Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7439 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים יקרים,

 

אני לא מבין מדוע יש את אופצית הכיוון בסטרטים עליונים מתכוונים.

שמעתי כמה גרסאות, ואחדים מהם:

 

1."לסגור" את הסטרט ככל הניתן (כש-2 הגלגלים הקדמים באוויר), וע"י כך לקבל קאמבר שלילי יותר.

2.להחזיר את המידה והמרחק בין כיריות הבולם למקור.

 

אני בטוח שיש סיבה שישנם סטרטים מתכוונים, ולא סתם הם עולים יותר משמעותית מאחיהם הלא-מתכוונים.

 

 

חברים, עזרו לי למחוק סימן שאלה גדול בראשי, מוטי?:wink:

 

אביחי

פורסם

אני לא ממש מבין את העניין.

מדובר במוט שנועד למנוע את עיוות השלדה, השלדה היא לא דבר מתכוונן.

אני נגד Pre-load במקרה הזה - שים את האוטו על משטח ישר לגמרי והתקן את המוט בלי שום מתיחות ועיוותים.

אם אתה רוצה לקבל יותר קאמבר תקנה Camber plates.

 

מוטי

פורסם

לא כל המכוניות מרותכות זהות עד המיקרון האחרון.

חייבים לייצר את המוט עם אופציה לכיוונון כדי שאפשר יהיה להתקין אותו בכל רכב.

אגב, אם תרים את הגלגלים באויר בזמן ההתקנה תיצור את התוצאה ההפוכה מזו שהתכוונת אליה - בתי הבולמים ייפתחו מעט... אם תתקין כשהאוטו באויר תעוות את השלדה לכיוון הקאמבר החיובי.

 

שוב - משטח ישר ומאוזן ככל האפשר, עם הרכב על האדמה, בלי להפעיל לחצים ועיוותים משום סוג.

 

מוטי

פורסם

אני די בטוח שאני אצטער על זה ששאלתי, אבל..

מה זה ה"סטרט" המדובר? :roll:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

Strut brace המכונה **בטעות** במחוזותינו מוט מייצב עליון, לא שיש לו קשר למוט מייצב אמיתי ותפקידו או קשר ליציבות בכלל.

מדובר במוט שמקשר בין שני בתי הבולמים מלמעלה.

 

מוטי

פורסם

ומה תכלס הוא נותן?

 

יציבות?

 

היגוי חד יותר?

 

אור.

 

עריכה:

 

אם כבר אז כבר.

 

תוכל לפרט

 

 

 

מהם כל המוטות ומה הם נותנים? (מייצבים, עליונים תחתונים, וכו'..)

פורסם

LO אתה מצחיק אתה.... קרא שוב את ההודעה שלי שמעליך - כתבתי שאין קשר ליציבות והנה אתה שואל אם הוא נותן יציבות :-P..

 

מה שהמוט עושה הוא להפחית את כמות העיוותים של השלדה ולכן תחושת ההיגוי מתחדדת.

יש שרשור שלם בעניין בדביק הגדול.

 

מוטי

פורסם
ומה תכלס הוא נותן?

 

עריכה:

 

אם כבר אז כבר.

 

תוכל לפרט

 

 

 

מהם כל המוטות ומה הם נותנים? (מייצבים, עליונים תחתונים, וכו'..)

ח חי חיפ

חיפוש יענה לך על השאלות.

 

אכן, מוטי הקדים אותי בשניה.

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7439 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...