Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7412 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הכי טוב לא ללמוד במכללה...

 

ואם כבר מכללה אז רק אחת שמוכרת ע"י אחת האוניברסיטאות בארץ

ממש לא נכון, וזה מאוד אינדבידואלי לכל מקצוע ספציפית.

לדוגמא מקצועות העיצוב והאומנות, אז שנקר,בצלאל,והמכון הטכנולוגי חולון- דווקא נחשבים יותר מאשר תארי אוניברסיטאות.(אגב בשנקר תארי העיצוב הם B.TEC ולא B.SEC כמו שאר מכללות העיצוב למינהם...מאוד חשוב!).

 

משפטים ומנהל עסקים- אז המרכז הבינתחומי הרצליהו והמכללה למנהל לא נופלים היום מאף אוניברסיטה.

ולגבי משפטים ספציפית אז גם מכללת שערי משפט בהוד השרון היא מאוד נחשבת, ועל אחת כמה וכמה הבינתחומי, ועוד יותר מזה--> המסלול המשולב של משפטים ומנהל עסקים או משפטים וכלכלה.

 

לימודי הנדסה- גם פה, המכון הטכנולוגי חולון מושווה ברמתו לאוניברסיטאות.(בחלק מהמקצועות).

under construction..

פורסם

אם אתם מדברים על רמת העו''ד או המהנדס, במיקרה שלי. אז רק שתדעו שכל מי שחותם על תארי המהנדס חשמל בב''ש זה אנשים מבן גוריון.

אז תגידו לי אתם למה אני צריך לשלם יותר כסף, לעמוד בתאני קבלה מהגיהנום ושלא יחשיבו לי את הקורסים שאני עובר עכשיו (משמע 4 שנים שוב ולא 2.5-3) מהצד שלהם זה מאוד הגיוני כי למה הם צריכים להאמין שבן אדם למד את זה ולא קנה את זה, אבל למה שאני לא ינצל את זה אם אני יכול. וכל זה כדי שאותו בן אדם יחתום לי בסוף. אני מעדיף שיהיה רשום מיכללה זוטרה בב''ש ושנה ניסיון מאשר שיהיה רשום שסיימתי ללמוד בבן גוריון.

 

או בקיצור אם השם לא חשוב אז מיכללה יכולה להתאים, אבל כמו שאני רואה כאן יש גם הרבה מיכללות עם שם נחשב אז אני חושב שאתה תיסתדר

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

פורסם

מה שחשוב בלימודי המשפטים הוא הסטאז', וכדי להתקבל לסטאז' במקום יוקרתי, צריך גם ללמוד במקום כזה. כרגע העברית ות"א נחשבות הטובות ביותר, כאשר בשורה השניה יש את שאר האוניברסיטאות (חיפה ובר אילן) והבין-תחומי.

 

תשאל כל מרצה באוניברסיטאות מה הרמה במכללות והם יצחקו - רובם מלמדים גם שם ואין להם בעיה להודות שלא מדובר באותה ליגה. אני מכיר כמה אנשים שהם לא גאונים שלומדים בקרית אונו או בשערי משפט, לא דורכים בשיעורים, בקושי לומדים למבחנים ומקבלים ציונים טובים. מנגד, באוניברסיטאות יש צורך להשקיע הרבה יותר על מנת לקבל ציון ממוצע...

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם

אין ממש פיתרון בשבילך. אתה מחפש דרך קיצור ולא קיימת כזו.

אם אתה עומד ברף הקבלה של האוניברסיטאות אזי בסה"כ כולן טובות מי יותר ומי פחות,

המובילות הן אונ' ת"א, האוני' העברית ואונ' חיפה.

אם אינך עומד ברף הקבלה תצטרך לשפר פסיכומטרי או בגרויות או ללכת ללמוד במכללה.

האופציות מבחינתך הן המכללה למינהל, המרכז הבנתחומי או נתניה אך שים לב לכך שבשלושתן שכר הלימוד הוא כמעט פי 3 משכ"ל אוניברסיטאי וכל מה שחסכת על שיפור פסיכו ובגרויות יושקע בשר הלימוד והרבה מעבר לכך.

 

ההמלצה שלי: בדוק לגבי קבלה באחת האוניברסיטאות, היום רף הקבלה לא כל גבוה...

תשפר מה שצריך לשפר ובהצלחה!

