Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה לעשות לתקן או למכור? גולף 92.


Guest תמיר .א.
שימו לב! השרשור הזה בן 6946 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יש לי את הרכב הזה כבר כשנה וחצי גולף 1300 GL ידני 5 הילוכים+רוורס,

עברתי איתו כ33 אלף קילומטר, עכשיו הסקלה עומדת על 155K. ובזמן האחרון שאני חושב על ההוצאות שאני יצטרך להוציא עליו זה מוריד לי את החשק מהרכב.

הרכב נוסע מעולה, נסיעה דיי שקטה, בן הגולפים בצורה הזאת הוא בין השמורים מבחינת מצב חיצוני ופנימי!, אז הבעיה שלי זה ככה, בזמן האחרון הסקלה של החום מנוע לא עובדת, זה אומר שצריך להחליף חיישן, יש לי ערבוב שמן עם מים, מן שזה ראש מנוע, הקלאץ לא מחליק אבל הוא קשה, רוורס צריך להוריד את הטורים של המנוע כדי שיכנס בלי רעש (זה להכניס ל3 לשחרר טיפה קלאץ שתהייה התנגדות למנוע ואז מהר להכניס לרוורס). ולא נדבר על זה שצריך להחליף רדיטור פנימי אם רוצים חום בחורף.

 

וחוץ מיזה המנוע עושה את שלו יחסית. 40KW - 54HP הרכב מאיץ דיי מהר ל80-90 מהירות סופית 140. ולהשקיע בתיקון החלקים, ראש מנוע,קלאץ,חיישן טמפרטורה, (נשכח מהחימום), זה לפחות 4K,

 

מחירון הרכב לפי לוי יצחק הוא 16,185 .

מה לעשות? אני לא חושב שאני ימצא רכב יותר טוב, אולי כמה שנים מעל אבל עדיין לא אותה רמה,

או שיש? מה אתם מציעים?.......לתקן? לא לתקן? לחפש רכב אחר?

 

תודה

תמיר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין מה לעשות. רכב ישן (בד"כ) מצריך יותר תחזוקה מרכב חדיש.

סה"כ אם הוא באמת במצב טוב אז שווה להשקיע בו קצת ולשמור אותו. אם אין לך כסף לתחזק את האוטו אז תמכור אותו.

 

בסכום שתקבל לא תוכל לקנות משהו הרבה יותר טוב... לדעתי תשמור אותו.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איתמר צודק, כרגיל. אם אתה רוצה להשתדרג, תמכור, תעלה את התקציב ב10K לפחות ותקנה משהו יותר מתקדם. אם אתה לא מעוניין להוסיף כסף- יהיה לך קשה מאוד למצוא רכבים במצב טוב בהרבה מזה שיש לך במסגרת התקציב הזו.

ככה זה בחיים- What you pay is what you get

 

לגביי הבעיות שיש לך-בגולפים האלה הקלאץ מעט קשה מטבעו, אצלי כבל קלאץ מקורי חדש, וקלאץ וולאו חדש ועדיין הקלאץ מעט קשיח. ממליץ לך לבצע בדיקה אם הקלאץ לא שחוק, או שרק הכבל קלאץ גורם לקושי הדוושה.

חיישן טמפרטורה אם תמצא לא מקורי, יעלה פחות מ-100 ש"ח. מקורי בסביבות 150 ש"ח.

חימום בחורף לא מעניין, אלא אם אתה אשה.

 

האם אתה סגור על זה שדרוש שיפוץ ראש? עשית בדיקה מקצועית?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי את הרכב הזה כבר כשנה וחצי גולף 1300 GL ידני 5 הילוכים+רוורס,

עברתי איתו כ33 אלף קילומטר, עכשיו הסקלה עומדת על 155K. ובזמן האחרון שאני חושב על ההוצאות שאני יצטרך להוציא עליו זה מוריד לי את החשק מהרכב.

הרכב נוסע מעולה, נסיעה דיי שקטה, בן הגולפים בצורה הזאת הוא בין השמורים מבחינת מצב חיצוני ופנימי!, אז הבעיה שלי זה ככה, בזמן האחרון הסקלה של החום מנוע לא עובדת, זה אומר שצריך להחליף חיישן, יש לי ערבוב שמן עם מים, מן שזה ראש מנוע, הקלאץ לא מחליק אבל הוא קשה, רוורס צריך להוריד את הטורים של המנוע כדי שיכנס בלי רעש (זה להכניס ל3 לשחרר טיפה קלאץ שתהייה התנגדות למנוע ואז מהר להכניס לרוורס). ולא נדבר על זה שצריך להחליף רדיטור פנימי אם רוצים חום בחורף.

 

וחוץ מיזה המנוע עושה את שלו יחסית. 40KW - 54HP הרכב מאיץ דיי מהר ל80-90 מהירות סופית 140. ולהשקיע בתיקון החלקים, ראש מנוע,קלאץ,חיישן טמפרטורה, (נשכח מהחימום), זה לפחות 4K,

 

תודה

תמיר

אכן

מדובר באחד הרכבים השמורים אי פעם

אם לא השמור שבהם.

