Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7345 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אבל - אני לא מצטער שקניתי את הרכב, להפך אני ממש מאושר מאז אותו יום. יש משהו ממש שונה בהרגשה ובנהיגה באוטו הזה. יכול להיות שזה שזו ההנעה האחורית, יכול להיות שזו התנוחת נהיגה והגובה הנמוך מהכביש. יכול להיות שזה המנוע (2000 122 כ"ס שכנראה יוחלף בקרוב ל 2300) לא נראה לי שזו הסיבה , והאיכות בנייה והרכבה של הרכב ששורדות יפה עם השנים. בכל מקרה כל הסטיגמות והדעות לא מזיזות. האמת היא שאני מבין אותך , היה לי לתקופה די קצרה מרצדס מונית לשעבר C220 דיזל , עם מנוע בלי טורבו, תיבת ההילוכים כבר הסגירה את זה שעוד מעט יצטרכו להחליף , ואיך אומרים אחרי שקניתי הבנתי שקניתי בטעות לימון שהסוו אותו. אבל למרות המצב הרע וההתעללות הקשה במיוחד (אפילו ע"פ הסטנדרטים של נהגי מוניות) שהרכב עבר לפני כן . חייבים לומר שנהנתי מאוד מלנסוע בו , ואכשהו המכונית שמרה על פאסון למרות מצבה ועוד נתנה לך הרגשה שלמרות הדיזל ולמרות המצב היא די ספורטיבית , ולא רק זה אלא אם תחליף מנוע ובולמים ובלמים אתה יכול ישר להכנס לטראק די . וזה באוטומטית.

כך שיש לי זכרונות טובים ממנוחתה עדן

אסף

בברכה יהודה

בברכה יהודה

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
הסיבה העיקרית שנהגי מוניות מכל קצוות תבל נוהגים במרצדס ברורה למדי.

לאיכות הייצור ולעמידות שלהן לאורך שנים אין אח ורע,ומספיק לראות תמונות של המוניות הצהובות

בלה בלה בלה

המיוחד במרצדסים,שהן מיתיישנות הן הופכות לקלאסיות,מה שקשה להגיד על מכוניות ב.מ.וו,למשל.,אכן רוב דגמי מרצדס מציגות מחירים גבוהים בשוק הקלאסיות.

אגב,קמור לא אסרה על שימוש במכוניות ב.מ.וו כמוניות.

שווקו בארץ במשך תקופה קצרה 525TD שבתקופה שהן שימשו כמוניות דאגו למרר לבעליהן את החיים בצורה שלא תאומן מיצרן רב מוניטין.

מאז כנראה לא מוכנים בקמור לקחת סיכונים...

חן, אני בדרך כלל מעריך את מה שאתה כותב, אבל ברגע שסיימת לשבח את מרצדס והתחלת בהשוואה [המתבקשת, לדעתי] לב.מ.ו התחלת לחטוא באי-דיוקים ברמה מדאיגה...

מרצדסים, וגם ב.מ.וו שמתיישנות הופכות לקלאסיקות - כל עוד מדובר בדגם קלאסי.

עד תחילת שנות התשעים שתי היצרניות הצליחו לנפק מספר דגמים שהפכו לקלאסיים, אבל לחלוטין, מעל לכל ספק, בעוד ב.מ.וו הצליחו בE30 [סדרה 3], בE34 [סדרה 5] ובסדרה 7 של אותן שנים לייצר קלאסיקות מוטוריות של ממש, מרצדס לא הצליחה להתקדם עוד והייצגו הבודד שלה בעשור האחרון של ה"קלאסיקות" המודרניות נעצר ב CLASS S.

לגבי הדגמים שקדמו לדור האחרון- אני חושב ששתי היצרניות הציגו מכוניות שהיו ראויות וגם מכוניות שהיוו קוריוז ולא יותר.

עם תחילתהמאה הנוכחית אכן היתה אולי תחושה של נסיגה אצל שתי היצרניות אבל בעוד מרצדס המשיכה לדשדש ללא קפיצה של ממש ב.מ.וו היו אלה שהתקדמו באופן מאוד נועז עם הרפתקאת העיצוב של סדרה 7 שלהם, עם מערכת האי-דרייב, [על אף הביקורות] עם סדרת דגמי ה-M שפשוט מעמידים באור מגוחך נסיונות של היצרן משטוטגארט להציג רכב ספורטיבי, ועם ההחייאה של סדרה 6 וההצגה של סדרה 1.

