Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7440 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מכיר את גוגל עוד מהימים הראשונים שהתחברתי לאינטרנט המהיר הנסיוני (1999)

 

בהתחלה היינו גולשים ב altavista lycos וכיו"ב

 

גוגל נכנסו והחריבו את המתחרות

הם פשוט מתפתחים בקצב אדיר :shock:

 

אגב , עכשיו יש להם עכשיו גם תוכנת מסרים מידיים,הבאנר שלהם עובד מצויין נגד פופ אפס , גוגל earth רואים את כל העולם באופק גם מעבד תמלילים , פורטל קניות , מי יודע אולי אפילו מערכת הפעלה

 

 

תגידו

בכמה נסחרת מניה שלהם ?

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם

תגידו

בכמה נסחרת מניה שלהם ?

367$ כרגע בוול-סטריט, יש לי כ 70 מניות שלה שקניתי ב 160$ לפני שנה, כמה רווח כפרה עליה למרות שירדה 15% בשבוע האחרון.

Maserati.

פורסם

היום, מאחורי האידאולוגיה המוצהרת של "גוגל" - לתת לכולם גישה למידע חופשי - מסתתרים אינטרסים מסחריים. וכאילו פרדוקס, ככל שהם גדלים ומתחזקים האיטרסים הללו מתחזקים. כל עוד המיסדים היו צעירים תפרנים הם האמינו באידאולוגיה אך אחרי שהונפקו ואחרי שהפכו למיליארדרים הם נוהגים כאנשי עסקים. לא שמנועי החיפוש האחרים חפים מכל כוונה מסחרית - כולם רוצים לעשות כסף.

פורסם

אני לא מבין מה אתם רוצים מגוגל. אידיאולוגיה שמיניאולוגיה, בסופו של דבר זה מנוע חיפוש שמוצאים בו כל מה שצריכים במינימום זמן וזה חינם בישבילכם ובישבילי.

 

כל הכבוד להם, מגיע להם להיות מליונרים וזה שהם רוצים להיות עוד יותר זו זכותם המלאה. ממש לא מעניין אותי כל מה שמסביב או מה שאנחנו לא יודעים כל עוד אני מחפש משהו, מוצא אותו וזה לא עולה לי כסף.

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם
היום, מאחורי האידאולוגיה המוצהרת של "גוגל" - לתת לכולם גישה למידע חופשי - מסתתרים אינטרסים מסחריים. וכאילו פרדוקס, ככל שהם גדלים ומתחזקים האיטרסים הללו מתחזקים. כל עוד המיסדים היו צעירים תפרנים הם האמינו באידאולוגיה אך אחרי שהונפקו ואחרי שהפכו למיליארדרים הם נוהגים כאנשי עסקים. לא שמנועי החיפוש האחרים חפים מכל כוונה מסחרית - כולם רוצים לעשות כסף.
קפיטליזם סאקססס!

אני לא מבין מה אתם רוצים מגוגל. אידיאולוגיה שמיניאולוגיה, בסופו של דבר זה מנוע חיפוש שמוצאים בו כל מה שצריכים במינימום זמן וזה חינם בישבילכם ובישבילי.

 

כל הכבוד להם, מגיע להם להיות מליונרים וזה שהם רוצים להיות עוד יותר זו זכותם המלאה. ממש לא מעניין אותי כל מה שמסביב או מה שאנחנו לא יודעים כל עוד אני מחפש משהו, מוצא אותו וזה לא עולה לי כסף.

צודק, אין ויכוח על זה.

 

עריכה: הקישור שוב עובד! :wink:

אופנוען

×
×
  • תוכן חדש...