Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7346 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למה השרשור הזה נשמע לי כמו "בו-הו! אף אחד פה לא אוהב מרצדס! :cry::cry::cry: "?

 

חבל לי לומר את זה, אבל אם הפורום הזה היה משקף את העניין האמיתי במכוניות אז מצבנו היה קשה מאוד. חדשות לבקרים נפתחים פה שרשורי הלל על אופטרות וקוולירים ובהם תגובות שרמתן התוכנית מקבילה למה שאני ידעתי לייצר בגיל 18, קצת אחרי שקיבלתי רישיון (בעצם, זו מחמאה :-P )

 

מה שאני מנסה לומר זה, שאם יש לך משהו מעניין להגיד על מרצדס, רבים מאיתנו (באמת) נשמח לשמוע.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לדעתי האישית, מרצדס היא אחד הרכבים הכי פחות סקסיים שנוסעים על הכביש. ולא משנה אם יש לה כנפי שחף וחרטום של F1 או שיש לה כובע צהוב, מונה בדשבורד ויד שעירה מחוץ לחלון.

מי שנוסע במרצדס תמיד ייראה כמו נהג מונית, או אם הוא נוסע במרצדס ספורטיבית - כמו מאהב\ת של עבריין בכיר.

הגדרה אופטימלית.

מרצדס לא, ואף פעם לא תהיה מכונית "לחובב נהיגה". הקהל שלהם הוא האנטידוטה המושלמת לחובבי הנהיגה, והתוצאה בהתאם: גירים אוטומטיים, הגאים "שאפשר לסובב באצבע אחת", טונות של אבזור ומתלים רכים.

אפשר להעריך את ההישגים ההנדסיים שלהם - הSL, למשל - אבל קשה לאהוב אותן.

וגם אם באה אחת כמו אותה SL, שכן ראוי לאהוב, היא מיד נרכשת על ידי שלל טיפוסים מחוג מכריו של בוקי נאה ובכך, המסתורין הסקסי מגיע לסיום באבחת אגרופן.

 

ואולי זה בגלל ב.מ.וו שדואגים להאפיל עליהם בכל נקודת זמן אפשרית.

אני בטוח שבלי ב.מ.וו, מרצדס הייתה נראית אחרת.

כלומר, אם ב.מ.וו היא כבר הגרמניה הדינמית הנבחרת, איפה תהיה מרצדס? כנראה שתדחק לקצה השני של הסקאלה (ואודי תמשיך לזנב בשתיהן, כהרגלה).

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
לדעתי האישית, מרצדס היא אחד הרכבים הכי פחות סקסיים שנוסעים על הכביש. ולא משנה אם יש לה כנפי שחף וחרטום של F1 או שיש לה כובע צהוב, מונה בדשבורד ויד שעירה מחוץ לחלון.

מי שנוסע במרצדס תמיד ייראה כמו נהג מונית, או אם הוא נוסע במרצדס ספורטיבית - כמו מאהב\ת של עבריין בכיר.

 

נ.ב. שימו לב לשתי המילים הראשונות בהודעה. זו דעתי האישית המבוססת על סטיגמות, דעות קדומות, גזענות וצרות אופקים. אבל זה מה שסחבק מרגיש כלפי מרצדס. וסחבק מאמין שהוא לא היחיד.

חבל שלא לימדו אותך שלדבר בהכללות זה לא אינטליגנטי.

 

התייחסותך למותג מרצדס נובעת מן העובדה שארצנו הקטנטנה והענייה אינה משופעת במרצדסים - באירופה וגם/או אמריקה שם המצב הכלכלי היה מאז ומעולם טוב יותר - מרצדס נחשבה תמיד לרכב יוקרתי - ולא רק לנהגי מוניות. לא רק זאת, אלא שמרצדס היתה מובילה משך שנים בייצור דגמים קלאסיים - ותבדוק במחירונים של רכבים ישנים את ההבדל בין מרצדסים ישנות לבין ב.מ.וו או מותג מקביל אחר. גם כיום מרצדס מייצרת, לדעתי האישית, את אחת מהמכוניות הנחשקות ביותר.

 

נזדמן לי לפני כשנה לנהוג בחו"ל משך כ-שבועיים על מרצדס סי קלאס מושכרת - ואני חייב לציין כי מדובר ברכב עם אופי ונוחות נסיעה טובים. והאמת שלרגע לא הרגשתי כמו נהג מונית....זה כמו שללכת עם שעון רולקס לא גורם לי להרגיש כמו מתווך דירות...

