Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7486 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא נראה לי שאני צריכה להראות לכל שוטר את הויזה שלי (נראה לכם הגיוני להסתובב בכל מקום עם הדרכון?! בשביל מה בונים כספות בימינו?)

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם

כשאת בחו"ל רצוי מאוד מאוד מאוד להסתובב עם הדרכון (והויזה, אם רלוונטי) עלייך בכל רגע נתון, רצוי בכיס פנימי או חגורת כסף כדי שלא ייגנב.

 

הדרכון הוא התעודה המזהה שלך בחו"ל, והוא המסמך שיוציא אותך מצרות עם המשטרה המקומית או משטרת ההגירה או השד יודע מה.

 

בד"כ אם תיעצרי על עבירות תנועה קלות וברשותך הדרכון ורשיון הנהיגה הישראלי/בינ"ל, השוטר יסתפק באזהרה.

 

חבר שלי שעבר עכשיו ל-RELOCATION בקליפורניה כבר נעצר 3 פעמים, בעיקר על נהיגה אגרסיבית וזגזוגים - התירוץ שהוציא אותו באזהרה בלבד היה "that's how we drive back home" :roll:

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

חובה להסתובב עם דרכון בחו"ל!!! לעולם אין להשאיר אותו בחדר, שם כמו כאן אפשר לעצור אנשים על שוטטות אם הם לא נושאים עימם תעודה מזהה.

 

לא תמיד השוטר יוותר - הוא יכול לדרוש את תשלום הקנס במקום במזומן.

 

בכל מקרה - מכוון שבפורום רכב עסקינן - פורש זה אחלה.

פורסם

חזרתי משם לא מזמן והרי מידע מוסמך:

באופן עקרוני, בשביל לנהוג ברכב פרטי, יספיקו לך רשיון של חבר, ודרכון. כדאי מאוד (!) לברר שהביטוח שלו מכסה אותך, כי תביעות בארה"ב הן דבר יקר להחריד.

למרות כל זאת, ולאור המחיר הנמוך, רשיון בינ"ל מומלץ בחום.

בנוגע להשכרה, אני בן 23, לא כל אחד היה מוכן להשכיר לי כל רכב, וגם על זה נאלצתי להוסיף תשלום מיוחד להשכרה מעל גיל 21. גם אם מישהו בוגר יותר ישכיר לך את הרכב, לא תהיי מכוסה, ובעצם תעברי על החוק בכך שתנהגי ברכב, ולכן תהיי חשופה לתביעות. סיכוי קלוש שתמצאי סוכנויות מקומיות שתסכמנה להשכיר לך רכב.

לגבי הזגזוג, באמת התפלאתי שלא קיבלתי שם דו"חות. הנהיגה שלי בארץ נחשבת יחסית רגועה, אבל הרגשתי שם כמו מופרע לעומת דרך הארץ של המקומיים.

ומכיוון שמדובר בפורום רכב - גם יגואר זה סבבה

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

הבנתי אתכם. נלקח לתשומת לבי. הנושא שהכי מעניין אותי זה הביטוח, איזה קטגוריות מכסות מי מה מו כמה ולמה.

 

ומאחר שמדובר בפורום רכב - SLK זה גם לא רע בכלל :)

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

×
×
  • תוכן חדש...