Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Alpine CDA-9855 בלוס אנג'לס


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7434 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן, דוד שלי בא ממש בקרוב ואני מחפש חנות בלוס אנג'לס שאפשר לקפוץ אליה ולקנות את המוצר על המקום.

מישהו מכיר אחת?

(onlinecarstereo.com לא עונים בטלפון :| )

פורסם

אתה יכול להזמין באינטרנט, יש לי אתר לא רע בכלל שקניתי משם..

לוקח 3 ימים בערך עד שזה מגיע לבית הלקוח...

צור קשר אם אתה מעוניין באופציה

זה גם יותר זול מרוב החנויות

פורסם

ומה בנוגע לאחריות? במידה ותהיה תקלה כלשהי אז אתה בבעיה אני מבין? (בארץ היבואן נותן 3 שנים)

פורסם
ומה בנוגע לאחריות? במידה ותהיה תקלה כלשהי אז אתה בבעיה אני מבין? (בארץ היבואן נותן 3 שנים)
כן כל מי שקונה בחו"ל הוא בבעיה של אחריות. מדובר פה על קניה מחו"ל. במחירים של הארץ שווה את הסיכון לדעתי.
פורסם

השיקול לפי דעתי הוא כזה: אלפיין 9855 עולה בארץ בסביבות ה2800-3000 שקל.

המחיר בארה"ב הוא 1400.

מכיוון שלא מדובר פה בזבל אלא במכשיר איכותי מאוד הסבירות שיקרה לו משו לפחות בתחילת השימוש הוא לא גבוה במיוחד, ובהנחה שכבר קרה משו אני לא חושב שהתיקון יעלה כל כך הרבה כמו לקנות מכשיר חדש עם אחריות בארץ.

זה הפרש של 1500 שקל!!! זה המון! אפשר לקנות עוד רדיו דיסק של פיוניר, או מגבר או לא יודע מה במחיר הזה

×
×
  • תוכן חדש...