לאור האמור למעלה אני חושב טיעון כמו "מרצדס המשיכו לייצר קלאסיקות" הוא חסר בסיס.

להציג מכוניות "על" דוגמת הSLR זה נחמד, בעיקר ליחסי ציבור ומיתוג, אבל לדעתי, מהווה אפס התקדמות מוטורית [מה שאי אפשר לומר ע מכוניות ה-M של ב.מ.וו,למשל, בהם פיתוחי המנועים\מיתלים \ מערכות בקרה זולגים לאט גם למכוניות העממיות יותר של היצרן]

 

לסיכום - לצערי, אין היום יצרן שאפשר לסמן דגם שלו כמשהו שיהפוך לקלאסיקה,אבל באותה מידה, אני לא מסכים שהנסיגה לא פגעה בכולם באותה נק' זמן בערך, ובעיק שמרצדס המשיכה להציג קלאסיקות בדגמים שאחרי ה-S CLASS של עד 97'.

 

 

רון.

נ.ב. - להשוות את ה-525D למרצדסים של אותה תקופה מחטיא את המטרה לחלוטין - בזמנו לא היה מי שיטפל בהם, הם נחשבו לעוף מוזר אצל קמור ולא היו מכונאים שידעו לגשת בכלל לחיות האלה, זאת לעומת היבואן של מרצדס שהשכיל לטפח את המכונאים שלו לעבודה גם על מנועי הדיזל של היצרן.

אתה מוזמן להכנס לEBA או לפרומים שלE34 ולראות את הנוכחות של מנעי הדיזל של ב.מ.וו מהשנים ההן

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

התעלמות ממרצדס? חלילה... אם יותר לי להביע דעתי הצנועה, מרצדס היא יצרנית מכוניות היוקרה שאני מעריך יותר מכל. יש משהו מיוחד בתוצר שלה שנותן לה את ה-edge על פני מתחרותיה: ליטוש, קלאסה, נינוחות, הקפדה, תחכום וקידמה - אני מוצא שלרוב דווקא למרצדס יש את המתכון למכונית החלומות שלי.

:idea:
פורסם

כפי שנכתב כאן, ואני באותה דעה, מכוניות המרסדס לא מדברות אליי.

 

 

אולי זה בגלל העובדה שאין לי שום זיקה למכוניות פאר ושום אהבה אלהן, כי אני מעדיף מכונית ספורטיבית על כל מכונית מפוארת.

 

אולי זה בגלל המוניות, שגרמו כבר ל"סלידה" ממרסדס. (לפחות מבחינתי).

 

ואולי זה רק בגלל הטעם שלי.

פורסם
חן, אני בדרך כלל מעריך את מה שאתה כותב, אבל ברגע שסיימת לשבח את מרצדס והתחלת בהשוואה [המתבקשת, לדעתי] לב.מ.ו התחלת לחטוא באי-דיוקים ברמה מדאיגה...

מרצדסים, וגם ב.מ.וו שמתיישנות הופכות לקלאסיקות - כל עוד מדובר בדגם קלאסי.

עד תחילת שנות התשעים שתי היצרניות הצליחו לנפק מספר דגמים שהפכו לקלאסיים, אבל לחלוטין, מעל לכל ספק, בעוד ב.מ.וו הצליחו בE30 [סדרה 3], בE34 [סדרה 5] ובסדרה 7 של אותן שנים לייצר קלאסיקות מוטוריות של ממש, מרצדס לא הצליחה להתקדם עוד והייצגו הבודד שלה בעשור האחרון של ה"קלאסיקות" המודרניות נעצר בסדרה S.

לגבי הדגמים שקדמו לדור האחרון- אני חושב ששתי היצרניות הציגו מכוניות שהיו ראויות וגם מכוניות שהיוו קוריוז.

בשנות ה-2000 אכן היתה אולי תחושה של נסיגה אצל שתי היצרניות אבל בעוד מרצדס המשיכה לדשדש ללא קפיצה של ממש ב.מ.וו היו אלה שהלכו באופן מאוד נועז עם הרפתקאת העיצוב של סדרה 7 שלהם, עם סדרת דגמי ה-M שפשוט מעמידים באור מגוחך נסיונות של היצרן משטוטגארט להציג רכב ספורטיבי ועם ההחיאה של סדרה 6 והצג של סדרה 1.