VW Jetta 2015 MK something :-)Kia Sportage 2017

פורסם

מכללות או אוניברסיטאות? שאלה שהתשובה כלל לא קלה.

 

מבחינה אקדמית - ישנן מכללות שלא נופלות ברמת הוראתן מזו באוניברסיטאות.

על קצה המזלג רשימת יתרונות חסרונות:

 

במכללה - מאחר ואתה משלם (והרבה) היחס הוא ,לרוב, הרבה יותר אישי ומקל.

רק לדוגמא: מועדי ג' וכו' ממש בדיחה להוציא במכללה. טופס מחלה לכל היותר.

איכן שייתרון של זו חסרון של השניה וההפך. כלומר: שכר לימוד אסטרונומי ולא מוצדק לדעתי של המכללות מול נוקשות אקדמית של אוניברסיטאות - בוא תנסה להוציא מועד ג' ממרצה כמו צוויקל מהפק' למתמט' - מי שלמד בטכניון בוודאי שמע את השם...

 

כמו כן, לדעתי חיי חברה במכללות הוא דבר שלא קיים (למעט מספר מקומות קטן) ובטח שבתחום המשפטים.

באוניברסיטה - זו חוויה שאסור לאף אחד לפספס (אפילו בטכניון...)!

 

בקיצור - קח את הכסף של שנה ראשונה במכללה - שפר את הציונים (Fuck - בכסף הזה אתה עושה רימונט כללי אצל גבע ודומיו + פסיכו') ומתקבל חלק.

אם לא הולך עם הבגרויות - התשובה כבר ברורה - מכללה...

שכר לימוד תואר תלת שנתי במכללה יהיה בסביבות 75K ואילו באוניברסיטה: 27K בערך...

פורסם
שכר לימוד תואר תלת שנתי במכללה יהיה בסביבות 75K ואילו באוניברסיטה: 27K בערך...

 

עם זאת , אם הסיכויים שלך לזכות במילגות הם גבוהים , אתה יכול להגיע גם לחצי מהסכום המקורי.

GOT סחוג?

פורסם

לימודי הנדסה- גם פה, המכון הטכנולוגי חולון מושווה ברמתו לאוניברסיטאות.(בחלק מהמקצועות).

אני מבקש לא להגזים, יש להם שם אמנם בהנדסת חשמל ואלקט' אבל עדיין אין להם שם כמו לטכניון \ ת"א בן גוריון \ מכון לב וכ"ו. בשאר המקצועות המדוייקים (מתמטיקה שימושית, ומדעי המחשב אאל"ט אלו המקצועות היחידים) אין להם שם בכלל.

ROOONEEYY

פורסם

הייתרון הגדול ביותר של המכון הטכנולוגי בחולון הוא אוכלסיית הסטודנטים שם.

 

הרבה מאוד סטודנטים בחולון הם יוצאי (וחלקם עדיין) יח' מודיעין מאוד איכותית אשר עוסקת במיטב הטכנולוגיה המתקדמת ולכן אנשיה, היוצאים ממנה מוכשרים מאוד + נסיון קודם רב.

דבר שמאפשר רמת לימוד גבוהה ואיכותית.

כמובן ששאר הסטודנטים שם לא נופלים מחבריהם יוצאי יח' המודיעין אך לרוב קצת חסרי הנסיון.

 

ההבדל העיקרי הוא שלצערם, אין להם את תקציבי המחקר כמו בפקולטות גדולות אחרות, תקציבי מעבדות וכיוצא בזאת.

פורסם
יכול להיות שאתה צודק (אני מתחיל ללמוד שם בקרוב), אבל לדעתי אתה מתיחס לפן המקצועי בלבד. לדעתי תואר מאוניברסיטת תל אביב נחשב יוקרתי יותר בעיני מעסיקים בארץ, והסבירות שיכירו את שמה בחו"ל גבוהה פי כמה. קרוב משפחה שלי הוא עו"ד, והוא אמר לי שעד לפני כמה שנים בוגרי מכללות לא היו נכנסים אליו למשרד.
שיהיה לך בהצלחה, קודם כל. בחרת חרא של מקצוע ;)

 

בעיני מעסיקים בארץ מי שאין לו קשרים צריך להיות מצטיין ומי שלא מצטיין צריך שיהיה לו הרבה סבלנות לעבוד במשרד מחורבן.

