Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה לגבי אחריות יבואן


yaron124
שימו לב! השרשור הזה בן 5644 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ברשותי רכב מסוג סוזוקי איגניס שנת יצור 2006 ,

לאחרונה תוך כדי נסיעה הרכב התחמם באופן מסוכן - מד החום הגיע למקסימום וכמובן ברגע ששמתי לב עצרתי את הרכב.

בפתיחת מכסה המנוע שמתי לב שאין כלל נוזל קרור ברדיאטור. לאחר גרירה למוסך נאמר לי שיש נזילה מהרדיאטור ויש צורך בהחלפת הרדיאטור. לא ברור עדיין באם ניגרם נזק למנוע עקב ההתחממות.

הרכב נכנס למוסך שבוע לאחר תום אחריות היבואן לשלוש שנים ולאחר 80000 ק"מ.

במוסך נאמר לי שהאחריות פגה ואין מה לעשות.

אני מניח שיכולתי לאבחן את הנזילה מהרדיאטור באם הייתי בודק את מפלס נוזל הקרור עוד לפני תום האחריות.

אגב הרכב נכנס למוסך שבוע לאחר שלוש שנים ממועד הרישום של הרכב ברשיון הרכב.

שאלתי היא האם אוכל לדרוש אחריות מצד היבואן על התקלה הזו ?

בתודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למרות שמדובר במשהו מצער מאוד, והעלות תהיה גבוהה, לא נראה לי סביר שיכירו בתיקון במסגרת האחריות.

ככה זה סטטיסטיקה. לו היית בודק שבוע לפני, היית יכול להתעקש על בדיקה מקיפה, והמצב היה אחרת לחלוטין,

והיית מבסוט איך "תפסת" אותם באוזן כי הרכב באחריות.

 

קורה.

מקווה שלא נגרם נזק מעבר לרדיאטור תקול.

 

האם אי פעם בדקת נוזל קירור? הוספת נוזל? הוספת מים? האם הוחלף רדיאטור בעקבות תאונה כלשהי?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נשמע ממש מוזר שברכב משנת 2006 (ועוד יפני:-)) יש כבר נזילה מהרדיאטור,

בדוק אולי אופציה לתיקון הרדיאטור הקיים שתהיה זולה משמעותית מהחלפה לחדש, במורשה בטח גם ירכיבו מקורי שיעלה ממש יקר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שום דבר לא מוזר בימינו.

 

כנס למוסך מורשה של יבואן הרכב ובקש הכרה באחריות. קיים סיכוי סביר שיכירו לך בתיקון או פחות בחלקו כמחווה של רצון טוב, אם הנזילה מקורה בפגם יצור ולא תאונה, גורם צד שלישי או הזנחה.

אם עד כה טפלת רק במורשה של היבואן לדעתי ילכו לקראתך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים עם דניאל. פנה ישירות ליבואן ובקש את עזרתם.

במקרים מסויימים הם עוזרים, לפחות בהנחה ניכרת.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5644 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...