Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8400 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יצא אחלה :D

 

מי משתולל עם ה 106 ככה :shock:

 

:wink:

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

יותם ממש אבל ממש מדהים באמתתתתתתת !!

 

שבוע הבא אני חוזר מבטיח לך !

הנה ימים רבים חלפו ושני ידי עייפו .. רק להזכר ולהזיל דמעה, הראלי השחורה

פורסם

יש פוטנציאל אבל יש גם הרבה מקום לשיפור.

 

נסה להשקיע קצת יותר מחשבה בקימפוז ובחירת זוויות, חלק מהתמונות עם הרבה הפרשי תאורה של לפחות 2-3 סטופים. הזווית האלכסונית נעשית יותר ויותר משעממת..

 

נסה לבחור פריימים יותר נקיים.

 

תמונות האקשן לא בפוקוס, והתמונות בחושך יכלו לצאת יותר יפות אם לא היית מדליק את הפנסים של הרכב - צילמת פנסים או רכב? לא כל כך מובן.

 

הקליאו וה-GTI בהתחלה היו בקומפוזיציה יפה אבל הזווית של הצילום קצת פגעה. התמונה השלישית (DCP_0520) יצאה מאד מוצלחת.

 

התמונות של ה205 ראלי הלבנה יצאו מאד לא טוב כי פשוט בהירה מדיי, אני מניח ש2 סטופים נמוך יותר והיית קולע בול.

 

זהו, נסה לקבל את הביקורת כבונה.

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם
יש פוטנציאל אבל יש גם הרבה מקום לשיפור.

 

נסה להשקיע קצת יותר מחשבה בקימפוז ובחירת זוויות, חלק מהתמונות עם הרבה הפרשי תאורה של לפחות 2-3 סטופים. הזווית האלכסונית נעשית יותר ויותר משעממת..

 

נסה לבחור פריימים יותר נקיים.

 

תמונות האקשן לא בפוקוס, והתמונות בחושך יכלו לצאת יותר יפות אם לא היית מדליק את הפנסים של הרכב - צילמת פנסים או רכב? לא כל כך מובן.

 

הקליאו וה-GTI בהתחלה היו בקומפוזיציה יפה אבל הזווית של הצילום קצת פגעה. התמונה השלישית (DCP_0520) יצאה מאד מוצלחת.

 

התמונות של ה205 ראלי הלבנה יצאו מאד לא טוב כי פשוט בהירה מדיי, אני מניח ש2 סטופים נמוך יותר והיית קולע בול.

 

זהו, נסה לקבל את הביקורת כבונה.

 

 

ראלימן

 

ניקי, לא באתי לעשות אומנות, באתי לצלם מפגשים.

כשאני בא לצלם מפגשים, אני לא משתגע לעשות בדיוק את החשיפה הנכונה,

או את הצמצם המדוייק, ואני גם לא מצלם עם מצלמה שהיא כזו משוכללת,

מה לעשות. אני משתדל להוציא תמונות שהקהל יאהב אבל אני לא עושה כל תמונה מאה אחוז ממה שאני יכול, כי זה מפגש מכוניות ! אם הייתי עושה כל תמונה ככה, מתי הייתי בכלל נמצא במפגש???

כשאני בא לעשות אומנות, אני בוחר לוקשיין מתאים, בוחר

מכוניות שמוצאות חן בעיניי, שאני יכול לאהוב אותן בעין, ובוחר את תנאי

התאורה שמתאימים לי, ולא תנאי התאורה שמוכתבים לי. ואז אני יושב

ומשקיע בכל תמונה, ואת זה אתה יכול לשאול ולדעת מהרבה הרבה אנשים

שהיו איתי בצילומים.

 

וניקי... אני אשמח לראות תמונת סטילס אחת ויחידה שלך, כי מעולם לא ראיתי

כזו!

Race Smart

פורסם
יש פוטנציאל אבל יש גם הרבה מקום לשיפור.

 

נסה להשקיע קצת יותר מחשבה בקימפוז ובחירת זוויות, חלק מהתמונות עם הרבה הפרשי תאורה של לפחות 2-3 סטופים. הזווית האלכסונית נעשית יותר ויותר משעממת..

 

נסה לבחור פריימים יותר נקיים.

 

תמונות האקשן לא בפוקוס, והתמונות בחושך יכלו לצאת יותר יפות אם לא היית מדליק את הפנסים של הרכב - צילמת פנסים או רכב? לא כל כך מובן.

 

הקליאו וה-GTI בהתחלה היו בקומפוזיציה יפה אבל הזווית של הצילום קצת פגעה. התמונה השלישית (DCP_0520) יצאה מאד מוצלחת.

 

התמונות של ה205 ראלי הלבנה יצאו מאד לא טוב כי פשוט בהירה מדיי, אני מניח ש2 סטופים נמוך יותר והיית קולע בול.

 

זהו, נסה לקבל את הביקורת כבונה.

 

 

ראלימן

 

ניקי, לא באתי לעשות אומנות, באתי לצלם מפגשים.

כשאני בא לצלם מפגשים, אני לא משתגע לעשות בדיוק את החשיפה הנכונה,

או את הצמצם המדוייק, ואני גם לא מצלם עם מצלמה שהיא כזו משוכללת,

מה לעשות. אני משתדל להוציא תמונות שהקהל יאהב אבל אני לא עושה כל תמונה מאה אחוז ממה שאני יכול, כי זה מפגש מכוניות ! אם הייתי עושה כל תמונה ככה, מתי הייתי בכלל נמצא במפגש???

כשאני בא לעשות אומנות, אני בוחר לוקשיין מתאים, בוחר

מכוניות שמוצאות חן בעיניי, שאני יכול לאהוב אותן בעין, ובוחר את תנאי

התאורה שמתאימים לי, ולא תנאי התאורה שמוכתבים לי. ואז אני יושב

ומשקיע בכל תמונה, ואת זה אתה יכול לשאול ולדעת מהרבה הרבה אנשים

שהיו איתי בצילומים.

 

וניקי... אני אשמח לראות תמונת סטילס אחת ויחידה שלך, כי מעולם לא ראיתי

כזו!

 

משום מה בה"פ אמרת לי שרצית לכתוב את זה בפורום אבל בסוף החלטת על ה"פ.

 

רציתי לרשום לך את זה בפורום אבל הפעם ורק הפעם, ויתרתי על זה.

 

 

תלמד לקבל ביקורת על מה שאתה עושה.לא רוצה ביקורת? אל תפרסם תמונות באתר ציבורי פתוח לכולם, וגם אל תציג את עצמך כ"צלם הפורום".

 

התמונות בינוניות, לא יותר. רוצה להשתפר? תקשיב לביקורת וקבל אותה כמו שהיא - ביקורת ב-ו-נ-ה. לצלם תמונה לא צריך לבחור לוקיישן מראש ולתכנן יותר מדי. עם הזמן זה יקח פחות ופחות זמן לייצר תמונה טובה או מעולה. POINT & SHOOT כל אחד יכול.

 

ולגבי התמונות שלי - אל תדאג לי. כשאני יעלה משהו (אם בכלל) הוא יהיה שווה את זה שאני יעלה. מה לעשות שמצלמה ידנית לגמרי טיפה מסובכת יותר מהדיגי'עפנה שלך.

 

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8400 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...