Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

pioneer 6.5v או alpine 4v


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7500 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בחירה נכונה לדעתי

תאדכן אותנו בהמשך הבניה של מערכת מעניין מאוד.

בהצלחה!

סאב 15 אינץ של CERWIN VEGA 400W RMS 4OHM*2

 

MONO BLOCK ROCKFORD 500*1 AT-2OHM http://www.rockfordfosgate.com/ez2/ModelInfo/ModelInfo.asp?ItemKey=10061239&CategoryDesc=Power%20Amplifiers

 

קומפוננט עדיין לא החלטתי:

MOREL- http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=130357

 

או

ROCKFORD-http://www.rockfordfosgate.com/ez2/ModelInfo/ModelInfo.asp?ItemKey=10065566&CategoryDesc=Power%20Speakers%20-%20Component%20Sets

 

הגברה לקומפוננט: ROCKFORD 301X 2*150W RMS- http://www.rockfordfosgate.com/ez2/ModelInfo/ModelInfo.asp?ItemKey=10061228&CategoryDesc=Punch%20Amplifiers

 

מה אתה אומרים????:screwy: :screwy: :screwy:

פורסם
חוות דעת מקצועית משהו רשמת... מילא היית בעל ניסיון אם שני המכשירים אבל לרשום הודעה בצורה כזו תסלח לי... איפה יתרונות מול חסרונות? איפה השוואה של פיצ'רים/חיתוכים למיניהם בין שני המכשירים? ד"א, האלפיין למי שלא יודע מיוצר בסין, והפיוניר בתאילנד. לי יש ניסיון עם הP1Y: מכשיר בעל איכות סאונד מדהימה, 4X60 בהחלט מורגש, שפע אפשרויות אקווליזרים, יש אופציות לכיוון ידני, שליטה מלאה על סאב, ועוד הרבה דברים שאני בעצמי עוד לא הספקתי ללמוד. כמו כן, זה אחד המכשירים הטובים ביותר שיש לפיוניר. והוא בין היקרים אז תחשוב טוב טוב כי סכום של 2500 ש"ח לא הולך ברגל. בהצלחה, ומקווה שעזרתי.

יש לי נסיון בשני המכשירים במערכת SQ

למי שרוצה איכות צליל טובה ייקח פיוניר ולמי שרוצה איכות מצויינת ייקח אלפיין

מבחינת חיתוכים אלפיין הרבה יותר טוב ומדויק

לאלפיין יש פיצ'רים שנותנים לך לשמוע MP3 באיכות של דיסק רגיל כמעט

וזה רק חלק קטן מהדברים שאלפיין מספק

בקיצור אלפיין

hu - alpine 9877 -->front : boston acoustic pro sixsty + morel elate 8" mid bass ==>rear : mbquart 3 way 150-rms -> amps : alpine pdx150.4 , alpine mrd 1005d ,second gel battery

פורסם

ללא ספק אלפיין,אין בכלל מקום להשוואה,הפיוניר הנ"ל לא כולל אפילו DSP,אם כבר היה מקום להשוואה זה מול ה860, וכל הסדרה 9 למיניה של פיוניר אבל גם מולם,האלפיין לוקח,ובגדול,מניסיון.

תיזהר לגבי האחריות כי פעם היו לאלפיין בעיות עם הTOUCH PANEL,למרות שלי אישית היה את ה53 ולא היו איתו שום בעיות.

דרך אגב אם אני לא טועה,ל55 ה 5V PRE OUT,וה 53 4V.

CONTROL IS NOTHING WITHOUT POWER - GT35R

פורסם

שמתי לב כל מי שהציע אלפיין

רשום לו בחתימה פיוניר

...

whats the deal ?

לא אוהבים מה שיש לכם?

חח

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

×
×
  • תוכן חדש...