Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7473 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

אשמח אם תעזרו לי לעזור לאחותי. היא מחפשת רכב משפחתי עד 80,000 ש"ח. חשוב שהרכב יהיה מרווח, בטיחותי, אמין וזול לאחזקה.

הרכב אמור להישאר אצלה לפחות 8 שנים. כנראה שנרכוש את הרכב מליסינג.

 

הרכבים שחשבנו עליהם הם פורד פוקוס, מזדה לאנטיס, טויוטה קורולה, רנו מגאן, סובארו אימפרזה ויש עוד כמה באותו סגנון.

 

האם יש המלצות מיוחדות?

האם להיזהר מרכבים מסויימים?

 

תודה,

רועי.

SUBARU FORESTER SH

ALFA ROMEO 156 TS2.0

פורסם

השלושה הראשונים הם סוסי עבודה מוכחים למדי, לפוקוס יתרון בטיחות .

 

האימפרזה צפופה יחסית ומיושנת.

 

המגאן תוביל בבטיחות אך תפגר באמינות.

 

תתמקד באקזמפלר טוב מהשלושה הראשונים ושיהיה בהצלחה.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם

בסכום הזה אתה יכול לקנות קורולה 02 או הונדה סיוויק 02 שהם המשפחתיות היפניות המובילות בקטגוריה.

שניהם אמינות מאוד הסיוויק בנוסף מרווחת מאחור, והטיפולים של הקורולה יהיו זולים יותר אך בשנתון זה הצורה הישנה אולי כדאי לך להוסיף ולקנות את דגם 03 שהוא עדכני יותר.

פורסם

לאנטיס או סיויק.

לגבי הראשונה יש להיזהר ממכוניות "חברה". יש המון אקזמפלרים כאלה, לבדוק טוב טוב.

 

אישית הייתי בוחר את הפוקוס. הרכב הטוב ביותר מבין כולם.

×
×
  • תוכן חדש...