לאור האמור למעלה אני חושב טיעון כמו "מרצדס המשיכו לייצר קלאסיקות" הוא חסר בסיס.

להציג מכוניות "על" דוגמת הSLR זה נחמד, אבל לדעתי, מהווה אפס התקדמות מוטורית [מה שאי אפשר לומר ע מכוניות ה-M של ב.מ.וו,למשל, בהם פיתוחי הנועים זולגים לאט גם למכוניות העממיות יותר של היצרן]

 

לסיכום - לצערי, אין היום יצרן שאפשר לסמן דגם שלו כמשהו שיהפוך לקלאסיקה,אבל באותה מידה, אני לא מסכים שהנסיגה לא פגעה בכולם באותה נק' זמן בערך.

 

רון.

נ.ב. - להשוות את ה-525D למרצדסים של אותה תקופה מחטיא את המטרה לחלוטין - בזמנו לא היה מי שיטפל בהם, הם נחשבו לעוף מוזר אצל קמור ולא היו מכונאים שידעו לגשת בכלל לחיות האלה.

אתה מוזמן להכנס לEBA או לפרומים שלE34 ולראות את הנוכחות של מנעי הדיזל של ב.מ.וו מהשנים ההן..

רון,בגדול,לב.מ.וו כמעט תמיד היו מנועים טובים יותר מלמרצדס,וזה המצב גם היום.

M היא חלק מב.מ.וו,בעוד AMG היא סדנה חיצונית שמסבה מכוניות "רגילות" לספורטיביות.

ההבדלים בין החברות הם גם בגישה;מרצדס פנתה לקהל מבוגר יותר,תוך פזילה מתמדת לשוק האמריקאי שבו היתה ויש לה נוכחות חזקה מאד.

ב.מ.וו פנתה לקהל צעיר יותר וחובב הגה.

בעיקרון,נקודת המיפנה של שני היצרנים היתמקדה בשתי דגמים;W124 שהוצגה ב 85' אצל מרצדס,וE36 שהוצגה בשנת 91' אצל היריבה ממינכן.

ה W124 היתה המרצדס הראשונה(אחרי ה 190)שהציגה היתנהגות כביש ברמה גבוהה ביותר,משולבת בנוחות נסיעה מעולה,ובנוסף לכל היתרונות המרצדסיים המסורתיים,והיתה אחת המכוניות הטובות ביותר שיוצרו מעולם.

ה36 E של ב.מ.וו עשתה שימוש במיתלה אחורי חדש ורב-חיבורי,כמו גם שימוש במנוע שהוטה אחורנית לכיוון תא הנוסעים,ויצר מכונית בעלת היתנהגות מעולה,בטוחה ומהנה,ופתרה את בעיית הזנב הסורר של ה E30.

ברור שבמנועי דיזל קשה להתחרות במרצדס;הם היו הראשונים שעשו בו שימוש עוד בסוף שנות ה 30',ואילו ב.מ.וו רק מאמצע שנות ה 80',אם כי הפער ניסגר היום.

בנוסף,נהנות מכוניות ב.מ.וו מהנדסת אנוש עדיפה בהרבה,עד השימוש ב I-DRIVE המוזר,גיר ידני עדיף בהרבה והרגשה ספורטיבית יותר.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
רון,בגדול,לב.מ.וו כמעט תמיד היו מנועים טובים יותר מלמרצדס,וזה המצב גם היום.

M היא חלק מב.מ.וו,בעוד AMG היא סדנה חיצונית שמסבה מכוניות "רגילות" לספורטיביות.

ההבדלים בין החברות הם גם בגישה;מרצדס פנתה לקהל מבוגר יותר,תוך פזילה מתמדת לשוק האמריקאי שבו היתה ויש לה נוכחות חזקה מאד.

ב.מ.וו פנתה לקהל צעיר יותר וחובב הגה.

בעיקרון,נקודת המיפנה של שני היצרנים היתמקדה בשתי דגמים;W124 שהוצגה ב 85' אצל מרצדס,וE36 שהוצגה בשנת 91' אצל היריבה ממינכן.

