Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7455 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי פיג'ו 205, מודל 95' 1400 forever

הרכב נוסע מעולה אך יש מס' דברים קטני שדי משגעים אותי..

1)לפני יומיים לאחר נסיעה קצרה כיבית את ההמנוע,נעלתי ונכנסתי לבית

אחרי מס' שעות יצאתי ונסעתי,לפתע שמתי לב שסקלת המהירות אינה עובדת,עם זאת גם מונה הקילומטראז' אינו רץ יותר,וגם המונה הקטן שאיתו אנו בדר"כ בודקים כמה הרכב עושה מבחינת ליטר דלק לק"מ גם הוא אינו עובד לפתע.

מה הבעיה יכולהלהיות? במגע? האם חוט נקרע\התנתק?

היכן אני מתקן את זה? כמה זה יכול לעלות? מה זה כרוך..? לא נתקלתי בזה אפפעם..

2)כשפתחתי את הבאגאז'(דלת חמישית ב205 שלי) ישנן 2 בוכנות'

אחת מהן כנראה עברה את זמנה והגיעה אל סופ תקופת הבלאי שלה,התחילה להשפריץ(פאקינג על הרמקולים שלי!!!!!!!!!!)

מעין נוזל מוזר מלא בקץ שכזה,חיכיתי שיתרוקן הנוזל וכעת הבוכנה אינה מחזיקה את הדלת למעלה אלא צריך לעשות זאת ידני!

כמה עולה בוכנה האם אני לבד אכל להתקן אותה מהיכן אני קונה והאם אני צרך להחליף את שני הבוכונות?

3) המזגן,חימום,אדים אוויר כללי וכל השליטה על זה מופעל מ3 מעין כפתורים סיבוביים בין 2 המושבים הקדמיים על הדאשבורד 2 החיצוניים נשברו לי,הכוונה שאם אני מסובב אותם הם מסתובבים על ריק וה תקועים על אחד מהאופציות(אדים חימום,קרור וכו'..)

איך אני מסדר את זה? אני צריך כפתור חדש ולהתקינו לבד או שמישו יטפל לי בזה ?

עלות..?

4)האם אפשר לקצר את ידית ההילוכים ב205?

אם כן,איך? ומה זה נותן? האם זה יותר נוח?

 

5)נעילה מרכזית-הנעלה המרכזית אצלי עובדת בסטטוס 'קריזות'

מתי שבא לה..

לפעמים כשאני פותח\נועל את הדלת המרכזית של הנהג היא עושה זו אוטומאטית באופן אוניברסלי על כולם,לפעמים,רוב הפעמים לא! איך אני מסדר את זה? האם אני צריך ללכת למקום של נעילות מרכזיות וכאלה..

או שזה רק מגע קל?

6)כמה עולה לצבוא את כל הרכב,הצבע אצלי דהוי

אני יודע שזה עיניין של צבע ורמות

אבל בכללי במקום נורמלי

לצבוא לצבא המקורי לעבורעל כל האוטו..

צבע אפור-עכבר.

 

מודה מראש על כל המענות,ריכזתי את כל כל השאלות שלי שכבר שבוע יש לי באש על מנת לא לפתוח יותר מדי אשכולות.

תודה רבה:)

פורסם

1 - מד המהירות - יכולות להיות הרבה סיבות, כבל ספידומטר או נתק חשמלי וכו'

גש למוסך.

 

2- לא בעיה להחליף את שתי הבוחנות הנ"ל, ניתן למצוא אותן בזול בכל פירוקיה, שווה כבר להחליף את שניהן , כמובן שתבדוק את מצבן בפירוקיה או תזמין חדש מהחברה.

 

3- לא צריך לסדר, מחירם של כפתורים אלו הוא לא בשמיים (יותר לכיוון הרצפה), שוב ניתן למצוא בפירוקיה\ להזמין מהחברה (בתקווה שלא הלכה מערכת הבקרה- לבדיקה תשלוף אותם - משוך , ותראה מאחורה אם הם שבורים), התקנה מאוד פשוטה (דחיפה).

 

4-אם אני לא טועה ניתן להתקין קווייק שיפט על 205 רגילה, זה הרבה יותר נוח לדעתי, ומוסיף הנאה בנהיגה.

 

5- הייתה לי בעיה דומה בנעילה מרכזית , מקורה כנראה בכפתור הראשי, בצד הנהג,

לאחר שימון המערכת באזור הנ"ל , נפתרה הבעיה והנעילה המרכזית פועלת כעת כחדשה.

 

6- מחירי צביעת 205 יכולים לנוע בין 2000 ש"ח באום אל פאחם ועד לסכומים יותר גבוהים במקומות מקצועים.

ההבדל הוא בתוצאה הסופית, בקש המלצה מחברי הפורום למקום מקצועי באיזור מגורייך.

חשוב שתמצא מקום מקצועי, אח"כ חשוב על המחיר.

פורסם
1 ו-2,מחירים?

לגבי 4-מה זה קוויק שיפט? איך הוא עובד,נראה..ומה עלותו?

תודה רבה על התגובה המלאה :)

לגבי מחירים ,

1.אם ראית את התוכנית "יצאת צדיק", יש המון נוכלים בארצנו.

2.הבוכנות אמורות לעלות משהו כמו 200 ש"ח לזוג (מפירוק).

3.בלי לדעת את התקלה הספציפית במד המהירות קשה לציין מחירים (בשביל הכיף חזור וקרא את סעיף 1).

 

Quickshift - תמונה שווה אלף מילים (שתי תמונות אלפיים)

 

quickshift4.jpg

 

quickshift1.jpg

 

ניתן להתקין באופן עצמאי - ממש לא מסובך ,

במחירים שלו אני לא מתמצא (אבל ניתן לבנות אחד :-D ).

פורסם
1 ו-2,מחירים?

לגבי 4-מה זה קוויק שיפט? איך הוא עובד,נראה..ומה עלותו?

תודה רבה על התגובה המלאה :)

זוג מוטות טלסקופיים לתא המטען מפירוק עלו לי לפני שנה משהו כמו 200 ש"ח.

אם אתה מגיע לפירוקיה, דע שגם המוטות של ה106 מתאימים.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

×
×
  • תוכן חדש...