Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7416 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב לכולם , כן הכותרת נכונה , ואני מתיאש מהנושא .

ברצוני לרכוש מאזדה מיאטה , הבעיה היא הביטוח .

אני נהג חדש והמיאטה היא קבריולט , חברות הביטוח מעדיפות לבטח רכב הנוסע קבע בשדה מוקשים .

מיואש , אפילו גוגל-חכמינו לא ידע , פניתי אל היבואן במטרה שיעזור לי .

אכן הוא עזר והשיג אפשרות לביטוח , במחיר זעיר של 20,000 ש"ח בשנה .

אבקש את עזרתכם היקרה במציאת חברת\סוכנות ביטוח בעלת נטיות התאבדות (אך אמינה במלוא המובן) , שלא תגרום לי נטיות התאבדות עם המחיר .

מקומות שבדקתי וסירבו : הראל (לפחות היו מנומסים) , AIG , ישיר , אלדן , הפניקס , כלל ועוד מספר שכבר שכחתי .

MX-5T 05>911 S 08>S2000 07>S2000 06>S2000 08>Mazda 6 05+Z800 14+Polo 98>Suzuki Splash 09 :cry:

פורסם

בכנות שחיפשתי הרבה - פה , בפורומים אחרים ובגוגל .

אמנם נכון ויש מעט חומר בנושא הביטוח והמיאטה , אבל בנוגע לנהג חדש לא מצאתי פיתרון אמיתי (וגם בהזנחה של המילה נהג חדש בפני הסוכנויות והחברות ביטוח שהוצעו בשירשורים , רובן סירבו) .

MX-5T 05>911 S 08>S2000 07>S2000 06>S2000 08>Mazda 6 05+Z800 14+Polo 98>Suzuki Splash 09 :cry:

פורסם

תנסה במועדון הרודסטאר..יש להם שם הרבה מידע בנושא. אבל בכל התגובות שקראתי על עניין הביטוח לא הייתה מסקנה כל שהיא..כיוון שכל אחד בסופו של דבר "קימבן" ביטוח ככה שיצא מחיר נמוך יחסית.

1.8T 8)

פורסם

כבר ניסיתי , אמנם יש להם רצון טוב לעזור , אך לא הצליחו בכך .

תודה רבה על ההצעה הזו .

MX-5T 05>911 S 08>S2000 07>S2000 06>S2000 08>Mazda 6 05+Z800 14+Polo 98>Suzuki Splash 09 :cry:

פורסם

אתה מדבר על המיאטה החדשה?

 

לגבי החדשה אומנם אין לי מושג, אבל לגבי ביטוח של מיאטה דור ראשון או שני אין שום סיבה שהמחיר יגיע ל 20, או אפילו ל 15. הביטוח למיאטה שלי (2004) עלה כ 6,500-7000 ש"ח, יש לי תביעות קודמות ואני נהג צעיר.

 

יעזור אם תרשום את שם פוליסת הביטוח על שם האב למשל, ותצהיר שמי שנוהג ברכב בדר"כ הוא האבא - ובנוסף לעשות ביטוח על כל נהג, כולל חדש.

אם אתה גר בבית פרטי עם חניה סגורה בשכונה טובה - עוד יתרון.

יש לך תביעות ישנות נגדך?

Back to the original - NC again.

פורסם

TB , ככל הנראה מדובר בחדשה מהיבואן , דגם 2007 .אם לא , אז יד שנייה NC או NB בלבד .

אני אודה לך , בבקשה , אם תוכל לפרט לי יותר כאן או בפרטי (בעיקר את חברת\סוכן הביטוח) .

 

פוליסה אחת , אבא שלי בגיל מתקדם , מעל ל-50 .

אבל לצערי יש לו כ-2 עד 3 תביעות , בעקבות אחד מהאחים שלי (נהג גרוע ביותר , למרות שנקבע שהוא לא אשם בתאונות , הוא הצליח לבצע כ-2 או 3 טוטאל לוסטים) .

 

אנחנו מחזיקים בעוד פוליסה , על שם אח אחר שלי בן 25 .

אני רשום בפוליסה הזאתי , וביצעתי תאונה .

הרשו לי להצתדק, אין לי כל אשמה בתאונה (נהגתי זהיר ביותר , וגם הגבתי באופן נכון) - היא נבעה כתוצאה מתקלה במשאבת שמן הבלמים .

אם זה משנה , מדובר בתאונה קלה ביותר (פנס פלסטיק אחד בכל רכב נשבר , , עיקום פח זעיר , והביטוח תבעו ממני פחות מ-700 ש"ח אפילו שהגברת שלא טרחה לאותת ותקעה ברקס כדי לפנות ימינה תקנה עוד על הדרך) .