ה W124 היתה המרצדס הראשונה(אחרי ה 190)שהציגה היתנהגות כביש ברמה גבוהה ביותר,משולבת בנוחות נסיעה מעולה,ובנוסף לכל היתרונות המרצדסיים המסורתיים,והיתה אחת המכוניות הטובות ביותר שיוצרו מעולם. - חן, ה-W124 הגיעה כתגובה של מרס' לE30 שהוצגה ב-83. השיא היה גרסת ה16V המיתולוגית שלה שבאמת היתה אחת המרס' המוערכות ביותר לאותה תקופה [לא יודע לגבי ה"אחת הטובות ביותר שיוצרו מעולם"]

ה36 E של ב.מ.וו עשתה שימוש במיתלה אחורי חדש ורב-חיבורי,כמו גם שימוש במנוע שהוטה אחורנית לכיוון תא הנוסעים,ויצר מכונית בעלת היתנהגות מעולה,בטוחה ומהנה,ופתרה את בעיית הזנב הסורר של ה E30. - לE30 מעולם לא היתה בעיית זנב סורר, להיפך, ה-E30 כוילה מהמפעל לתת-היגוי מוגזם אחרי הריקושטים שב.מ.וו קיבלה בעקבות ההתנהגות של ה-E21 [סדרה שלוש שקדמה לE30]

ברור שבמנועי דיזל קשה להתחרות במרצדס;הם היו הראשונים שעשו בו שימוש עוד בסוף שנות ה 30',ואילו ב.מ.וו רק מאמצע שנות ה 80',אם כי הפער ניסגר היום.

בנוסף,נהנות מכוניות ב.מ.וו מהנדסת אנוש עדיפה בהרבה,עד השימוש ב I-DRIVE המוזר,גיר ידני עדיף בהרבה והרגשה ספורטיבית יותר.

 

אם כך, בסופו של דבר, אני לא חושב שהיתה איזו האפלה של מרצדס על ב.מ.וו במהלך השנים...

 

רון.

נ.ב. מהצד שני, אני לא בא להשמע כמו איזה פנאט-ב.מ.וו, ההערות שלי היו כדי להעמיד את הדברים בפרופורציה.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

רון,ה W124 לא היתחרתה בב.מ.וו E30 אלה ב E28,סידרה 5.

הW124 היתה מכונית סאלון בגודל מלא,מה שקצת קשה להגיד על ה E30..

ברור שהיתנהגות הכביש של ה E30 היתה טובה ובטוחה בהרבה משל ה E21 שיכלה להיות מסוכנת במצבים גבוליים,ועיקר הסיבה היא מיתלה אחורי שונה(זרועות עוקבות במקום זרועות חצי עוקבות).

אך ה E36 בנוסף להיותה בטוחה מאד,הוסיפה מימד של הנאה מהנהיגנ שלא היה ב E30(בייחוד בגירסאות החלשות).

ה W124 היתה מכונית מעולה באמת,וגם במונחים של ימינו קשה למצוא בה חסרונות משמעותיים,ולפחות עד שהוצגה סידרה 5 החדשה של ב.מ.וו בסוף 88' היא נהנתה מעדיפות על מיתחרותיה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

רון,בגדול,לב.מ.וו כמעט תמיד היו מנועים טובים יותר מלמרצדס,וזה המצב גם היום.

 

 

בסהכ הסכמתי עם כל מה שכתבת מלבד היציאה הזאת

ההיתרון המובהק ביותר של מרצדס על במוו זה במנועים על אחת כמה וכמה במצב היום

כל עוד במוו לא יפסיקו עם גישת ה "אנטי טורבו" במנועי הבנזין שלהם(תשאיר בצד את ה6צילינדר טורבו החדש מE90) המצב ימשך ככה

 

אני לא יתייחס כרגע לדגמים 'הסטנדרטים' אלה יותר לתחרות בין AMG versus M

שש צילינדר 3200סמק אטמוספירי של הM3 נותן 343כס ו37קגמ

הC55AMG שמקבילה לה ממרצדס באה עם מנוע 8צילינדר 5500סמק עם 362כס ו52קגמ - מיותר לציין שזה אותו מנוע שמגיע בE55\S55\SL55 רק ללא המגדש על

