Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7343 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה אתם אומרים...מנוע של WRX ייכנס בג'אסטי 1000?

 

נכנס, ועוד איך נכנס.

 

הפרוייקט:

http://sites.rapidus.net/labrecqj/justywrx/mods.html

 

סירטונים בבקשה:

http://sites.rapidus.net/labrecqj/justywrx/clips.html

 

אף אחד לא עומד איתה, גם לא WRX,לא קורבט,לא מוסטנג,לא ניסן 350 ולא סיביק .

משאירה לכולם אבק.

פשוט מדהים!!!

 

אני הכי אהבתי את הסרטון האחרון ,לא מספיקים לומר גיק רובינזון,והיא סוגרת את כל הסקאלה .

 

לא לשכוח, לשים ווליום כמובן...

 

תהנו.

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ג'סטי 4X4... ;)

בהחלט משהו שהייתי רוצה להניח עליו את הידיים הערלות שלי... עם מנוע כזה כמובן...:)

 

אחחחח, ה"חוק"....

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

יש לי 2 שאלות, משום מה אני חושב שהג'אסטי המדוברת שם לפי מה שהיה רשום "AWD" 4X4 במילים אחרות..

בכל מקרה, יש כאלו בארץ? האם הם יקרות?

ומה לדעתכם עלות פרויקט שכזה בארצנו?

פורסם

אכן פרוייקט סוף הדרך!!!

 

לבחור שמעליי, אני לא רואה סיכוי לעשות פרוייקט כזה בארץ.

 

יעלה הרבה מאוד כסף ולא חוקי בעליל.

 

 

 

 

 

אופק.

פורסם

פשוט מטורף מה שזמן חופשי, ומחירים יחסית זולים בהשוואה לארצינו, יכולים לעשות פלאים.

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

לכל השואלים לגבי הג'אסטי AWD, קיימות בודדות בארצינו, אני אישית במעקב אחרי אחת.

לגבי הפרוייקט, אם לו זה עלה 7000$ כאן תכינו 30000 ש"ח.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

ניסיתי לצפות בסרטונים והם יורדים משום מה כקבצי TXT.. קרה לעוד מישהו? או שאתם מצליחים לראות את הקליפים בצורה תקינה?

פורסם

שנה את הסיומת של הקבצים ל-AVI

 

עידו.

מחפש פיאט פנדה 4X4 דור ראשון (שנות השמונים)

כל היודע דבר או אף חצי דבר על אחת, אנא צור קשר בה"פ, תודה!

פורסם

מדהים איך שה-WRX הצהובה מנסה להדביק את הג'אסטי ומנסה ועוקפת ולוחצת, ועדיין נשאר פער ענק בין הג'אסטי לבינה, פשוט תאווה לעיניים.

Twincharger Stratified Injection

פורסם

מדהים,

בחישוב שעשיתי של יחס כוח משקל, של משקל חלקי כוח

כאשר הצבתי במשקל 800 קילו אני מעריך אחרי השטלת מנוע. לפי קארפוליו ג'אסטי ישנה שוקל בערך 700 קילו..ולפי נתון ממה שרשום בסרטונים 285 כוח סוס, מגיעים לבערך 2.8

נתון שאם תרצו עומד עם מרצדס SLR כמעט בדיוק.

שזה די מרשים, שוב במידה והמשקל נכון והכוח סוס נאמן למה שרשום,

הבעיה היא שכוח סוס ומשקל זה לא הכל במכוניות, יש הרבה יותר מזה, החל מאווירודינמיקה עד לשיפורי גיר קלאץ' וכו' שיקבעו את היכולת של הרכב להעביר במידה הטובה ביותר את הכוח לגלגלים.

ובגלל זה אני לא מאמין שיש סיכוי שהרכב "עומד" עם SLR.. אבל בכל זאת תודו שזה נתון מרשים במידה והוא נכון ממש אחלה פרויקט! הלוואי עלינו בארץ..

אחלה סרטונים תודה שחלקת עימנו!

2.8 אלוהים..


×
×
  • תוכן חדש...