Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7487 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זקוק להתיעצותכם בנושא. מצאתי חנות בגרמניה המציעה רפלקטור/פרוג'קטור שיתאים ל – 106 שלי (קצת ערסי אבל נסתדר):

 

76205379_a31960f7e8_o.jpg

תיאור המוצר מובא כאן למטה, בתרגום מגרמנית לאנגלית

 

1. כיצד ניתן להבחין אם זה רפלקטור או פרוג'קטור?

2. האם הקיט מתאים לקיט קסנון (למשל מההיבט של עמידות בחום, הצורה שבה הוא מעביר את קרני האור של קיט הקסנון וכו')?

3. אני לא יודע מה זה אורות חנייה ואם יש לי אותם ברכב :roll:. אורות חנייה מפעילים את ה – ANGEL EYES?

 

 

Design headlight set with parking light rings and the BMW typical elipsoid lens headlights

 

The suitable H3 pears can along-order you alternatively in the purchase completion starting from 2,50 EUR as halogen or Xenonbinren. 4 halogen pears each H3 are needed.

 

With shining width adjustment

 

We recommend in addition the original Osram diadem turn signal pears

 

תודה,

אלון

 

פורסם

זה נחשב לפרוג'קטור (למרות שבתול העדשה יש רפלקטור לכל דבר. זה לא מתאים במיוחד לקסנון (זה לא מונע ממך להתקי קסנון אבל האופטיקה לא יוצרה בשביל פיזור האור האידיאלי של קסנון).

קסנון מפיק פחות חום (35W) לעומת נורת הלוגן (55W) כך שזה יהיה מתאים מבחינת עמידות לחום.

אורות חניה (מקדימה) הם נורות מסוג 194 ("תקע" בעגה המקומית), 5W. האורות האחוריים מופעלים יחד עם אורות החניה (גם האחוריים הם 5W). "עיני המלאך" הם סוג של אורות חניה, מחברים אותם למעגל החשמלי של אורות החניה.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

תודה גלעד,

 

איך ניתן לקבוע אם פרוג'קטור מסוים יוצר פיזור אור אידיאלי עבור קסנון? המוצר הזה למשל, דומה לקודם שהצגתי (רק בלי עיני המלאך) והוא ממוצב כייעודי לקסנון - כותרת המוצר היא "xenon optics". מלבד זאת התיאור לא מפרט יותר מדיי:

 

76210536_26ca4e2c1c_o.jpg

 

מה עליי לבדוק על מנת לוודא שהאופטיקה באמת יעודית לאלומת אור קסנונית? :razz:

 

שלד - גלעד צודק, כך לפחות עפ"י המקורות שלו.

 

תודה,

אלון

 

פורסם
קסנון מפיק פחות חום מהלוגן!?

פעם ראשונה שאני שומע כזה דבר....

קסנון עובד על בערך 80 וולט וקצת פחות מחצי אמפר, מה שנותן 35W.

נורת הלוגן עובדת על 12V ו-5 אמפר, 55-60W.

ניצולת האנרגיה של קסנון יותר טובה, כלומר פחות אנרגיה מבוזבזת על חום לעומת הלוגן.

 

מה שכן, לקבל זרם מ-80 וולט זה "קצת" יותר מסוכן מ-12 וולט.

אגב, כדי ליצור את הקשת החשמלית בנורת קסנון, 12V של המצבר מומרים לכ-25000V (כמו ברק), בשניות הראשונות לאחר ההדלקה.

 

לגבי בדיקה אם אופטיקה מתאימה לקסנון. אין לי מושג. שאל את המוכר במייל אם הוא בטוח.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

קצת מסקנות מסבב שאלות בפורומים השונים:

 

- מה שנראה בתמונות הם פרוז'קטורים של הלוגן. נורות HID (קסנון) נראים בד"כ זוועה בהם...

- ישנה סבירות מסוימת שנורות קסנון אפילו ל יתאימו פיזית לבית נורה מפני שהן גדולות יותר. למשל, מה שיועד לנורות H7 לא יתאים ל – D2S

- כל (אופטיקה) Aftermarket שיוצר הוא הלוגן. ישנו יצרן אחד בשם Sylvania אשר התחיל לייצר אופטיקה עבור קסנון שעובר טסט (DOT). מחירים מתחילים ב – 1600$...

- לרב לפרוז'קטורים שנמכרים Aftermarket יש בעיה של עיבוי לאחר שמתקינים קסנון.

 

 

:cry:

 

ראיתי מספיק קיטים בארץ שנראים מצוין (פרוזקטור + קיט קסנון). גלעד, למשל שלך. מישהו יכול קצת להדריך אותי או להפנות אותי למקור שיעזור לי בבחירת פרוז'קטור? קסנון בטוח יהיה. אני לא רוצה ליפול על פרוז'קטור (שגם ככה הוא לא זול) שרק יהרוס...

 

 

תודה,

אלון

 

פורסם

למה שלא תחליף את הרפלוקטורים שלך לחדשים?

H7 ן D2S אלו הם שני דברים שונים לחלוטין. נורות קסנות מגיעות רק ב D1 או D2. בקיטים פשוט מחווטים את כל העסק כדי שיתאים ל H מסוג מסויים.

נכון שנורות הקסנון ארוכות יותר, לכן בד"כ עושים חור בגומי האטימה (או פלסטיק) מאחורי הפנסים ומשתמשים באטמים מיוחדים.

עיין בלינק הבא:

http://www.psi.co.il/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=4170

 

אגב, האופטיקה לקסנון והחלפת רפלקטורים לחדשים נועדו על מנת לא לסנוור נהגים , זה לא קשור לאיך הרכב נראה.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

×
×
  • תוכן חדש...