Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7392 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום כולם!

אני בן 17 עוד מעט 18 (ביוני).

ויש לי רשיון כבר חצי שנה,

רציתי לדעת כמה פחות או יותר מעדיף כמה שיותר מדיוק יעלה ביטוח לרכב(צד ג') + ביטוח נהג צעיר + ביטוח חובה. נניח שהאוטו זה פיג'ו 205 שנת 90-94 איך שייצא בתקציב.

אני יודע שזה משתנה בין חברות הביטוח, אבל שמעתי שמשלמים 4000 ויש כאלה שפחות, איך זה משתנה, כאילו על מה זה תלוי? אני יודע שזה בערך על פי חברות ביטוח המחירים, אולי תוכלו להמליץ לי על חברה טובה וזולה?

 

 

בתודה,

אוהד.

פורסם

לאחרונה שלמתי כ-850 לביטוח צד ג' הכולל נהג צעיר וחדש.

ביטוח החובה עלה לי כ-2300 ש"ח

 

אני מקווה שזה מניח את דעתך, שים לב שאין ביטוח מקיף.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אצלי על פיאט אונו: צד ג' 750, חובה 2100 ומשהו.

לגבי חברות המנע מחברות ביטוח ישירות כגון: אישי ישיר, ביטוח ישיר, AIG, הכיטוב וכ"ו. חברות מומלצות: הראל, איילון ובטח יש עוד כמה.

תערוך חיפוש בפורום הנושא כאן נטחן מכל הכיוונים.

ROOONEEYY

פורסם
שלום כולם!

אני בן 17 עוד מעט 18 (ביוני).

ויש לי רשיון כבר חצי שנה,

בתודה,

אוהד.

אתה לא נהג צעיר, אתה "נהג חדש", ויש לכך הבדל משמעותי בביטוחים.

under construction..

פורסם

כרגע אני בחיפוש אחר חברת ביטוח\ סוכן ביטוח.

 

ההצעה הכי זולה שקיבלתי:

צד ג' 880 ש''ח (צד ג' נטו ללא תוספות)

חובה: 2150 ש''ח

 

נהג צעיר (בן 17) + נהג חדש (מן הסתם)

 

זה הכי זול שמצאתי בנתיים.

 

עמית.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

אתה גם נהג צעיר וגם נהג חדש!!!

 

 

נהג חדש=כל מי שאינו בעל רישיון נהיגה מעל 24 חודשים.

נהג צעיר=כל בעל רישון נהיגה שגילו אינו 24 ומעלה!!

 

תפסיקו להטעות אותו, פרמיית הביטוח עולה כאשר מדובר בנהג חדש ועולה עוד יותר כשזה נהג צעיר(מכיוון שאחוז גבוה מהתאונות נעשות על ידי נהגים צעירים).

פורסם
אתה גם נהג צעיר וגם נהג חדש!!!

 

 

נהג חדש=כל מי שאינו בעל רישיון נהיגה מעל 24 חודשים.

נהג צעיר=כל בעל רישון נהיגה שגילו אינו 24 ומעלה!!

 

תפסיקו להטעות אותו, פרמיית הביטוח עולה כאשר מדובר בנהג חדש ועולה עוד יותר כשזה נהג צעיר(מכיוון שאחוז גבוה מהתאונות נעשות על ידי נהגים צעירים).

 

אצלי בביטוח נהג חדש זה עד שנה רשיון בשנה השניה צריך לעשות רק צעיר

"בחיים כמו במהלך פניה אף פעם אל תעצור!"

פורסם
אתה גם נהג צעיר וגם נהג חדש!!!

 

 

נהג חדש=כל מי שאינו בעל רישיון נהיגה מעל 24 חודשים.

נהג צעיר=כל בעל רישון נהיגה שגילו אינו 24 ומעלה!!

 

תפסיקו להטעות אותו, פרמיית הביטוח עולה כאשר מדובר בנהג חדש ועולה עוד יותר כשזה נהג צעיר(מכיוון שאחוז גבוה מהתאונות נעשות על ידי נהגים צעירים).

"פרמיית הביטוח עולה כאשר מדובר בנהג חדש ועולה עוד יותר כשזה נהג צעיר"

תקרא שוב פעם מה שרשמת ותגיד לי אם זה הגיוני..

וותק מדבר וותק!!

פורסם
אצלי בביטוח נהג חדש זה עד שנה רשיון בשנה השניה צריך לעשות רק צעיר
הביטוח שלך הוא לא זה שקובע כמה זמן אתה נהג חדש, והביטוח שלך גם לא מכריח אותך לשים את השלט הצהוב מאחורה, אלא המחוקק, המדינה, הכנסת (אם אתה מעדיף), כך שאין קשר לביטוח שלך ולשאלה.

 

 

 

 

תקרא שוב פעם מה שרשמת ותגיד לי אם זה הגיוני..

וותק מדבר וותק!!

קראתי, חשבתי, וכן זה הגיוני.

הוותק מדבר אבל לא כשמדובר בהפרש של שנה וכשהנהג הוא עדיין נהג צעיר, המחיר יכול לרדת בהגעה לגיל 18 אבל ההבדל יהיה זעום בהחלט.

פורסם

לסיכום, כמו שהבנת, זה צריך להסתכם בסביבות ה3000 שקלים.

 

גם אני נהג חדש וצעיר, על ביטוח חובה אני משלם 2100 ש"ח וצד ג' 850 - זה כולל שמשות וגרירה.

×
×
  • תוכן חדש...