת הזרקה שמתחילות הבעיות או אם מדובר על רכב בעל קרבורטור אז כמובן ניקוי קרבורטור כאשר מגיע זמנו לניקוי\שיפוץ.

עם הדברים הללו אף פעם לא מחכים.

----

אני חושב שאאמץ את הגישה שלך לנושא הזה, הן בכל מה שקשור לתזמון הטיפולים לפני הטסט והן בכל הנוגע לדחיית הטיפולים שקשורים למערכות האלו.

 

מטעויות לומדים...

אבי.

פג'ו 306, NFZ, 1997

פורסם

אבי שלום רב!

בהתאם לבקשתך בפרטי, אתיחס להיבט העשן והסיבה שבה הוכשלת בטסט, והפתרונות לבעייתך:

ראשית יש להכנס למוסך לבדוק דחיסה והפסדי לחץ.

לפי הנתונים שיתקבלו, והתאם לנתונים שלא סיפקת כגון: תצרוכת השמן במכוניתך פר ק"מ, מספר הקילומטרים במכוניתך, וצבע וכמות העשן הגלוי , ניתן להחליט אם לפרק ראש מנוע, או יתכן ומובילי שסתומים גם שחוקים, הגורמים לשרפת שמן גבוהה, ולעשן יתר.

באם המוסך יגיע למסקנה שהחלפת גומייות שסתומים מספקת, יש להחליף מסנן שמן ושמן חדשים, להחליף מסנן דלק, ולפי דעתי ניתן להסתפק בכך בינתים, לבצע נסיעת מבחן, הסחיבה תשתפר

והנזק שגרם התוסף יעלם.

במידה והנזק מהתוסף לא יעלם, יש לבצע ניקוי מזרקים, ו/או נקוי מערכת דלק ומזרקים ב"אינפוזיה".

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

הסיבה לשימוש באינפוזיה היא לא רק בגלל סתימות הדלק אלה גם בגלל אחידות וגסות הפעולה כאשר מבוצעת נכון באינפוזיה.

כבודו פותח השרשור, אם אדוני כימאי אולי יעזור לנו לנתח ממה מורכב K44.

אני מהמר על אחוז גובה של נפט ,קרוסין וכו ... בעלי אחוז ארומטיים גבוה ויכולת המסה טובה + חבילת דטגרנטים בריאה.

פורסם

כנראה נמצאה הסיבה מדוע "דורשים" לנסוע נסיעת "קריעה" לאחר הכנסת K44. :lol:

(הגרשיים במקור :wink: )

 

במכוניות שהיו לי והתווספו להם K44 למיכל הדלק (106 ו-205) לא התגלו תופעות הלוואי

הללו כך ששלילה מוחלטת היא לא לעניין.

 

דניאל

MCS 2008

פורסם

אני מקפיד כל 1000 ק"מ לפני טיפול לשים K44 במיכל הדלק בזמן התדלוק, בדיוק לפי ההוראות שעל האריזה. עד היום ואחרי 6 מיכלים של K44 ו 60K לא היו שום בעיות עם הרכב.

 

אני לא יודע אם התוסף הזה באמת עושה משהו (חוץ מנזק בכיס) אבל לי טוב עם זה.

 

לגבי מי שמכניס את החומר כאשר יש ליטרים בודדים במיכל - אני לא יודע עד כמה זה מומלץ. החומר מיועד לפעול בריכוז של 50 ל' (נפח מיכל דלק ממוצע) והוא ידוע כחומר חזק מאוד.

מה גם שזכור לי פעם שמישהו מחברי הפורום שרף כמה טיפות של K44 והוא אמר שזה השאיר משקע שחור וג'יפתי.

 

אם יש הוראות שימוש מדוייקות, למה לא ללכת עלפיהן?

עם זאת אני דוגל בביצוע נסיעות בין-עירוניות בתוספת K44. אני בטוח שהאפקטיביות שלו עולה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אני אסביר לך.

כאשר אתה שם את הK44 בדלק הניקוי שלו פחות אפקטיבי פחות אחיד.

כאשר הוא מגיע בכמות גדולה הסיכויים לנקות את כל אזור הסשתום באחידות גדולים יותר וזה מאוד חשוב משום שאם השסתום לא אחיד בניקוי האטימה והזרימה פחות טובים.

מומלץ ללחוץ את הרכב חזק בשימוש.

פורסם
הסיבה לשימוש באינפוזיה היא לא רק בגלל סתימות הדלק אלה גם בגלל אחידות וגסות הפעולה כאשר מבוצעת נכון באינפוזיה.

כבודו פותח השרשור, אם אדוני כימאי אולי יעזור לנו לנתח ממה מורכב K44.

אני מהמר על אחוז גובה של נפט ,קרוסין וכו ... בעלי אחוז ארומטיים גבוה ויכולת המסה טובה + חבילת דטגרנטים בריאה.

בגדול, אני מניח שהחומר אכן מכיל את מה שכתבת, אבל יש בו סביר להניח חומרים נוספים. אם מישהו ירשום את המרכיבים ישר מהפחית אני אשמח להתייחס לפעילות שלהם באופן ספציפי.

אני מניח שהחומר מכיל גם פוליאתר אמין או משהו שדומה לו. החומר הזה הוא חומר ש CHEVRON רשמה עליו פטנט לפני לפחות 15 שנה והוא יעיל במיוחד בהסרת משקעים מתאי השריפה במנוע. בהתחשב בנתונים של CHEVRON, האנשים אכן הולכים איתה וקונים את התוספים שלה וגם את הדלק שלה. הם מוסיפים את החומר הזה ישירות לדלק שהם משווקים.

 

בגדול, אני בהחלט מבין את צביקה משום שיש הגיון כימי די ברור (ואלוהים יודע איפה היה הראש שלי כשקראתי את המרכיבים שעל הפחית) שאם יש כמות גדולה של ג'אנק בטנק הדלק (לאחר עשרות אלפי קילומטרים, כמו אצלי ) והתהליך מבוצע בפעם הראשונה אזי בהחלט עלולה להתרחש תוצאה לא רצויה בשל הרחפת הזבל ותקיעתו בפילטר הדלק, בצנרת או במזרקים.

 

שמתי לב שרוב הכותבים פה שמצדדים בשימוש בתכשיר הזה עושים זאת על בסיס קבוע וסביר להניח שכמות הזבל שיש בתחתית מיכל הדלק שלהם קטנה יחסית.

 

אני בהחלט אשמח לחשוב, לחפש ולענות על עניינים שהם כימיים במהותם.

 

בינתיים, המצב הוא כזה, היום הוחלפו השסתומים ואטם מכסה השסתומים. בגלל קוצר בזמן והעדר פילטר דלק הוא יוחלף מחר. שמן ופילטר שמן מחר כנ"ל ואז טסט.

 

נקווה שבזה יסתיים העניין להפעם.

אבי.

פג'ו 306, NFZ, 1997

פורסם

אבי אנא המשך לעדכן אחרי החלפת מסנן הדלק, האם יש שיפור בביצועים, ואכן התאורייה שלך של שימוש בתוסף לאורך זמן בטנק שאחוז הבוצה בו הואפסי, אכן יתכן ולא יגרום לנזק, ובעיקר אם הוא נמזג לטנק מלא, כך שהכמות המדוללת בטנק היא אפסית יחסית.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...