Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7415 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלוש שעות מפרכות העברנו בשבעה ביתנים ענקיים

היה נחמד מאוד.

ונצפה רק ישראלי קולני אחד!

האהובות עלי:

מבית פרארי-

מחווה לכבוד 50 שנים של יצירה מ-Giorgetto Giugiaro

מבוססת על ה612

GG50

genevamotorshow0590fe.jpg

genevamotorshow0615yy.jpg

genevamotorshow0628sa.th.jpg

genevamotorshow0639pp.th.jpg

599 GTB Fiorano

פשוט מהממת

genevamotorshow1035of.th.jpg

genevamotorshow1056iu.th.jpg

genevamotorshow1134bk.th.jpg

בשחור

genevamotorshow1065dg.th.jpg

 

612 סקאגלייטי

genevamotorshow0991za.th.jpg

genevamotorshow1046bg.th.jpg

 

360 מצ'ופרת

genevamotorshow0680ml.th.jpg

 

קונספטים-

Alfa Romeo Diva

בשיתוף פעולה עם סבארו

genevamotorshow0657pw.th.jpg

genevamotorshow0642br.th.jpg

genevamotorshow0669ib.th.jpg

 

Saab Aero X

אין חתך בשמשה לא ממש הבנתי איך נכנסים לדבר הזה

genevamotorshow1087uv.th.jpg

genevamotorshow1096ta.th.jpg

genevamotorshow1109rh.th.jpg

 

Mitsubishi Concept X

genevamotorshow1177dn.th.jpg

genevamotorshow1167rr.th.jpg

 

VW Concept A

genevamotorshow0839jn.th.jpg

genevamotorshow0825nv.th.jpg

 

Ford Iosis

genevamotorshow0184ty.th.jpg

genevamotorshow0198nq.th.jpg

genevamotorshow0208ld.th.jpg

 

Renault Egeus

genevamotorshow0351mj.th.jpg

genevamotorshow0368ml.th.jpg

 

Chrysler Imperial

genevamotorshow0034ca.th.jpg

 

Mazda Kabura

genevamotorshow0212mk.th.jpg

genevamotorshow0234kh.th.jpg

 

Citröen C-SportLounge

genevamotorshow0100ww.th.jpg

 

Aston Martin Rapide

genevamotorshow0268ff.th.jpg

genevamotorshow0252fk.th.jpg

 

 

אלפות-

הבררה

genevamotorshow0139kg.th.jpg

genevamotorshow0117xu.th.jpg

 

והספיידר

genevamotorshow0151yf.th.jpg

 

ולקינוח-

genevamotorshow0518ot.th.jpg

 

genevamotorshow0520fe.th.jpg

 

genevamotorshow0176eq.th.jpg

 

genevamotorshow0165ee.th.jpg

 

genevamotorshow0427wm.th.jpg

 

genevamotorshow0435yb.th.jpg

 

genevamotorshow0275jw.th.jpg

 

genevamotorshow0288mo.th.jpg

 

genevamotorshow1304jo.th.jpg

 

genevamotorshow1311mc.th.jpg

 

הילד נפטר מפצעיו:

genevamotorshow1200xg.th.jpg

 

genevamotorshow0928gr.th.jpg

 

genevamotorshow0062cm.th.jpg

 

הפופו.

vamos mados:drinking:

עעיכיעככתעי
חיי השתנו מקצה לקצה לאחר שראיתי את ההודעה הזאת 05\01\18
פורסם

ה- GG50 לדעתי מכוערת רצח, "מתחו" אותה יותר מדי! דומה יותר ליפנית.

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

אחלה תמונות, במחיוחד אהבתי את האיוו קונספט X... :twisted:

פורסם

לא-זו לא תמונת פוטושופ -זה אמיתי בהחלט.

 

לוקה דה מונטזימולו -הבוס.

מבלה בתא המטען של פרארי 599GTB פיוראנו.

לוקה דה מונטיזימולו  בבגאז של פרארי  599GTB FIORANO.jpg

אילן פ ייביש - turbo

פורסם

יופי של תמונות, אהבתי את איבו קונספט X נראת יפיפיה מקדימה מאחורה פחות אבל גם אהבתי.