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם

אני חושב שאשפוז אמר משהו שאני מאוד מסכים איתו,כי גם אני מרגיש ככה:

 

 

מרצדס זה לא רכב שקונים,זה רכב שמניפים אצבע,והוא עוצר לידך.......ואני אסביר:

 

מרצדס עשתה מהלך,לא יודע אם טוב או לא מבחינתה,והכניסה את תוצרתה "בכל הכוח" לשוק המוניות.

 

אמנם יש המון מוניות מרצדס על הכביש,אבל,השאלה היא מה היה קורה במגזר הפרטי אם לא היו מוניות אלה על הכביש (נו אתם יודעים,עניין של יוקרה,סטטוס).

 

זה לא נעים לראות גן נעול,ועוד יותר לא נעים לנסוע ברכב של 600K כשמטר ממך נוסע אותו רכב בלבן,עם כובע על הראש ומדבקות על הדלתות,ווואלה,הוא נראה בדיוק כמוך !

 

הרי קנית את הרכב כדי "להצהיר על מעמדך" (כי יש מכוניות אחרות לא פחות מפנקות\נוחות\ספורטביות\זולות יותר),ופתאום בא איזה מושיק בוזגלו ונוהג באותה מכונית כמוך,אבל היא עלתה לו זול יותר.....

 

זו הסיבה שב.מ.וו בזמנו אסרה על קמור למכור מכוניות למטרת שימוש כמונית.

 

תראו איפה התדמית של ב.מ.וו ואיפה מרצדס (פה בארץ,ואני לא מתכוון לעניין העבריינים וכו',אלא נטו ליוקרה וכו').

 

בחו"ל,אפילו בגרמניה,מרצדס נחשבת להרבה יותר יוקרתית מב.מ.וו,שם ב.מ.וו נחשבת כמכונית יוקרה לאלה שאין ידם משגת את המרצדס.

 

אני אישית,עד לפני שנתיים מאוד סלדתי ממרצדס,כי היו להם מכוניות מגושמות וזקנות (דוגמת טויוטה קורולה 93........),ואני לא מדבר על הדגמים הספורטיביים.

 

כיום החברה נכנסה יותר חזק לפן העיצובי,ואני חושב שזה מאוד עזר "להצעיר" את המכוניות,גם עם העיצוב היה פחות מרצדסי,וקצת יותר נועז (קוים חדים במרצדס ?! רק קוים זורמים...)

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
לדעתי האישית, מרצדס היא אחד הרכבים הכי פחות סקסיים שנוסעים על הכביש. ולא משנה אם יש לה כנפי שחף וחרטום של F1 או שיש לה כובע צהוב, מונה בדשבורד ויד שעירה מחוץ לחלון.

מי שנוסע במרצדס תמיד ייראה כמו נהג מונית, או אם הוא נוסע במרצדס ספורטיבית - כמו מאהב\ת של עבריין בכיר.

 

הסיבה העיקרית שנהגי מוניות מכל קצוות תבל נוהגים במרצדס ברורה למדי.

לאיכות הייצור ולעמידות שלהן לאורך שנים אין אח ורע,ומספיק לראות תמונות של המוניות הצהובות שמשרתות את בני דודינו ברצועת עזה(300D,W123),אחרי שהן היו מוניות 15 שנה בארץ.

עם כל הכבוד ליצרנים כמו פולקסווגן או טויוטה,אף אחד לא יודע לייצר מנועי דיזל ברמה של מרצדס,שנוסעים ונישמעים כמו חדשים גם אחרי 600K.

היפה במכוניות מרצדס שהן לא עמוסות פריטי היי-טק וצגים מנצנצים,ולעיתים ניראות "ריקות" משהו,אבל הפריטים שבהן פשוט גאוניים-המגב הבודד שנע על צירו ומנגב 85% משטח השמשה,מנגנון כיוון המושב החשמלי שכמעט כל היצרנים העתיקו ממנה,מכסה המנוע שניפתח ב 90 מעלות על מנת להקל על המכונאי,דוושת הגז שיורדת מרצפה\ועוד פריטים רבים וגאוניים שמעידים על יכולת הנדסית יוצאת דופן.

מרצדס דבקו שנים ארוכות במסורת מבלי לשכוח את הקידמה,והצליחו לפתח מיתלה אחורי רב חיבורי שהוצג ב190(W201)כמעט מושלם,יחד עם פיתוח מתמיד של יחדות הינע חזקות וחסכוניות יחסית.