ביציאות מהמקום ובכלל בקו הישר הC55 בורחת לה חזק מאוד או בשפת האידיוטים עם ההונדות "נותנת לה רכבת"

אם המרצדס הייתה מגיעה עם דפרנציאל מוגבל החלקה שהיה מוריד את הכוח שם כמו שצריך היא הייתה בכלל משפילה את הבמוו בהאצות

 

10 צילינדר 5ליטר אטמוספירי של הM5\M6 עם 500כס ו50קגמ גמישים מאוד לכל הסקאלה אין ספק שמדובר בהישג מכובד מאוד לבמוו אבל מול ה12צילינדר 6ליטר טווין טורבו של AMG עם 604כס ויותר מ100קגמ מסלד רצפה של AMG המנוע של במוו נראה כמו צעצוע

ברגע שהיחידת כוח הזאת תגיע גם לEקלאס AMG החדשה היא תרסק לM5 את הצורה חזק מאוד בקו ישר וגם על המסלול כי עם כל הכבוד להתנהגות הספורטיבית של הM5 זה לא יספיק להם בשביל לחפות על הנחיתות במנוע הרי להכנס לסיבובים מהר זה דבר אחד אבל לצאת מהר זה הרבה יותר חשוב

 

דבר אחרון - אמינות

מרצדס לא משנה אם מדובר בSL65AMG או בC200CDIמונית ,המנועים שלהם סוסי עבודה בעוד הבמוו M5 עדיין רחוקה מלהיות מושלמת בנושא הזה

למי שיש ספק שיכנסhttp://www.m5board.com ואחר כך לhttp://mbworld.org ויסתכל כמה תלונות בקשר לאמינות ותקלות יש בM5 בהשוואה לAMG

במוו רחוקה מאוד מלהיות עם אמינות מחורבנת כמו סיטרואן אבל מנגד עדיין אין לה את האמינות הכמעט אבסולוטית של מרצדס

 

אין ספק שמרצדס בשנים האחרונות במגמת שיפור רצינית בהתנהגות של המכוניות שלהם ביחס לעבר והיא מתחילה להתקרב בצעדי ענק לבמוו

מי שיושבת הרבה מאחור זה אודי שיכולים לעשות שמיניות באוויר עם הRS4\RS6 והקוואטרו שלהם , לא יעזור בית דין מכוניות כביש ספורט עם נשמה זה חייב להיות הנעה אחורית ושום מנוע למבורגיני שהם יתקעו עם דיאסגי לא יוכל לחפות על זה

לפני שנה וחצי יצא לי לנהוג חודש שלם על C32AMG באחת מהנסיעות לעבודה באוסטרליה

על המנוע אין מה לפרט כל מילה מיותרת אבל ההיגוי, התנהגות כביש והאחיזה יותר ממדהימות כמה רמות מעל מהאימפרזה טורבו שיש לי בבית שהיא מפני עצמה טובה מאוד

לא נהגתי על הM3 אבל לפי מה שקראתי היא יותר ספורטיבית מהC32

 

ההיתרון העצום והדומיננטי מאוד של M על AMGהוא בתיבת הילוכים SMG שלה

לזקן מיליונר שמחפש סאלון מהירה ומפוארת זה לא מפריע אבל מי שמחפש מכונית ספורט אמיתית יפסול על הסף את המרצדס בגלל התיבה האוטומטית

E34 1995 BMW 540I M-SPORT WHITE

2001 SUZUKI GSX-R750 BLACK CUSTOM PAINT

פורסם

אני לא קראתי את כל התגובות, לפחות 3\4 מהן כן קראתי, אבל דעתי היא פשוט שלמרצדס יש עיצוב משעמם, מן עיצוב פורשי שכזה, שכמעט לכל הדגמים אותם סימני היכר, ובכלל משום מה מרצדס דוחים אותי, בצורה מופלאה כמעט, לעומת במוו, שנראים לי נוחים אמינים ויפים. ודרך אגב, מה שעשיר קונה מרצדס ולא מתבייש בזה, אני גר בהרצליה וחצי מהכתה שלי זה בני העשירים בארץ(בת משפחת וויליגר למשל, בשכבה יש לי את שסטוביץ, שבטח השם מוכר לכם בתור האחת שנהגה במיול וחברתה נהרגה, ושסטוביץ זה גם מי שמייבא את כל התמרוקים בארץ), ולהורים שלהם, לחלק יש מכוניות אמריקאיות אבל מרצדס מראה נוכחות.

