Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7348 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מעוניין במועדון לאון טורבו כסופות, וברשד.

 

:-P

בקשר למתלים, אני אדבר עם אבא שלי יכול מאוד להיות שכן נרצה, דבר איתי בה"פ, נדבר על סדר גודל מחירים ונגרד בראש.

טל, תסתכל תמונה של הלאון שלנו עם בקליטים מקוריים שלדעתי הכי מתאים לאוטו:

 

אבל אמא שלך היא הנהגת היחידה על האוטו לא?

 

בשביל מה היא צריכה מתלים ובולמים חדשים? :wink:

Greddy Type S - טעם החיים 8)

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אימא שלי נוהגת כן, אתה לא יודע איך היא נוהגת :oops:, נותנת בראש להרבה ערסים :lol:.

 

עכשיו שיש את הליסינג מהחברה שלה, אבא לוקח את האוטו, הוא נוסע יותר רגוע ממנה ;).

פורסם

ואני חשבתי שהאימהות של היום כבר שכחו מלפני שנים איך לנהוג על ידני וזו היסטוריה עתיקת יומין בשבילן...פשוט האימהות רובן ככולן עצלניות ומעט מפונקות בימינו ומעדיפות אוטומט...

כל הכבוד לאימך אדון יונתן, ועוד נותנת בראש לערסים?! - זה כבר מבורך.

מזכיר לי בדיוק השבוע, ראיתי בחורה בת איזה 40 פלוס, באימפרזה STI כחולה חדשה, זה עשה לי את השבוע:)

(והיא באמת ידעה לנהוג עליה)...

ליאור

Twincharger Stratified Injection

פורסם

מישהו אמר פעם שהוא לא מוכן לא מוכן להצטרף למועדון שמוכן לקבל אנשים שכמותו :roll:

 

תודות על ההזמנה, הקמבציה תוציא זימון למטווח לאחר שתיסדו את המועדון :wink:

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם

לגבי המיתלים, אומר מה שאמרתי למר בנאי, מערכת מיתלים מקצועית ואיכותית עולה ממון רב, רצוי לוודא שאותו פרט שרוצה לשדרג את מערכת המיתלים ידע לכייל אותה ע"פ סיגנון נהיגתו ויהיה מסוגל להפיק ממנה ערך מוסף מעל המערכת המוחלפת, המקורית.

 

המלצתי הכנה בנושא, וודאו שאכן אתם ממצים את המערכת הקיימת לפני שאתם מקבלים החלטה להשתדרג.

אני חושב שזה די סתמי להשקיע 6-8K ש"ח במערכת מיתלים מתקדמת ולגלות שאתה שהמקסימום שלך זה להקיף פעם בשבוע את כיכר סטרומה בחולון.

 

בהצלחה עם ההתארגנות.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם

יש משהו בדבריו.... ולכן לא חשבתי בכיוון המתלים כרגע.

 

לגבי המועדון, הרעיון יכול להיות מעניין מאוד. אפילו אם הוא יהיה לכל בעלי הלאון או למכוניות סיאט בלבד.

 

 

 

 

 

 

טל

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

עד כמה שידוע לי, יש כולה 18 לאון טורבו 4X4 (היו 22 בתחילת הדרך)

מזה כנראה רק' שליש הן כסופות, כך שדי קשה לבנות מועדון :-P

יש מועדון VAG מסודר לקבוצה.

 

כל נושא המועדון היה די הלצה, ומה שחשבתי היה יותר בקטע של החלפת דעות או קניה מרוכזת של שיפורים למי שמעוניין, ולאו דווקא מועדון רשמי ומסודר ...

 

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם

ליאור- ידוע שזה היה בהלצה :-).

 

שלושתנו באים/נבוא למפגשים של VAG, שם נוכל להחליף פרטים.

בקשר לברשד, הוא תמיד מוזמן עם הצרפתיה שלו למפגשים, לא מפלים על מוצא הרכב :-P.

למען האמת, אני מכיר עוד בנאדם מבוגר עם לאון טורבו 4X4 כסופה יד 1, אפשר לארגן אותו גם, ונהיה ארבעה חברים+ברשד, רעיון לא רע דווקא :wink:.

ליאור- החלפת ג'אנטים למידה 17?

זכור לי שהתעניינת אבל לא זכור לי שביצעת את זה.

פורסם

ליאור- החלפת ג'אנטים למידה 17?

זכור לי שהתעניינת אבל לא זכור לי שביצעת את זה.

לא, התעניינתי, רציתי, אבל בסוף נשארתי עם המידה המקורית ושמתי צמיגים הכי טובים שיש Continental Sport Contact החדשים, את ההשקעה הבאה אני מתכנן על מתלים, מעדיף כרגע להשקיע את הכסף בביצועים והתנהגות שילדה ולא בפוזה :-P

 

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"


×
×
  • תוכן חדש...