מה שנכון הוא שמרצדס פנתה לקהל מבוגר יותר מב.מ.וו,וספורטיביות לא היתה הצד החזק שלה,למרות שלמרבית הדגמים היתה היתנהגות כביש מצויינת ששולבה בביצועים טובים.

היתרון המסורתי היחיד של מרצדס היה תמיד בקצה העליון,סידרה S שתמיד הפגינה עליונות על פני סידרה 7 של המיתחרה ממינכן,ושם גם ממוקם הכסף הגדול באמת..

המיוחד במרצדסים,שהן מיתיישנות הן הופכות לקלאסיות,מה שקשה להגיד על מכוניות ב.מ.וו,למשל.,אכן רוב דגמי מרצדס מציגות מחירים גבוהים בשוק הקלאסיות.

אגב,קמור לא אסרה על שימוש במכוניות ב.מ.וו כמוניות.

שווקו בארץ במשך תקופה קצרה 525TD שבתקופה שהן שימשו כמוניות דאגו למרר לבעליהן את החיים בצורה שלא תאומן מיצרן רב מוניטין.

מאז כנראה לא מוכנים בקמור לקחת סיכונים...

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

חן מרצדס מתיישנת נראית לכולם כמו מונית ישנה וחבוטה, ולא כמו קלאסית.

 

ואני לא מדבר על קלאסיות משנות ה60.

לעומת זאת, ב.מ.וו שהתיישנה ב20 שנה, עדיין נראית כמו שצריך, לדעתי.

 

נ.ב. אחרי ההילולים למנוע דיזל מרצדס, ראוי לציין כי אתה מתנהל עם מנוע דיזל מרצדס בטאטא.

פורסם
אני חושב שאשפוז אמר משהו שאני מאוד מסכים איתו,כי גם אני מרגיש ככה:

 

 

מרצדס זה לא רכב שקונים,זה רכב שמניפים אצבע,והוא עוצר לידך.......ואני אסביר:

 

מרצדס עשתה מהלך,לא יודע אם טוב או לא מבחינתה,והכניסה את תוצרתה "בכל הכוח" לשוק המוניות.

אף אחד לא מכניס את תוצרתו בכוח לשוק המוניות , שוק המוניות עובד על אמינות יותר מכל אחד אחר כי הם נוסעים בשנה מה שמכונית פרטית עושה ב3-10 שנים. והחלפים למרצדס לא קיבלו הנחות למוניות להפיך

אמנם יש המון מוניות מרצדס על הכביש,אבל,השאלה היא מה היה קורה במגזר הפרטי אם לא היו מוניות אלה על הכביש (נו אתם יודעים,עניין של יוקרה,סטטוס).

 

זה לא נעים לראות גן נעול,ועוד יותר לא נעים לנסוע ברכב של 600K כשמטר ממך נוסע אותו רכב בלבן,עם כובע על הראש ומדבקות על הדלתות,ווואלה,הוא נראה בדיוק כמוך !

 

הרי קנית את הרכב כדי "להצהיר על מעמדך" (כי יש מכוניות אחרות לא פחות מפנקות\נוחות\ספורטביות\זולות יותר),ופתאום בא איזה מושיק בוזגלו ונוהג באותה מכונית כמוך,אבל היא עלתה לו זול יותר.....

 

זו הסיבה שב.מ.וו בזמנו אסרה על קמור למכור מכוניות למטרת שימוש כמונית.במוו לא אסרה , באותו זמן מנועי הדיזל שלה לא היו ברמה שהיא יכלה בכלל לתת לנהגי מוניות לנסוע בהם כי היו מגלים עד כמה הם לא אמינים . הם גם לא מאמינים במנועים החדשים שלהם . כי יש להם מנוע שעל פניו נראה יותר טוב מהמרצדס המקביל , אבל מרצדס קיבלו פרס על אמינות בנסיעה של 100K בבת אחת עם שני מנועי בנזין והדיזל החדש (היה פרסום על תחרות כזו ושמרצדס קבלה פרס ועוד על הצטיינות , וזה היה במדבר כלשהו באמריקה אולי אגמי המלח )

 

תראו איפה התדמית של ב.מ.וו ואיפה מרצדס (פה בארץ,ואני לא מתכוון לעניין העבריינים וכו',אלא נטו ליוקרה וכו').

