Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7492 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני עוד שבוע בערך מביא מגבר נוסף עכשיו הבעיות שלי הם כאלה:

 

יש לי כבר מגבר וסאב והכל בשביל המגבר השני אני צריך לפרוש כבל נוסף מהמצבר או שאני יכול להשתמש באותו אחד?

 

ואני לא ממש יודע איך לעשות את החלוקה של המגברים מה שיש לי עכשיו זה 800W 4 ערוצים חילקתי אותו לקידמיים והאחורים ולסאב ושאני יביא את השני הוא גם 4 ערוצים מישהו יכול להציע לי איך אני יוכל לחלק אותם?

לפי מה שהבנתי ישארו לי 2 יציאות ריקות...

פורסם

אתה יכול להעביר קבל נוסף. שזה הבחירה הנכונה.

 

אתה יכול גם לפצל קבל + אבל לפעמים נוצרת עם זה בעייה שהמגברים נכנסים לפרוטקשן ללא סיבה.

ושריפות פיוז ראשי.

front :kicker ks65.2 HU:jvc 810

woofer:soundstream r12sq 600rms

amp:hifonics titan 4ch, mono: solidaudio f10d

פורסם
אתה יכול להעביר קבל נוסף. שזה הבחירה הנכונה.

 

אתה יכול גם לפצל קבל + אבל לפעמים נוצרת עם זה בעייה שהמגברים נכנסים לפרוטקשן ללא סיבה.

ושריפות פיוז ראשי.

 

מאיפה הגעת למסקנות האלו?

 

למה כבל נוסף זו הבחירה הנכונה?, ואם יש לו כבל של 4G מורץ למגבר הזה? מה ההבעיה בלפצל?

מגברים לא נכנסים לפרוטקשיין ללא סיבה, כמו שאנשים לא נהיים חולים ללא סיבה.

פיוז ראשי לא נשרף ללא סיבה , הוא נשרף כתוצאה מקצר\עומס מעל היכולת שלו.

עוד לא נתקלתי במערכת ששרפה פיוזים ואו מגברים נכנסו לפרוטקשיין ללחא סיבה בגלל כבל מתח מפוצל.

לא נראה לי שאתה ממש יודע על מה אתה מדבר, יש נתוני מידות כבלים אורכים+גודל פיוזים+התאמה.

לא סתם מריצים כבל נוסף כמו לא סתם מפצלים כבלים כמו לא סתם מתאימים פיוזים.

זה לא פילוסופי זה מדעי.

 

ולפותח התרד', איזה מגבר מותקן כרגע?(ומה מותקן עליו?)

איזה כבל מותקן כרגע?

באיזה רכב מדובר?

איזה מגבר עתידי אתה מוסיף?(ומה יותקן עליו?)

מה גודל הפיוז שמותקן כרגע ואיזה סוג הוא?

לאחר תשובות לשאלות אלו נוכל להעזור לך בהתקנת מגבר נוסף.

G.Mr

under construction..

פורסם

ולפותח התרד', איזה מגבר מותקן כרגע?(ומה מותקן עליו?)

איזה כבל מותקן כרגע?

באיזה רכב מדובר?

איזה מגבר עתידי אתה מוסיף?(ומה יותקן עליו?)

מה גודל הפיוז שמותקן כרגע ואיזה סוג הוא?

לאחר תשובות לשאלות אלו נוכל להעזור לך בהתקנת מגבר נוסף.

G.Mr

כרגע מותקן 800W Super sound 4006

הוא מחולק כרגע יציאה אחת לקומפוננט יציאה אחת לאחוריים ושתיים לסאב....

הכבל שיש לי הוא של 4G

הרכב זה מאזדה F 92

המגבר שאני מביא הוא של בוס 1000W גם הוא 4 יציאות

ולגבי הפיוז אין לי מושג התקנתי אותו בחנות אם תגיד לי איפה אני יכול לבדוק לגבי הפיוז אני יגיד לך...

למה בקטע הזה אני לא הכי מבין...

פורסם

אם זה 4G אז סבבה...

 

אם לא יש להתקין כבל נוסף למערכת שלי נשרף הפיוז כל הזמן עד שהוספתי קבל נוסף.

 

וכן המגבר נכנס לפרוטקשן. ברגע שהיה לי כבל נוסף הדבר נפסק.

front :kicker ks65.2 HU:jvc 810

woofer:soundstream r12sq 600rms

amp:hifonics titan 4ch, mono: solidaudio f10d

פורסם

אוקיי הבנתי מקסימום אני יפרוש עוד כבל זה לא כזה בעיה תודה

 

עכשיו מבחינת החלוקה מישהוא יכול לעזור לי עם זה?

פורסם

כמו שאמרת אתה תשאר עם שתי יציאות חופשיות...

אתה עושה בריג' ומעביר את היציאה לLPF או LOW או מש שכתוב לך במגבר...

יש בדרך כלל שלושה מצבים למגבר

HPF\HIGH - מנגן צלילים גבוהים

LPF\LOW - מנגן צלילים נמוכים

OFF\FULL - מנגן נמוך גבוה

 

בשביל סאב אתה צריך LOW

רמקולים אחוריים לפי שמיע אצלי זה על OFF ( הרבה ימליצו לך על HIGH ) הבחירה שלך.

קומפוננט על OFF.

הייתי ממליץ לך לשים את קומפוננט ואת הסאב על המגבר החדש.

שאתה מחבר אותם תוריד את העוצמה(GAIN) לגמרי (ווליאום נמוך).

רק בכיוונים של המערכת תגביר לאט לאט. עדיף קודם סאב אחר כך קומפ' ולבסוף אחוריים.

front :kicker ks65.2 HU:jvc 810

woofer:soundstream r12sq 600rms

amp:hifonics titan 4ch, mono: solidaudio f10d

פורסם

המגברים האלה של BOSS ובעיקר חיקויים זולים יותר שלהם מנסיון, נוטים להיות רגישים להערכה ברכב ולכן מעבירים רעשי אלטרנטור - היו לי כמה כאלה ותמיד הבעיה נפתרה כשהתקנתי מגבר אחר.

 

זה ממש לא מחייב, אבל ההמלצה שלי - במגבר של הבוס - תשתמש בכדי להרים את הסאב וופר, הוא גם חזק יותר אבל הוא גם יותר איכותי מהסופרסאונד - אז אם לא נוצרת לך בעיית רעש כזאת או אחרת - בערוץ אחד שלו תרים את הקדמיים ובשני את הסאב - בברידג' כמובן.

 

ובסופר-סאודנד תרים את האחוריים כמעט על המינימום ואת הקדמיים (או לפי המקרה הטוב יותר כמו שרשמתי למעלה - רק את האחוריים.

 

עוד אופצייה - עם מגבר אחד תרים את הסאב בברידג' ואת שני האחוריים - ועם המגבר השני תרים את הקדמיים בצורה כזו שכל צד מחובר בברידג' - זאת הגברה הרבה יותר איכותית!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...