בברכת יום טוב, רועי. תמיד מוכן ושמח לעזור, בכל נושא.

פורסם

הסטיגמה של מרצדס בארץ גודלת בגלל הישראלים שמבינים בהכל.

לדוגמא ילד בן 14 נרשם לפורום רואה שמישהו רשם "וואלה לאבא שלי יש BMW 3 והיא לוקחת את כולם", נכנס לו לשכל, אחרי כמה שעות הוא נכנס לתרד של מרצדס מול BMW ומגיב: תשמעו לדעתי המנוע של BMW M5 חזק בהרבה מהמנוע של מרצדס AMG BI-TURBO 6 ליטר כאילו שהיה לו ניסיון בלנהוג על שתי המכוניות המדהימות האלו (או לראות אותן לפחות במציאות). הכל מתחיל ומסתיים בשמועות בלבד, רק אלו שיש להם ניסיון יכולים להגיד מי באמת יותר טובה (בשבילו כמובן, כל אחד ודעתו גם אם היא מטומטמת).

אני אישית נהגתי על 325I (נדמה לי שזה הדגם לא בטוח) ועל מתחרה ישירה שלה 220KOMPRESSOR ולדעתי המרצדס הרבה הרבה יותר נוחה (מקדימה, חסר מקום מאחורה) והרבה יותר אלגטנית, יפה וחזקה. הBMW מרגישה לעומת זאת יותר ספורטיבית.

פורסם

אתה צודק, בסדרת ה 3 של BMW מאוד צפוץ מאחורה, לפני שנתיים בחופשה בשוויץ אני ואחשל הסתדרנו מאחורה, אבל לא ממש מרווח שם, לעומת הקדימה, ששמה זה כבר די מפנק, כולל 200 מצבי שליטה על הכסא.

בברכת יום טוב, רועי. תמיד מוכן ושמח לעזור, בכל נושא.

פורסם

 

A6 היא מכונית טובה מאוד, אבל מלבד ההגה ונוחות הנסיעה שאינן ברמה של שתי הגדולות, היא גם משדרת פחות יוקרה מהן. היא לא בהכרח פחות טובה טכנולוגית, אבל הביצוע הסופי מרגיש טיפה לא שלם.

 

רוני

לטעמי, האי-קלאס נראית הרבה יותר אנמית וזקנה מאשר הA6 החדשה..

 

בקשר להגה ונוחות הנסיעה..

בהגה לא מצאנו הרבה הבדל.. בשני הרכבים ההגה ממש לא מתקשר אם כי במרצדס הוא גם היה די "מת" באמצע.." בניגוד לאודי שהגיב בצורה הרבה יותר חדה..

לגבי כבדות/קלות ההגה, כאן אנחנו ככל הנראה מורגלים לאודי (10 שנים לא הולכות ברגל ;))

 

לגבי נוחות הנסיעה, הזמנו את האודי עם מתלי אוויר.. אז אני מניח שהסעיף הזה ירד מהפרק..

 

מבחינה טכנולוגית האודי מובילה בעשרות מונים על המרצדס..

בין היתר המסך שמגיע באודי כסטנדרט, בלם-יד אלקטרו-מכאני, מפתח חכם (מספיק שהוא בכיס ולוחצים על כפתור ברכב והוא מניע) ועוד..

 

בנוסף לכל זה, המרצדס כבר ישנה.. היא נמכרת בארץ כבר ממודל 2001 כמדומני..

ולכן מי שה"פוזה" של מרצדס היא לא בראש מעייניו - כנראה יפזול לרכבים האחרים..

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

אני לא אוהב מרצדס למה לא יודע

 

זה לא שאני פוסל יש להם אחלה מכוניות

 

נהגתי על כמה: S500 S320 E320

 

הן מושלמות באמת אבל בגלל השלמות אתה כבר לא מרגיש כלום זה לא מה שאני מחפש....

 

ומצד שני תמיד העדפתי BMW ( יש לי אחת אני לא אוביקטבי)

 

למרות שגם ה- BMW החדשות מושלמות מדי....

 

ששון.

m3forever


×
×
  • תוכן חדש...