Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7484 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתכננת לטוס בספטמבר לארה"ב לחודש, ומאחר ואני אצטרך להתנייד קצת (אני נוסעת לבד לחברים), אני שוקלת לשכור שם רכב.

 

עומדות בפני כמה שאלות -

 

1. האם אני יכולה לנהוג בצפון מזרח ארה"ב עם הרישיון הישראלי או שאני חייבת להוציא בין לאומי?

2. האם למישהו יש רקע עם הגדרות הביטוח? אני אנהג ברכב של חבר קרוב, מוסטנג 2001 GT ואני לא רוצה בעיות עם הביטוח שלו... :)

 

בתודה

 

יוליה

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם

הגדרות הביטוח שם מאוד ברורות - או שאת מבוטחת, או שלא :)

ברצינות - רק החבר יוכל לענות לך מה הביטוח שלו מכסה.

 

חוצמזה - תגידי לו שיחליף את המוסטנג.

פורסם

כדאי לך להוציא רשיון בינלאומי. הרשיון הישראלי תופס בחלק מהמדינות אבל לא בכולן. הרבה פעמים הרשימות של משרד התחבורה לא מעודכנות ובפועל אתה עלול להתקע.

ספציפית לארה"ב יכול להיות מצב שבחלק מהמדינות הרשיון הישראלי תופס ובחלק לא. רשיון בינלאומי הוא מסמך מוכר ע"י שוטרים בחו"ל ורשיון ישראלי הרבה פחות. חוץ מזה שזה זול ומהיר ולא שווה את הסיכון - מה תעשה אם תרצה לעבור לקנדה או מקסיקו או לבצע איזו חניית ביניים בארופה.

פורסם

עולת רשיון בינלאומי הינה 20 שקלים, כך שנראה לי ששווה להוציא אחד כזה בכל מקרה.

 

לגבי הביטוח, יש לבדוק עם חב' המבטחת את הרכב הספציפי, בדיוק כמו שאמרו לפני.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

חוצמזה - תלכי לממס"י ותעשי לאומי-קארד, תקבלי גם מנוי לשנה חינם בממס"י (AAA בארה"ב, אי אפשר בלי) ובנוסף שני רשיונות בינלאומיים בחינם.

 

בקיצור - שווה, מקסימום תבטלי אחרי שנה (אחרי שנה זה מתחיל לעלות כסף...)

פורסם

יש לציין שאני בת 18, מה שיכול להוות בעיה עם הוצאת הרישיון הבין לאומי... כי לפי הבנתי אפשר להוציא אותו בגיל 21.. לא?

 

יוליה

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם

רשיון נהיגה בינ"ל ניתן להוציא אם יש רשיון נהיגה עם תמונה - אין הגבלת גיל.

 

(אבל אם יש הגבלת גיל במדינת היעד היא תקפה גם עלייך)

 

כל הפרטים:

http://www.postil.com/postshirut.nsf/misparid/886?opendocument

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

ישנה הגבלה נוספת של מינימום שנה רישיון לקבלת רישיון בין לאומי כמו כן אני מאוד בספק שישכירו לך אוטו מתחת לגיל 21. שווה בדיקה בכל אופן

 

אבי.

פורסם

אם יתאפשר לי אני אשכיר רכב. אם לא, ישכירו בשבילי, ואם לא - יש את המוסטנג... :p

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם

אין הגבלה של מינימום שנה ברשיון בינלאומי - כל נהג (שכבר אינו נדרש למלווה!) יכול להוציא רשיון בינ"ל.

 

לגבי השכרת רכב - אין סיכוי שישכירו לבת 18, אבל זה לא מה שהיא שאלה.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

חיפשתי חיפשתי ולא מצאתי תשובה.

 

האם רישיון הנהיגה הישראלי (לא בין לאומי, ישראלי) תקף בארצות הברית?

 

אני מילא אעשה רישיון בין לאומי, אבל מעדיפה בכל זאת לדעת..

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם

הרישיון תקף בחלק מהמדינות (ארה"ב כוללת בתוכה הרבה מחוזות שלכל איזור חוקים משלו).

בכל אופן לא משנה לאן את נודדת בעולם תמיד תקחי איתך את הרישיון הישראלי ואת הבינלאומי רק למקרה... גם אם ביררת ובמדינה שאליה את טסה הרישיון הישראלי מאושר עדיין תקחי רישיון לאומי שלא יווצרו אי נעימויות

 

אבי.

פורסם

מנסיון- השוטר שעוצר אותך בארה"ב לא מכיר לא את זה ולא את זה, במיוחד שהרשיון הבנ"ל נראה כמו דף מקופל שהדפסת במדפסת הביתית. אבל אם תגידי שאת תיירת ותראי לו את הרשיון הישראלי ואשרת שהיה- לא יהיו שום בעיות.

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם

הבינלאומי תקף בצמוד לרשיון הישראלי, צריך את שניהם. לא יודע איך שוטרים מתיחסים, אבל בהשכרת רכב בארה"ב בודקים את שניהם.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

×
×
  • תוכן חדש...