Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7376 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הטויוטה יאריס החדשה קיבלה ציון בטיחות גבוה ביותר של 5 כוכבים. הדגם שנבחן היה דגם ה- 5 דלתות, 7 כריות אוויר - קדמיות, צידיות, וילון וברכי נהג - כנראה לראשונה בקטגוריה הקטנות. ה- ENCAP ציין לשבח את ההגנה הטובה לרגלי וירך הנהג בזכותה.

 

מסקירת מספר אתרי טויוטה בעולם מתברר שלרוב היאריס נמכרת עם 2 כריות אוויר בעיקר למנועים קטנים ותיבה ידנית ולעומת זאת עם 6/7 כריות אוויר באוטומט.

 

בארץ תמיד היאריס הייתה בין היקרות בקבוצה.

אתמול, פירסם היבואן את מחירי הרכב לשנת 2007. כצפוי היאריס די יקרה - 116 אלף ש"ח לדגם האוטומטי, תיבה רובוטית, מנוע 1.3, אבל למרבה ההפתעה בארץ הדגם הזה ישווק עם רק 4 כריות אוויר ולא 6/7 כריות כמו ברוב מדינות אירופה (ובחלקן 9 כריות - 2 אחוריות לנוסעים) (הידני 107 אלף ש"ח, 2 כריות אוויר).

מדובר פה בתרגיל במחירים - 4 כריות אוויר מספיקות לזכות בהוזלת מס מסויימת ובמקביל מאפשרות ליבואן שהמחיר לא יהיה 118 אלף (כנראה, לדגם עם 6/7 כריות) ואני די בטוח שהיבואן לא ימנע מפרסום גדול - "יאריס החדשה זוכת 5 כוכבי....", למרות שתוצאת המבחן תקפה אך ורק לדגם ה- 7 כריות אוויר.

 

בעצם מי שאשם זו מדינת ישראל - מדינה עם ראייה לטווח ארוך הייתה עושה מס שלילי על רכב חדש כך שיבואן שמביא רכב עם אבזור בטיחות גבוה ביותר יקבל כאלו הטבות במס שלא ישתלם לו למכור רכב עם אבזור נמוך יותר. המדינה תרוויח חזרה מהחסכון האפשרי בחיי אדם וירידה בנזק הכלכלי שנלווה לתאונות דרכים.

 

ומצד שני אני גם מבין את היבואן - גם כך המחיר די גבוה (למרות שבסופו של דבר מדובר באוטו מצויין בקטגוריה שלו) אז במה הם יקצצו? ברדיו MP3/WMA? לא!, בכריות האוויר.

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם

היבואן עם האף בשמיים.

תפסיקו להיות פראיירים ולקנות רכב פיצפון במחיר של רכב משפחתי!

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם

בוקר טוב.

מה חדש?

חסרים דגמי קומבינה ייעודיים? בדגמים לחברות הליסינג זה מאוד רווח.

בשביל להוריד רכב מדרגת שווי שימוש הביאו לא אחת מכוניות עם פחות כריות אויר, עם חלונות חשמל קדמיים בלבד, עם חישוקי פח במקום סגסוגת וכו'.

פורסם

חבל באמת שהממשלה לא נוקטת בשיטה של הטבת מס ליבוא רכבים עם אביזרי בטיחות רציניים יותר.

זה היה תורם להורדת ההרוגים בתאונות הדרכים בטווח הארוך.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

טווח ארוך? לא הבנתי... :wink:

[LEFT][B][FONT=Times New Roman]Damn it boy, you are about as useless as a cock-flavoured lollipop.[/FONT][/B] [FONT=Times New Roman][I]Coach Patches O'Hulihan[/I][/FONT][/LEFT]

פורסם

אתם בוכים פה על רכב שנמכר עם 4 כריות אוויר ו-ABS.

 

שימו לב שרוב הדגמים בשוק הליסינג מגיעים על 2 כריות אוויר בלבד במשך שנים ארוכות, והגדיל לעשות יבואן יונדאי שמביא את ה-GLF עם כרית אחת וללא ABS.