בחו"ל,אפילו בגרמניה,מרצדס נחשבת להרבה יותר יוקרתית מב.מ.וו,שם ב.מ.וו נחשבת כמכונית יוקרה לאלה שאין ידם משגת את המרצדס.

 

כיום החברה נכנסה יותר חזק לפן העיצובי,ואני חושב שזה מאוד עזר "להצעיר" את המכוניות,גם עם העיצוב היה פחות מרצדסי,וקצת יותר נועז (קוים חדים במרצדס ?! רק קוים זורמים...)

אתה יודע איך זה שבמוו מוכרת מכוניות לעברינים באשראי , היה משפט שדני ברנר היגיש על מכונית ושם הוא גילה שעברינים כבדים מתקשרים ואומרים שהם רוצים שעברין X יקח מכונית והם אחראים לתשלום , והוא נותן והם משלמים אח"כ במזומן . מענין שמרצדס לעבוד עם עברינים לא עובדת אלה עם נהגי מוניות שלפחות עובדים קשה ומעדיפים את במוו פשע על מרצדס מוניות ישרות.

לא יודע נדמה לי שיש כאן דעה קדומה מאוד על מרצדס ואני חושב שגם לא מעריכם אותם מספיק בארץ ועל סתם . יש פה בפורום כמה אנשי במוו עם במוו של שנות ה80 מענין יהיה אם ישוו את האמינות /ביצועים של הרכבים שלהם עם מרצדס מקבילות מאותם שנתונים , אני כמעט בטוח שהם יהיו מופתעים

אבל איך אומרים סטיגמות קשה כבר לשנות

בברכה יהודה

בברכה יהודה

פורסם

לתשומת לבכם, בשנים האחרונות האמינות של מרצדס ירדה בצורה דראסטית, ומכוניות רבות שלהם, במיוחד מהS ו E CLASS מבלות הרבה זמן במוסכים..

 

משהו שאתם שוכחים, זה שהסיבה העיקרית לכך שבשנות ה90 נהגי מוניות רבים היו קונים מרצדס היא שזה היה הרכב היחיד למוניות שנמכר בגרסא אוטומטית!

כולם מכרו דיזל רק בגרסאות ידניות!

 

רק בכמה שנים האחרונות פתאום אפשר לראות גם סקודה עם מנועי דיזל ותיבה אוטומטית..

 

הבעיה בארץ היא שלBMW יש סטיגמה של עבריינים..

ולמרצדס הסטיגמה מתחלקת בין עבריינים גדולים יותר (סטייל רוזנשטיין שהיה נוסע ב S CLASS משוריינת), מאפיה רוסית (דבר שהיה אפשר לראות בעקבות אחוז הקהל עולה מדינות חבר-העמים בהשקה של הS CLASS החדשה) וערבים.

 

ואז כמה שאתה רוצה להגיד שאתה אישית, לא אכפת לך מהסטיגמה..

כשאתה הולך להוציא מעל חצי מליון שקל על הרכב הבא שלך, בכל זאת אכפת לך מה יגידו עליך כשיראו אותך נוסע ברכב מהמותג הזה..

 

לפיכך, אם אתה רוצה מכונית יוקרה בלי יותר מידי סטיגמות.. יש רק בחירה אחת..

audi-logo.jpg

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

הבעיה בארץ היא שלBMW יש סטיגמה של עבריינים..

ולמרצדס הסטיגמה מתחלקת בין עבריינים גדולים יותר (סטייל רוזנשטיין שהיה נוסע ב S CLASS משוריינת), מאפיה רוסית (דבר שהיה אפשר לראות בעקבות אחוז הקהל עולה מדינות חבר-העמים בהשקה של הS CLASS החדשה) וערבים.

נאלץ לחזק את המשפט הזה.

אני גר בצפון כידוע לכם, לא בחיפה.. זה לא צפון. צפון זה אזור הכפרים הערבים פה, ויש לי מלא כאלה מכל צד וכל מקום שאני מסתכל עליו.

כשאני נכנס לכפר יסיף/ירכא/ג'יידדה אני נדהם כל פעם מחדש מכמות המרצדסים שיש שם, ולא תגידו מוניות ישנות לשעבר.. אני מדבר איתכם על לפחות 3 CLS חדשות דנדשות, הרבה Sים למיניהן וכו' וכו'.

וכשאני רואה את זה, קשה לי, אבל ממש ממש קשה לי שלא לחשוב על כל הכסף שאותו בן אדם לא שילם למדינה, כל המיסים...