 

ברמת העקרון ישנם 3 סוגים של מוסדות לימוד, אוניברסיטאות, מכללות והבינתחומי.

בבינתחומי מלמדים מרצים שכל אונ' הייתה שמחה שילמדו שם. לבינתחומי יש "שם טוב" בעיני מעסיקים. לבינתחומי יש הישגים יפים במבחני הסמכה. בבינתחומי עולה 120 אלף שקל תואר.

 

 

תעשו את השיקולים.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
הייתרון הגדול ביותר של המכון הטכנולוגי בחולון הוא אוכלסיית הסטודנטים שם.

 

הרבה מאוד סטודנטים בחולון הם יוצאי (וחלקם עדיין) יח' מודיעין מאוד איכותית אשר עוסקת במיטב הטכנולוגיה המתקדמת ולכן אנשיה, היוצאים ממנה מוכשרים מאוד + נסיון קודם רב.

דבר שמאפשר רמת לימוד גבוהה ואיכותית.

כמובן ששאר הסטודנטים שם לא נופלים מחבריהם יוצאי יח' המודיעין אך לרוב קצת חסרי הנסיון.

 

ההבדל העיקרי הוא שלצערם, אין להם את תקציבי המחקר כמו בפקולטות גדולות אחרות, תקציבי מעבדות וכיוצא בזאת.

ומה בדיוק יש באוני' ת"א (למשל) בהנדסה ? אפסנאים?

תאמין לי שגם באוני' ת"א קיימת כמות נכבדת ביותר של יוצאי היחידות הטובות ביותר מבחינה טכנולוגית בצה"ל (ולא רק) , ובדרך כלל מי שמגיע לחולון הם כאלו שלא הצליחו להתקבל לת"א.

 

אני מסכים שכל התואר הוא קשקוש ובעיקר גורם לך לסבל רב ועוגמת נפש (אם אתה לומד באוניברסיטה), אבל כשבאים לחפש עבודה, בוגרי מכללות יהיו לעולם נחותים מול בוגרי אוניברסיטאות!

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
ומה בדיוק יש באוני' ת"א (למשל) בהנדסה ? אפסנאים?

אשמח להבין אך הסקת זאת מדברי...

ברור היה שכיוונתי את ההשוואה בין סטודנטים במכון זה למול מכללות אחרות.

 

תאמין לי שגם באוני' ת"א קיימת כמות נכבדת ביותר של יוצאי היחידות הטובות ביותר מבחינה טכנולוגית בצה"ל (ולא רק) , ובדרך כלל מי שמגיע לחולון הם כאלו שלא הצליחו להתקבל לת"א.

או שלא יכולים ללמוד במסגרת אוניברסיטאית עקב השרות (ע"ע מסלול ערב/גמיש/איך שזה נקרא), אין להם את הזמן לשיפורים...

 

אני מסכים שכל התואר הוא קשקוש ובעיקר גורם לך לסבל רב ועוגמת נפש (אם אתה לומד באוניברסיטה), אבל כשבאים לחפש עבודה, בוגרי מכללות יהיו לעולם נחותים מול בוגרי אוניברסיטאות!

שטויות במיץ עגבניות!

הכל פונקציה של: מצב השוק, מספר הבוגרים בשנה, איכן למד המראיין שבוחן אותך וכו'.

לא ניתן, בשום פנים ואופן לקבוע כי לעולם אלו יהיו נחותים מול אלו.

אני לא יודע איכן אתה למדת, אך אמרה כזו היא אומללה ולרוב בא מפיהם של בוגרי אוניברסיטאות שמנסים להחמיא להם על האגו (ולא - אני לא בוגר מכללה...)

12345

פורסם
אבל כשבאים לחפש עבודה, בוגרי מכללות יהיו לעולם נחותים מול בוגרי אוניברסיטאות!

קשקוש מוחלט.

ניסיון, ניסיון, ניסיון.

ההעדפה היא לבעלי ניסיון במקצוע קודם כל. אח"כ קובע המבחן שמקום העבודה מעביר אותך ורק בסוף... אם אין לך כלל ניסיון... יסתכלו גם איפה למדת.

VW Jetta 2015 MK something :-)Kia Sportage 2017

פורסם

מסכים עם חנן בהחלט קודם מעניין אותם אם יש לך פרקטיקה ולא אם היית תולעת ספרים

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

×
×
  • תוכן חדש...