Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7407 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב,

אפשר בבקשה מפרט מכני של פיג'ו 206 1600 סמ"ק משנת 2003?

במה הוא שונה מהדגם עם ה1400 סמ"ק(לא נראה לי שהם שונים רק בנפח המנוע)

מפרט מכני הכוונה לצריכת דלק , כמה זמן לוקח להגיע מ0 ל100 קמ"ש וכו'

 

תודה רבה לעוזרים!

פורסם

עם כל הכבוד לאתר קארפוליו המהולל, ובכלל, שמתי לב שהמון אנשים כאן בפורום מפנים אנשים לאתר הזה שאין לי מושג מה כולם מתלהבים ממנו - אין בו נתונים טכניים לגבי המון דגמים בסיסיים. אני אישית לא מצאתי את ה-206XT 1.6. קודם תבדוק לפחות שהדגם קיים שמה לפני שאתה שולח את הבחור לאתר, כי הדגם הזה לא קיים שם.

קח אתרים תוצרת הארץ, שם בטוח תמצא: www.netcar.co.il , www.motocar.co.il, אמנם הדעות חלוקות שם לגבי ההאצה מאפס למאה אבל זה עדיף מכלום.

Twincharger Stratified Injection

פורסם

תשמע, אני לא מה הבעיה.

 

זה אתר עם דאטא בייס גדול מאוד שמכיל הרבה נתונים לגבי הרכב בדיוק כמו שהוא בקש.

 

חוץ מזה, חוץ מה-XT יש שם את ה-XS 1.6 ככה שזה כן מופיע והוא לא צייין איזה דגם הוא מבקש.

 

 

אולי את ה206XT אין שם, אבל הרבה מאוד דגמים - כל דגם שאני אי פעם חיפשתי מצאתי, ולכן אני ממליץ.

 

 

 

מלבד האתר הזה יש גם את פארקרס: http://parkers.co.uk/

פורסם

למעשה מדובר בפיג'ו 206 1600 סמ"ק אוטומט עם 5 דלתות , 2 חלונות חשמל ,2 כריות אוויר ושנת ייצור 2003

אני מקווה שהפרטים מספיק ספציפיים כדי שאני אוכל לקבל את הדגם המדויק של האוטו.

 

תודה.

×
×
  • תוכן חדש...