Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8428 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
טוב תראו אני בכלל לא מרגיש נוח אם זה להביע רגשות דרך הפורום,זה פעם ראשונה שאני עושה את זה,אבל אמרתי אולי תוכלו להגיד לי מה הייתם עושים במקומי :roll: טוב תראו המצב לא טוב אצלי פיתרו אותי מהעבודה ואני חודשים מחפש עבודה.בוא תגיד שעד לפני חודשים הייתי דיי אופטימי ובאמת שניסיתי אבל בלי הצלחה. אף פעם בחיים שלי לא הייתי במינוס כזה גדול בבנק,והשיא היה שהתקשרו אלי ורצו לדעת מה קורה הסברתי להם את המצב.ומבחינתם זה לא משנה הם רוצים לבטל לי את האשראי :!: בקיצור אכלתי אותה מכל הכיוונים. היום אחרי הטלפון של הבנק והאיומים שלהם הבנתי שהסתבחתי קצת,והחלטתי לרשום את מה שעבר עליי היום. טוב אז אחריי כל הבלאגן הזה אני חושב מה לעשות.להמשיך לחפש עבודה או למכור את האוטו הדבר שאני הכי אוהב בחיים ובאמת שהיה לי ממש קשה למצוא אותה (שנה של חיפושים)מה אתם הייתם עושים :?: אני ממש בדיכאון לגבי העניין הזה של להיפרד מהאוטו,בא לי פשוט היום ללכת לאיזה פאב לדפוק את הראש אם איזה 4 כוסות ווסקי ולשכוח את הכל.

uc-optimism.jpg

×
×
  • תוכן חדש...