 

אגב, אם אתה רוצה ראש-בראש, מחוץ לבית יש לי את אחת מהרנו 9 השמורות ביותר בעולם

מצב מעורר קנאה חיצוני ופנימי, רק מה, אין לה גלגלים, מנוע תפוס, בלי גג, חתולים ישנים על שאריות הריפוד שהיה לה בשנת 83, לא מזמן דרס אותה טרקטור וחוץ מזה האוטו מ-ד-ה-י-ם.

 

עכשיו המחירון שלה הוא 2.5 שקל, אם מורידים את הריג'קטים יוצא שאני חייב למי שלוקח אותה סביב ה5.5 אלף ש"ח, אבל בגלל שהיא במצב כל כך כל כך טוב אני רוצה למכור אותה בערך 10 מעל המחירון, כלומר 12.5 שקל, מה שהופך את העסקה ללא כדאית בעיני - כי אני עדיין אדרש לשלם לזה שייקח אותה 5487.5 שקל...

 

מה אתם אומרים?

שווה לי להשקיע במיכל צבע ולזרוק לים?

[מצד שני יש קנס על זיהום הסביבה... לא יודע מה לעשות...]

 

 

רון.

אה, ועוד תוספת שמותקנת ברכב - יש לה הילוך רוורס מקורי מהחברה ! לא מהזבל שהתקינו אחר כך בארץ...-

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איתמר צודק, כרגיל. אם אתה רוצה להשתדרג, תמכור, תעלה את התקציב ב10K לפחות ותקנה משהו יותר מתקדם. אם אתה לא מעוניין להוסיף כסף- יהיה לך קשה מאוד למצוא רכבים במצב טוב בהרבה מזה שיש לך במסגרת התקציב הזו.

ככה זה בחיים- What you pay is what you get

 

לגביי הבעיות שיש לך-בגולפים האלה הקלאץ מעט קשה מטבעו, אצלי כבל קלאץ מקורי חדש, וקלאץ וולאו חדש ועדיין הקלאץ מעט קשיח. ממליץ לך לבצע בדיקה אם הקלאץ לא שחוק, או שרק הכבל קלאץ גורם לקושי הדוושה.

חיישן טמפרטורה אם תמצא לא מקורי, יעלה פחות מ-100 ש"ח. מקורי בסביבות 150 ש"ח.

חימום בחורף לא מעניין, אלא אם אתה אשה.

 

האם אתה סגור על זה שדרוש שיפוץ ראש? עשית בדיקה מקצועית?

:wink: סחתין צברת ידע, אתה לא קל

בקשר לחימום אתה טועה בחורף אם אין לו חימום באוטו או לחילופין על השמשה הקידמית הוא צריך לנסוע כל הזמן עם סמרטוט ביד ולייבש את השמשה .

תמיר- מבחינת הרוורס שלא נכנס לפי מה שתארת את צריל להחליף קלץ ואז הרוורס יכנס בלי רעשים והדוושה תהיה קלה.

בקשר לעירבוב שמן מים, האם יש שמן במים או מים בשמן? בגולפים יש קולר שמן אולי הוא דפוק ומערבב שמן עם מים זה לא חייב להיות ראש מנוע...

חוץ מזה מה תקנה בסכום הזה פיאט אונו עזוב אותך תשקיע עליו קצת כסף אם המנוע לא מרעיש והמצב פנימי חיצוני בסדר ותאמין לי אתה תרוויח :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה שאני ישקיע מה שצריך, בכמה זה יסתיים ? 5K ?

 

* בקשר לקלאץ הוא לא מחליק, אם אני בעמידה, מעלה את הטורים ומשחרר את הקלאץ במהירות שהגיר על הילוך הראשון, הוא ישר נתפס וגורם לגלגלים לחרוק, אני חושב אולי צריך להחליף כבל קלאץ, משום שזה כבל עם מתיחה לא על ידי בורג אלה על ידי משיכתו והחזרתו ויש מין קליק כזה שגורם לו להיות מתוח יותר, אז אני חושב הוא לא ניתפס טוב ומשתחרר שוב.

 

* אם חיישן טמפרטורה חלופי יהיה גם טוב, אז אין לי בעיה להסתדר איתו, הרכב לא דורש מקורי,

פשוט לפני שבוע פתאום המד הפסיק לעבוד.

 

* בקשר לחימום, כמו שאמרתי צריך להחליף את היחידה, אבל לא ניראה לי אני יעשה את זה,

ובקשר לאדים שעל החלון, פשוט מפעיל על אויר-> חיצוני , לא על קירור והם נעלמים. בכול מקרה אני לא מתבעס על המחיר, אלה על זה שצריף

 

* ראש מנוע - האטם, הבנתי שצריך לפי דבריו של חבר שמבין בזה, היו לו 3 מכוניות כאילו בעבר,

אם בודקים את מדיד השמן, הוא ניראה נקי, (היה לי פעם פיאסטה שהשמן היה מתערבב עם המים ושמן היה אפור בהיר כזה), שפותחים את המיכל מים, יש סימנים כמו של מים על מחבט שמן, שמן צף כזה, אבל בכמות מזערית, עדיין זה גורם לבוץ קצת לפעמים.