וכן, יש לי איך לגבות את זה למען האמת. אימא שלי עובדת בחניון בית משפט, שממוקם בצמוד להוצאה לפועל בחיפה. כל פעם שאני נמצא אצלה בעבודה, אני נדהם מכמות בני דודניו שמגיעים על מרצדסים ושואלים ישר "איפה הוצאה לפועל?"...

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

אודי היא היונדאי של היוקרתיות. אולי נמכרת היטב, אבל רמה אחת מתחת למתחרות.

 

ובנוגע למרצדס ומוניות, גם לי יצא לנהוג על C קלאס (AMG) ועל E קלאס ("סתם" 280 עם 7 הילוכים) והן בפירוש לא הרגישו כמו מוניות. ה-E קלאס, ד"א, גרמה לי לחשוב פעמיים אם להעדיף סדרה 5 על פניה, מרוב שהיא הייתה טובה.

 

גם שמירת הערך של המרצדסים מאוד גבוהה. לפעמים זה בגדר האבסורד, אפילו בתוך המותג. S320 שנת 96 שווה יותר מ-S500 מאותה שנה, למשל.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

רוני, אפשר לדעת למה האודי רמה מתחת למתחרות?

 

לקחנו גם את הA6 וגם את המרצדס למבחן במהלך סופ"ש..

למרצדס היה מנוע גדול יותר ב300 סמ"ק ועוד הילוך בתיבת הילוכים..

והאודי הרגישה פשוט יותר.. חזקה יותר, איכותית יותר, יציבה יותר..

 

בסופו של דבר הזמנו את האודי.. (ואם נמשיך עם ה"יותר" מלמעלה, היא גם יצאה יקר יותר :roll:)

 

וד"א, ברוב המבחנים שקראתי, העידפו את האודי על פני המרצדס ותמיד אמרו שהבמוו מובילה עליה בפער ממש קטן.. בעיקר בפידבק מההגה..

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

באילו מבחנים שקראת העדיפו את האודי?

 

האמת, שאני לא רוצה לדבר בהכללות, כי לא נהגתי למשל על A8. אבל אם נקח לדוגמה A4 מול 3 ו-C, נקבל מכונית שמרגישה פשוטה יותר, קטנה יותר, וננהגת כמו, ובכן... גולף.

A6 היא מכונית טובה מאוד, אבל מלבד ההגה ונוחות הנסיעה שאינן ברמה של שתי הגדולות, היא גם משדרת פחות יוקרה מהן. היא לא בהכרח פחות טובה טכנולוגית, אבל הביצוע הסופי מרגיש טיפה לא שלם.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

בתור בעלים של מרצדס ישנה (190E שנת 84) אני נתקל בסטיגמות באופן יומיומי. בין אם כאשר המשטרה עוצרים אותי בצד או במחסומים כדי לבדוק רשיונות או לבצע חיפוש ברכב. אני אפילו יכול לספר לכם על מה שקורה ב"נתיב הימני" בכניסה לנתב"ג (איפה שעוצרים רכבים חשודים לבדיקה). גם הדעות מסביב שזהו רכב "ערבי" או של עבריינים או מונית (האוטו בצבע לבן) מוכרות לי טוב.

 

אבל - אני לא מצטער שקניתי את הרכב, להפך אני ממש מאושר מאז אותו יום. יש משהו ממש שונה בהרגשה ובנהיגה באוטו הזה. יכול להיות שזה שזו ההנעה האחורית, יכול להיות שזו התנוחת נהיגה והגובה הנמוך מהכביש. יכול להיות שזה המנוע (2000 122 כ"ס שכנראה יוחלף בקרוב ל 2300) , והאיכות בנייה והרכבה של הרכב ששורדות יפה עם השנים. בכל מקרה כל הסטיגמות והדעות לא מזיזות.

 

אסף

פורסם
נאלץ לחזק את המשפט הזה.

וכן, יש לי איך לגבות את זה למען האמת. אימא שלי עובדת בחניון בית משפט, שממוקם בצמוד להוצאה לפועל בחיפה. כל פעם שאני נמצא אצלה בעבודה, אני נדהם מכמות בני דודניו שמגיעים על מרצדסים ושואלים ישר "איפה הוצאה לפועל?".. . למה ? מוכרים אצלכם CLS במחיר זול במיוחד ? אם כן תספר לנו שנדע

בברכה יהודה

בברכה יהודה


×
×
  • תוכן חדש...