Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4909 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל החברה. שאלה שלי לכל המבינים עניין ולאלה שבעלי ניסיון ו יש להם רעיונות מקוריים שלהם.

אני בדרך של פירוק גג ברכב וחשבתי לעצמי אם אני כבר מוריד את הגג לריפוד אז אולי אני יאטום אותו. דיברתי אם מתקין אחד ו הוא אמר לי שצריל להדביק ספוג מיוחד שם ולא מדביקים חומר איטום רגיל! מה בידיוק צריך לעשות?

תודה!

פורסם

אני חושב שתשאל את השאלה הזאת בפורום הטכני או בפורום אספנות. יש שם כמה מומחים.

או שהתכוונת לאיטום בעזרת חומר מבודד רעשים כדוגמת דיינמאט ודומיו?

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

תביט באתר של soundstorm בגלריה - הוא אטם ניסאן טראנו - ומראים שם את האיטום של הגג.

 

דרך אגב - חומר איטום רגיל לחלוטין - אתה יכול להשתמש באקסטרים שיהיה מעולה לפעולה שכזאת.

 

אתה יכול גם לעשות שכבה אחת של סופר טייט אלומיניום (תראה את הת'רד שלי לאיטום דלתות) אבל תחזק את הדבק של הסופר טייט עם דבק מהיר תוך כדי האיטום (פשוט תרוץ על פס...) וזה יתפוס בצורה כזאת שלא תוכל להסיר אותו אחרי זה - אבל זה יאטום את הגג יופי!

 

אתה מרפד את הגג... או קיי... :shock::|:-):-P לא יכול לאמר את זה טוב יותר בצורה אחרת...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

לפי מה שאני יודע אחרי בדיקה .. אין חומר שהוא מיוחד או שונה משאר החומרים לאיטום שהוא מתאים לגג

זה אותו החומר

 

כמובן יש קיט לגג - אבל זה לא חומר שונה זה פשוט מידות אחרות

 

התכוונתי רק לדינמיט לגבי חומרים אחרים לא יודע.

פורסם

רומן, אני לא בטוח שאיטום הגג יוסיף לך הרבה ולכן נראה לי שאם כבר לאטום אז תשתמש במקרה הזה בחומרים זולים יותר מדיינמט.

 

אם אתה סובל מרעשים מהגג (מה שלא כל כך נראה לי סביר) ספוג יעשה עבודה מספיק טובה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אם מתרגמים שורה מהשיר don't you cry tonight של gn'r אתה באופן דו משמעי תשמע ותבין את המפשט:

 

"אל תבכי הליל, אני עדיין אוהב אותך בובה, אל תבכי הליל, יש גן עדן מעלייך בובה"

 

במידה ותתקין את הרמקולים בגג כמובן

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

כן... אומרים ששירת הסירנות יכולה להטריף גברים... אתה באמת לא רוצה לשמוע אותי שר!

 

לגבי המידים בגג... נראה לי שהבמה תהיה גבוהה מידי אם מדברים ברצינות...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

גג מיתחמם חזק מואד. הדבק של החומר יחזיק מאמד?

יש עוד שאלה. חשבתי שהגג חייב לרדת אחרי שאני מוריד את כל הקורות ואת המגני שמש וידיות. אבל הגג לא יורד הכיסוי של הגג מודבק לגג עצמו. איך אני יכול להוריד את הכיסוי ולא לשבור לעקם אותו? מישהוא עשה?

פורסם

אתה יכול לשים יריעות פלציב - חומר זול (50 שקל ליריעה שתכסה לך את כל הגג).

עמיד בחום\קור, מבודד מצויין חום\קור\רעש, ניתן להשיג בכל חנויות הקמפינג או באייס\הום סנטר - זה מזרון של קמפינג עבה, אתה יכול להדביק אותו על הגג עצמו מהחלק הפנימי שלו או פשוט להניח אותו כחוצץ בין הגג לריפוד של הגג.

אין לו גם משקל וקל מאוד לעבוד איתו.

את הגג צריך לעקם\לקפל בשביל להוציא אותו, האם פירקת גם את התאורה הפנימית?

פורסם
שלום לכל החברה. שאלה שלי לכל המבינים עניין ולאלה שבעלי ניסיון ו יש להם רעיונות מקוריים שלהם.

אני בדרך של פירוק גג ברכב וחשבתי לעצמי אם אני כבר מוריד את הגג לריפוד אז אולי אני יאטום אותו. דיברתי אם מתקין אחד ו הוא אמר לי שצריל להדביק ספוג מיוחד שם ולא מדביקים חומר איטום רגיל! מה בידיוק צריך לעשות?

תודה!

כן הוא דיבר על "פלציב" משתמשים איתו גם טכנאי מזגנים.

בקשר לגג הכיסוי לא יורד בקלות הוא מודבק חזק לגג! כן הורדתי הכל.

פורסם

רומן, עד כמה שאני יודע בטח יש איזה תעלה או שתיים (יותר נכון חיזוקי ברזל) בגג - לא יכול להיות שזאת סתם שכבה דקה של מתכת גמישה - רכבים היום בנויים לעמידות נגדת התרסקויות - גם למכסה מנוע שלך יש מתחת ברזל חיזוק. - אני חושב שאתה תוכל להבריג את הפלציב לקורות החיזוק של הגג (וכמובן - דבק)

 

ועליו לתפוס את הגג - השאלה ששוב חוזרת, למה? יש סיכוי שככה הגג לא יסגר לך טוב - אל תיקח חומר עבה מידי אם אתה הולך לעשות את זה...

 

וכמו שנראה לי... אתה טיפוס מהסוג שלי... לא שפוי במובן החיובי של המילה... אני די בטוח שכבר החלטת שאתה נכנס ב"ראס-אבו" של הגג שלך וכבר שום דבר לא יניע אותך מזה, אז... בהצלחה!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

בגג לא צריך להדביק, ישנם קורות חיזוק, מכניסים יריעה או 2 או כמה שנכנס, והם נתפסים בין הקורות.

 

בקיץ שלנו, ועוד בגג, שום דבק לא יתפוס.

×
×
  • תוכן חדש...