 

אז בינתיים אני יחליף כבל קלאץ,וחיישן טמפרטורה כמה עולים הרכיבים? ויש כמה סוגי חיישני טמפרטורה אפשר לקנות בטעות לא מתאים? מבחינת התנגדות? איך בודקים את זה?

מה עם ראש מנוע?

 

תודה

תמיר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

:wink: סחתין צברת ידע, אתה לא קל

בקשר לחימום אתה טועה בחורף אם אין לו חימום באוטו או לחילופין על השמשה הקידמית הוא צריך לנסוע כל הזמן עם סמרטוט ביד ולייבש את השמשה .

תמיר- מבחינת הרוורס שלא נכנס לפי מה שתארת את צריל להחליף קלץ ואז הרוורס יכנס בלי רעשים והדוושה תהיה קלה.

בקשר לעירבוב שמן מים, האם יש שמן במים או מים בשמן? בגולפים יש קולר שמן אולי הוא דפוק ומערבב שמן עם מים זה לא חייב להיות ראש מנוע...

חוץ מזה מה תקנה בסכום הזה פיאט אונו עזוב אותך תשקיע עליו קצת כסף אם המנוע לא מרעיש והמצב פנימי חיצוני בסדר ותאמין לי אתה תרוויח :wink:

תפסיק לזיין בשכל בסדר???

 

תמיר א. תשקיע את מה שצריך כי בסה'כ 3-4K ישתלם לך להשקיע ברכב הזה כי לא תמצא מהשהו סביר במחיר שתמכור אותו במצב הזה.

אין חכם כבעל ניסיון!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום,

 

בעבר היתה לי גולף כמו שלך (היום יש לי גולף דור IV) אחלה רכב שבעולם.

בקיצור שווה להשקיע אבל יש לי הרגשה שאתה טועה בקשר לאבחנה של מספר בעיות.

1.קלא'ץ קשה אינו מצביע בהכרח על בעיה בקלא'ץ שדורשת התייחסות מיוחדת.מנסיוני עם הדגם הזה הקלא'ץ היה תמיד קשה גם אחרי שעשיתי שיפוץ אצל פליקס.

אני מציע שתקפוץ למכונאי מקצועי שיאתר ויאבחן את הבעיות.

2.בקשר לבעיית החימום,ניתן להחליף באופו עצמאי את הרדיאטור הפנימי במידה ואתה מעוניין אני אשלח לך חומר הדרכה.

אתה בשקט יכול לקנות תחליפי כפי שאני עשיתי (400 שקל בעבר)

3.בקשר לבעיה בהילוכים הפיתרון פשוט.

החלפת המזלג שמחבר את המוט בתא הנוסעים לגיר.

עלות החלק 200 שקל.

או ייתכן שיש לך בעיה באוקולונים שבידית ההילוכים.

כול העבודות ניתנות לביצוע עצמי ודי פשוט.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מרק שמחתי מאוד לקרוא את דבריך.....

 

אני מאוד ישמח לקבל הסבר איך מחליפים את הרדיאטור הפנימי על ידיי הוראות,

 

ואני חשבתי שרדיאטור פנימי עולה לפחות 800 שקלים, 400שקלים אני קונה מחר.

 

איפה המזלג מחובר? ומה זה אונקולים? ההילוכים נכנסים קצת קשה כן.

עד היום אני תיקנתי את כול התקלות ברכב, אם אני מבין במשהו אז אני יכול לעשות את זה לא בעיה,

אז אני ישמח אם תיתן לי חומר תאורתית,

 

וכמה עולה כבל קלאץ חדש? משום שאני לוחץ על הקלאץ יש רעש של חיכוח הכבל אני חושב הוא ישן והוא מרעיש, וזה גם מה שתוקע אותו קצת.

 

תודה רבה!

תמיר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי תמיר,

 

בקשר להחלפת הרדיאטור הפנימי מצורף חומר.

רדיאטור תחליפי אפשר לקנות בחנויות ביצחק שדה ליד פליקס תוצרת יוגסלביה או צ'כיה=מקורי (שכחתי את השם).

אל תשכח לקנות באנדים מקורים אצל פליקס או צ'מפיון.

הכי חשוב!!

לקחת יום חופש ולבצע את העבודה בזהירות ולסמן כול חלק בזמן הפירוק.

התיעוד לא תמיד מדוייק.

1-4.pdf

5-8.pdf

9-11.pdf

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תמיר,רואי שלום,

 

מחירים אני לא הכתובת.

מצורף קובץ כיצד להחליף LED'S,ושאר דברים בלוח השעונים.

בקשר לגיר אני צריך לסרוק לך חומר ואז אני הוסיף לאשכול את הקובץ.

tmp.pdf

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יודע לעזור לך כי אני לא מכיר גולף, אבל אני חייב להגיב על דבר אחד.

 

מחירון יותר מ 16K לגולף ידני 1300 מודל 92 ? הלוי יצחק הזה מקבל כנראה משלוחי צ'אראס מן המובחר שבמובחר...

עז יפנית בסלעים

yahav.biz | mineralz.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6946 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...