 

כמו שאמרתי , חניה פרטית יש , אבל אני אחנה בתוך הגינה (מדובר בבית פרטי) בחניה שתבנה במיוחד .

 

Xenon , תודה רבה על ההצעה , אני מקווה שהוא יוכל לעזור .

MX-5T 05>911 S 08>S2000 07>S2000 06>S2000 08>Mazda 6 05+Z800 14+Polo 98>Suzuki Splash 09 :cry:

פורסם

יד שניה NC ייקח לך זמן קצת למצוא אני חושב, אבל בהצלחה.

אם נקבע שאחיך לא אשם בכל התאונות שהוא היה מעורב בהם אז אין זה משנה שהוא תבע את הביטוח. במצב הזה אתם גם לא שילמתם השתתפות עצמית, מי ששילם את הנזקים זה בעצם מי שהוכח כאשם, הצד השני והביטוח שלו.

אז מבחינת אחיך אין לכם תביעות ואין לכם בעיות.

 

תנסה בכל זאת אולי לרשום על שמו, אולי על שם אמא.

 

לגבי חברות ביטוח מומלצות אתה מוזמן להזכיר לי בפרטי לברר לך, כרגע אין עליי את פרטי הסוכן שלי. בנוסף, אתה יכול להיכנס לאתר של מועדון הרוודסטרים, שם בטוח יש הרבה אנשים מנוסים שיתנו לך הכוונה כלשהי.

 

 

נ.ב.

אין כזה דבר "הביטוח תבעו ממני 700 ש"ח בלבד". הביטוח תובע השתתפות עצמית, וזהו זה. זה לא קשור אם עלות התאונה היא 20,000 ש"ח או 150 אלף ש"ח.

Back to the original - NC again.

פורסם

כבר מצאתי NC , אבל לא משנה גם אם היא תמכר , אני סבלני (מוכן להמתין עד אוקטובר) .

אוקי , אני אבדוק כל מיני דרכי הרשמות של הפוליסה (למרות שאם יש למישהו מה להוסיף , בבקשה) .

אני כבר אזכיר לך , תודה רבה .

 

ננסח מחדש , הביטוח תבע ממני כ-700 ש"ח , כאשר ההשתתפות העצמית היא 2,400 ש"ח .

זו רק מעין דרך להמחיש בגסות עד כמה הנזק היה קל .

MX-5T 05>911 S 08>S2000 07>S2000 06>S2000 08>Mazda 6 05+Z800 14+Polo 98>Suzuki Splash 09 :cry:

פורסם

עידו , נכנסתי וקראתי את כל ההודעות ששם (לא רק חיפוש , אלא ממש מעבר על כל אחת מההודעות) , גם פתחתי שם נושא חדש .

הם אמנם בעלי רצון לעזור , ומנסים באופן ראוי לכבוד , אך לא הצליחו לעזור .

אני לא זקוק לתשובה "כן , אני הצלחתי בקומבינה..." , אני זקוק לתשובה "תתקשר לסוכן בשם... הוא יתן לך ביטוח" (וב-3 פעמים שזכיתי לתשובה כזו , הסוכן סירב) .

MX-5T 05>911 S 08>S2000 07>S2000 06>S2000 08>Mazda 6 05+Z800 14+Polo 98>Suzuki Splash 09 :cry:

פורסם
כבר מצאתי NC , אבל לא משנה גם אם היא תמכר , אני סבלני (מוכן להמתין עד אוקטובר) .

אוקי , אני אבדוק כל מיני דרכי הרשמות של הפוליסה (למרות שאם יש למישהו מה להוסיף , בבקשה) .

אני כבר אזכיר לך , תודה רבה .

 

ננסח מחדש , הביטוח תבע ממני כ-700 ש"ח , כאשר ההשתתפות העצמית היא 2,400 ש"ח .

זו רק מעין דרך להמחיש בגסות עד כמה הנזק היה קל .

עומר מנהל הפורום מוכר את הNC החדשה שלו. 3000 ק"מ בלבד.

אם אתה רוצה דבר איתו..

Lexus CT200H

פורסם

תודה רבה למי שהפנה אותי אל עומר , הוא ניסה לעזור ורק ביום ראשון נדע (ונקווה) אם הצליח .

כמובן שאם יש עוד הפניות והמלצות , בבקשה ספרו לי .

MX-5T 05>911 S 08>S2000 07>S2000 06>S2000 08>Mazda 6 05+Z800 14+Polo 98>Suzuki Splash 09 :cry:

×
×
  • תוכן חדש...