 

אם כל הרכבים החדשים יימכרו עם 4 כריות אוויר אז לדעתי מצבינו יהיה לא רע בכלל.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
אתם בוכים פה על רכב שנמכר עם 4 כריות אוויר ו-ABS.

שימו לב שרוב הדגמים בשוק הליסינג מגיעים על 2 כריות אוויר בלבד במשך שנים ארוכות, והגדיל לעשות יבואן יונדאי שמביא את ה-GLF עם כרית אחת וללא ABS.

אבקש לא לזלזל בשברולט אוויאו - בדגם הידני אין ABS וזהו האוטו היחיד בארץ בגודל הזה שנמכר עם צמיגי ''13, זה גם נראה כאילו האוטו נוסע תמיד על הגלגל הרזרבי (הפיאט פנדה גם עם חישוקים קטנים אבל היא יותר קטנה מהאוויאו).

אבל לטובתם נגיד שיש 2 כריות אוויר.......למרות שזה לא עוזר הרבה

 

ושוב מי אשם - אך ורק המדינה ומשרד האוצר

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם

יש כאן משהו שאני באמת לא מבין... מדוע מדינת ישראל, שצירה לשלם עשרות מיליונים מדי שנה על נפגעי תאונות דרכים, לא מוזילה רכבים שמגיעים עם ציוד בטיחות רחב יותר? מדוע לא להוזיל את המס על רכבים הבטיחותיים יותר. זה יוריד את העלויות בסופו של היום.

פורסם
יש כאן משהו שאני באמת לא מבין... מדוע מדינת ישראל, שצירה לשלם עשרות מיליונים מדי שנה על נפגעי תאונות דרכים, לא מוזילה רכבים שמגיעים עם ציוד בטיחות רחב יותר? מדוע לא להוזיל את המס על רכבים הבטיחותיים יותר. זה יוריד את העלויות בסופו של היום.
ומאותה סיבה בדיוק שווה לקופות החולים לממן חדר כושר וייעוץ תזונתי חינם לכל מבוטח, גם זה יוריד את העלויות בסופו של יום (בלי ציניות, זה פשוט עלה לי בראש ע"פ אותו עיקרון רציונאלי)
פורסם
יש כאן משהו שאני באמת לא מבין... מדוע מדינת ישראל, שצירה לשלם עשרות מיליונים מדי שנה על נפגעי תאונות דרכים, לא מוזילה רכבים שמגיעים עם ציוד בטיחות רחב יותר? מדוע לא להוזיל את המס על רכבים הבטיחותיים יותר. זה יוריד את העלויות בסופו של היום.

מדינת ישראל והדברים שמסומנים באדום לא מסתדרים ביחד.

פורסם

המס על רכיבים בטיחותיים דווקא הוזל, וצפוי להיות מוזל עוד. מסתדר או לא מסתדר, זה המצב.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
המס על רכיבים בטיחותיים דווקא הוזל, וצפוי להיות מוזל עוד. מסתדר או לא מסתדר, זה המצב.
אולי התכוון להוזלת המס על כל המכונית אם היא מצויידת יותר מבחינה בטיחותית באופן שמחירה הכולל יהיה נמוך יותר אם היא בטוחה יותר.

אפילו זה יוריד את העלויות "בסופו של יום".

 

יש הצדקה ליישם את העיקרון הזה גם בתעריפי ביטוח חובה.

פורסם

הבעיה היא לא הממשלה אלא הצרכן. אם לקוח נכנס היום לקנות רכב חדש ומבקש רכב בלי כריות אויר כדי לחסוך במחיר זו בעיה של הצרכן. אם הוא מטומטם אז שיהרג.

 

לגבי שוק הליסינג לדעתי צריך לבטל את מדרגות שווי הרכב ולהגדיר שווי רכב שנגזרת באחוזים ממחיר הרכב כחדש. זה גם יעודד תחרות בין היבואנים (לא סביר שכל היצרנים המיוצגים בארץ מוכרים את הרכבים שלהם באותו המחיר בדיוק כך שאצל כל היבואנים משפחתומטית עולה 121,940 ש"ח).

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

×
×
  • תוכן חדש...