אבתי גם את הסיוויק טייפ אר יפה יותר מהגירסה הרגילה. :-D

-=Mitsubishi Lancer EVOLUTION III=-

פורסם
לגבי השאלה איך נכנסים לסאאב...

 

מממ משונה למדי

תודה.

vamos mados:drinking:

עעיכיעככתעי
חיי השתנו מקצה לקצה לאחר שראיתי את ההודעה הזאת 05\01\18
פורסם

תמונות יפות מאוד!

האמת, אני מניח שזה דיי ברור, ואף דובר על כך בשנה שעברה במגזין אוטו בסקירה של ז'נבה - אבל האינטרנט לדעתי פשוט הרס את התערוכות ואת גורם ההפתעה!

כי בינינו,, עם כל ההתלהבות, את כל המכוניות האלו ראינו לפחות מספר ימים לפני שהתערוכה בכלל התחילה!

 

לפותח השרשור... דבר אחד נורא הטריד אותי:

שלוש שעות מפרכות העברנו בשבעה ביתנים ענקיים

היה נחמד מאוד.

הפופו.

אתה רוצה להגיד לי, שהצלחת לכסות את כל התערוכה ב3 שעות????? מה, עשית הכל בריצה????

 

אני הייתי שם שנה שעברה, ולא הספיקו לי יומיים לעבור על הכל!! (ואני ביליתי קרוב ל7 שעות ביום הראשון, וכ5-6 שעות ביום השני)...

אז או שפיספסת המון, או שהתבלבלת ורשמת שעות במקום ימים.

בכל מקרה, אני מקווה שנהנית!

(אוף... גם אני הייתי אמור לנסוע השנה... וזה לא הסתדר:bigcry:)

בברכה!

יונתן.

פורסם

יונתן

 

בכלליות עניינו אותי רק הקונספטים ודגמים חדשים

לא עצרתי לצלם כל קרייזלר גראנד וויאג'ר עם שטיחים חדשים

יפה?

יפה, תמונה

הלאה

ואחרי כמה שעות בין העם השוויצרי גרמני

היינו די מותשים אז הקדשנו פחות זמן התפארות

אבל הייתה תערוכה מרשימה מאוד.

 

פופ.

vamos mados:drinking:

עעיכיעככתעי
חיי השתנו מקצה לקצה לאחר שראיתי את ההודעה הזאת 05\01\18
פורסם

תראה... אני מסכים איתך שאולי יכלתי לצמצם את הזמן שלי במשהו כמו שליש בכל יום ולצאת אחרי 3-4 שעות בכל יום... אבל עדיין זה יהיה פי שניים ממה שזה לקח לך....

אני לא יודע מה הייתה מטרת הטיול שלך (אולי התערוכה הייתה רק חלק פצפון בדרך), אבל אני פשוט דפקתי גיחה של 28 שעות לחו"ל, שמתוכם כ12-13 שעות ביליתי בתערוכה (הגעתי בבוקר, ונסעתי בערב של יום אחרי)... ומאחר וזו הייתה המטרה היחידה שלי - אז ניצלתי את כל הזמן שיכלתי בתערוכה - ולהגיד את האמת אפילו יצאתי עם הרגשה שלא הספקתי לראות הכל. וזו גם הייתה התערוכה הראשונה שראיתי בחו"ל... אולי גם זה השפיע.

 

נ.ב. אני גם לא עצרתי ליד כל ווייג'ר, כי גם אותי מעניינים רק רכבים מיוחדים, ולא כאלה שנראה שבוע הבא בכביש... אבל אני כן ביליתי בכמה סימולטורים (כמו זה שהיה פה ב"רכב ויותר" אחרי זה-עם הGT4 על מיצובישי איוו), וצפיתי בכמה מצגות...

 

טוב... בכל מקרה כמו שאמרתי, אם נהנית וזה הספיק לך - אז זה הכי חשוב. :)

בברכה!

יונתן.

×
×
  • תוכן חדש...