Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7507 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם יש לכם הצעות איך לדחוף את שלושת הדברים האלו בתקציב של 1500 שקל אבל אני רוצה משהו עצבני בומים רציניים SPL עד הסוף משהו שהוא באמת בעוצמה גבוה שם החברה לא ממש מעניין אותי כל עוד אני לא צריך לתקן אותו כל יומיים.

 

תודה אופיר

פורסם

לגבי הסאבים : זוג של 305C פיונייר 800 וואט - יעשו את העבודה כמו שצריך (מבחינת ה-SPL )

ולגביי המונו מומלץ לחפש יד שנייה ...

מש"ק זרזור

פורסם

התקציב הזה לא מספיק אפילו למונובלוק.

את צריך להגדיל את התקציב בערך פי 2, אם אתה רוצה משהו איכותי, ולא "זבל סיני".

שי.

פורסם

מסכים בהחלט עם שייקה

אז כך אחי

אתה יכול להביא שני סאבים של פיוניר 1000 ואט שנותן בסביבות 400 RMS עם תיבה של פיוניר בסביבות ה 1500 ש"ח

ואתה יכול לרכוש למשל מונובלוק יד שניה (יש הרבה כאלה בלוח של הפורום הזה) במחיר הנע הין 1000-1500 ש"ח העיקר שייתן לך בסביבות ה 800 RMS בשתי אום

hu - alpine 9877 -->front : boston acoustic pro sixsty + morel elate 8" mid bass ==>rear : mbquart 3 way 150-rms -> amps : alpine pdx150.4 , alpine mrd 1005d ,second gel battery

פורסם

עזוב תיבה תיבה אני לא צריך אני אולי יכול למתוח את התקציב בעוד 500 אבל זהו אבל עוד עוצמה משהו כמו 500 אר אמ אס כל אחד

פורסם

אבאלה אל תגזים

2000 ש"ח אתה רוצה 2 סאבים 500 RMS כל אחד

ומונו בלוק 1000 RMS ?

 

נו בוא לא ניסחף

אנחנו לא בים

למכירה , מגבר 2 ערוצים , 2מגברים 4 ערוצים , 2 מגברים מונובלוק, מחשב נייד ,קרוס 3 WAY , פורטים , מידים אילייט , רמקולים פולק אודיו לבית , בקיצור הכל לחץ כאן

פורסם

אתה מודע לזה שהשיא בארץ עם סאב בודד (וגם לא בודד אני חושב) הושג עם סאב יחיד של סרווין וגה שמוצהר 400 RMS? יוני עם הווגה ווגה 12 אינץ נתן תוצאה דומה לזו של 5 סאבים של פיוניר...

 

 

ובכל אופן, לאנזר מאקס*2 יעלו באיזור ה 800-900 אני חושב, לגבי הגברה-זה החלק היקר. אתה לא תוכל להשיג שום מגבר (או מערכת חשמל!) שתיתנו 1000 RMS.

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם
אתה מודע לזה שהשיא בארץ עם סאב בודד (וגם לא בודד אני חושב) הושג עם סאב יחיד של סרווין וגה שמוצהר 400 RMS? יוני עם הווגה ווגה 12 אינץ נתן תוצאה דומה לזו של 5 סאבים של פיוניר...

 

 

ובכל אופן, לאנזר מאקס*2 יעלו באיזור ה 800-900 אני חושב, לגבי הגברה-זה החלק היקר. אתה לא תוכל להשיג שום מגבר (או מערכת חשמל!) שתיתנו 1000 RMS.

אני יכול להתפשר על מגבר יד שניה במצב טוב אבל אני רוצה שני סאבים ממש אבל ממש חזקים כמה עולה בערך הסאב המדובר?
פורסם

אני את הלאנזר מקס DVC חדש בזמנו השגתי ב350 בקרטון. תוכל למצוא ברשת אותו במחיר של 420 שח לגרסת הSVC .ז"א שסה"כ 2 יחידות יעלו לך כ850-840 שח [תיבה כפולה בבניה תעלה בין 150-200].

מניסיון זהו סאב מפוצץ [2 כאילו יעשו גהנום!]

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

לאנזר מצהירים על 500RMS , מניסיוני אני לא מהמר מעבר ל400RMS גג.

אבל אין ספק שמדובר בסאב עוצמתי שנותן תמורה מעולה למחיר.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם
אתה יכול להגיד מה העיוצמות שלהם?

למה יש לי הרגשה שגם אם תקנה שני סאבים של 500 ואיך שהוא בדרך פלא תביא עוד מגבר שיתן 1000 RMS ב 2 או 1 אוהם, מערכת החשמל ברכב לא תעמוד באתגר...

 

במערכת כמו שאתה מחפש הרבה יותר כדאי לחפש סאבים נצילים עם דירוג RMS יחסית נמוך. ואפילו יותר כדאי להביא סאב 15 אינץ יחיד מאשר שתים של 12.

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם
אתה מודע לזה שהשיא בארץ עם סאב בודד (וגם לא בודד אני חושב) הושג עם סאב יחיד של סרווין וגה שמוצהר 400 RMS? יוני עם הווגה ווגה 12 אינץ נתן תוצאה דומה לזו של 5 סאבים של פיוניר...

 

 

ובכל אופן, לאנזר מאקס*2 יעלו באיזור ה 800-900 אני חושב, לגבי הגברה-זה החלק היקר. אתה לא תוכל להשיג שום מגבר (או מערכת חשמל!) שתיתנו 1000 RMS.

הווגה ווגה הוזן עם הספק של מעל 2KW.

 

תמיר

פורסם

אל תהיה קטנוני :) אני חושב שאז הוא נתן לו רק 1KW, ואז ניסו לתת לו 3 KW והעיפו את הממברנה החוצה :)

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

למה אתה חושב שהמערכת חשמל לא תעמוד חוטים עבים של 4 ג'יג פיוזים חדשים אלטרנטור מחכה לראות אם צריך כי האוטו חדש שנת 2004 אתה רוצה עוד משהו?

×
×
  • תוכן חדש...