Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7496 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חבר'ה!

 

 

 

ברשותי פיוניר דולפינים 7600

 

 

 

האמת שקצת נמאס לי מצבע התצוגה הירוק-כחול-שחור שלה (שהוא היה נפלא עבורי שנה וחצי)

 

לאיזו מערכת בשוק יש את התצוגה הכי יפה לדעתכם? (חוץ מסידרה 8 ו-9 של פיוניר)

 

 

 

חשוב שהתצוגה תהיה צבעונית והמערכת לא תעלה על 2500 ש"ח כחדשה! ! !

 

 

אשמח להצעות כאן או בפרטי, בברכה, עידן.

אמונה, מזל ויכולת = כח החיים!

פורסם

אוקיי... אם אתה מחפש תצוגה יפה אבל בלי DVD יש לי רק דגם אחד להציע לך: Sony CDX-M9905X

http://www.crutchfield.com/S-wL0Kk2sPyg4/cgi-bin/ProdView.asp?g=300&I=158CDXM995

 

לצערי, ישנה בעיה אחת: אני עדיין לא ראיתי אותו בארץ, אבל ברוסיה קניתי אותו בדיוק ב2500 שקל (500$) ואני חייב לציין שזה הרדיודיסק עם התצוגה ההכי יפה שראיתי בחיים שלי! (מבחינת HU סטנדרטי ולא DVD) שום פיוניור/קנווד/אלפיין או JVC צבעוניים - אפילו לא מגרדים את רמת האיכות והגודל של המסך הזה!

אם יש לך איך להשיג אותו, ואתה מסוגל להתפשר על כמה אופציות של מקצוענים (כמו תזמון משתנה ברמקולים או עוד כמה פיצ'רים שיש באלפיין בסדרות הכי גבוהות - שאני בספק שכולם פה משתמשים בהם בכלל) לטובת פאנל מסובב ראשים - אז זה בדיוק הפאנל בשבילך!!!

אני חייב לציין שעוד לא היה אחד, שנכנס אלי לאוטו - בין אם זה טרמפיסט/גבר/בחורה/סבא/סבתא/ילד או אפילו פוזיונר מדופלם - שהצליח להשאר אדיש לנוכח המערכת הזאת!! (שווה כל דולר!)

בברכה!

יונתן.

פורסם
אוקיי... אם אתה מחפש תצוגה יפה אבל בלי DVD יש לי רק דגם אחד להציע לך: Sony CDX-M9905X

http://www.crutchfield.com/S-wL0Kk2sPyg4/cgi-bin/ProdView.asp?g=300&I=158CDXM995

 

לצערי, ישנה בעיה אחת: אני עדיין לא ראיתי אותו בארץ, אבל ברוסיה קניתי אותו בדיוק ב2500 שקל (500$) ואני חייב לציין שזה הרדיודיסק עם התצוגה ההכי יפה שראיתי בחיים שלי! (מבחינת HU סטנדרטי ולא DVD) שום פיוניור/קנווד/אלפיין או JVC צבעוניים - אפילו לא מגרדים את רמת האיכות והגודל של המסך הזה!

אם יש לך איך להשיג אותו, ואתה מסוגל להתפשר על כמה אופציות של מקצוענים (כמו תזמון משתנה ברמקולים או עוד כמה פיצ'רים שיש באלפיין בסדרות הכי גבוהות - שאני בספק שכולם פה משתמשים בהם בכלל) לטובת פאנל מסובב ראשים - אז זה בדיוק הפאנל בשבילך!!!

אני חייב לציין שעוד לא היה אחד, שנכנס אלי לאוטו - בין אם זה טרמפיסט/גבר/בחורה/סבא/סבתא/ילד או אפילו פוזיונר מדופלם - שהצליח להשאר אדיש לנוכח המערכת הזאת!! (שווה כל דולר!)

 

אם זאת התצוגה אז היא פשוט מ-ד-ה-י-מ-ה וכל מילה מיותרת!

תודה רבה לכל מי שעזר, DVD לא בא בחשבון כי מדובר ברודסטר ואני רוצה למשוך קצת פחות תשומת לב כדי שלא יקרעו לי את הגג...

 

ה-JVC יפהפיה ונכנסת לתקציב אבל איך הפונקציות שלה? יש כאן מישהו שיש לו אותה?

אמונה, מזל ויכולת = כח החיים!

פורסם

אני חושב שראיתי את המכשיר הזה (סוני) ברדיו מילנו השבוע בתצוגה.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

אפשר להשיג DVD נחמד ביותר זול מכל ההמלצות על הרדיו דיסקים שראיתי עד עכשיו..(משהו באיזור ה3000 בקנייה בארץ כולל אחריות) פשוט יהיה צריך למצוא מקום למסך

פורסם
אפשר להשיג DVD נחמד ביותר זול מכל ההמלצות על הרדיו דיסקים שראיתי עד עכשיו..(משהו באיזור ה3000 בקנייה בארץ כולל אחריות) פשוט יהיה צריך למצוא מקום למסך

זה ברור לי אבל אני לא מעוניין ב-DVD...

אמונה, מזל ויכולת = כח החיים!

×
×
  • תוכן חדש...