Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7514 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני קונה מערכת משהו לא רציני רק שישמעו טוב

התלבטתי אם לקנות 2 אחוריים, סאב ומגבר

או לקנות קומפוננט, סאב ומגבר

 

החלטתי ללכת על האפשרות השניה:

קומפוננט (מורל)

סאב (פיוניר או רוקפורד)

מגבר (לא חברות מוכרות)

התקציב שלי הוא 1800 + -

מה אתם אומרים על המפרט הבא?

USC9980 Platinum Audio

Pioneer TSW306C

Morel PULSE 6

 

יש לי מספר שאלות אליכם:

1. איך המגבר הזה? (הוא הכי זול שראיתי שהוא 1000 וואט ואמרו עליו שהוא טוב)

2. המגבר יחזיק את כל המערכת (אני לא רוצה להפציץ ת'אוטו רק שישמעו טוב) ?

3.ראיתי בקומפוננט מידות (6.5 , 5.25) איזה אני צריך (יש לי מזדה 323f)

4.עדיף במחיר של הסאב (500 שקל) לקחת פיוניר או רוקפורד?

5. כמה אמורה לעלות לי התקנה של כל המערכת עם חיווט?

6. עדיף לקחת קומפוננט או זוג אחוריים?

 

תודה מראש לכל העוזרים!

פורסם

א. עדיף קומפוננט!.

 

ב.המגבר סבבה לגמרי!.

 

ג. חפש בפורום איזה מידות יש למזדה 323F, אני זוכר שאמרו שיש בכלל 7 על 5. אז תבדוק.

 

ד. עדיף לטעמי רוקפורד,איכותי בהרבה הרבה יותר ושוב (לטעמי) מהפיוניר. השאלה היא גם איזה סאב זה?.

 

ה. התקנה כוללת של המערכת תעלה לך בסביבות 300-400. באיזור שלי לפחות לוקחים ככה.

 

ו. המגבר יחזיק את כל המערכת בלי בעיה.

פורסם

המחיר של המגבר הוא סבבה אבל אתה תוכל למצוא אותו גם ב400

הוא אכן יצליח להחזיק את כל המערכת אבל הוא לא יפתח אותה כמו שצריך

אני ממליץ לך במחיר הזה לחפש מגבר של רד בוקס שהיה לי פעם הוא עולה 600 שקל והוא 1400 וואט והוא יפתח לך אותם יותר טוב בהרבה והצלילים שלו נשמעים הרבה יותר טוב מאשר של הפליטניום אודיו

לגבי הסאב אם אתה קונה אל תקנה את הרוקפורד 150 אר אמ אס כי הוא חלש מידי תקנה את הרוקפורד p2 שהוא כבר רמה מעל!

אני לא הייתי נוגע בסאבים של פיוניר ואני בטוח שגם רוב חברי הפורום יגידו לך את אותו דבר לגבי הסאב!

 

לגבי ההתקנה אם אתה מירושלים אוכל לעזור לך לגבי מתקין טוב!

פורסם

כמו שאמר SSSS עדיף לך ללכת על הP2 השוני גדול לטובת הP2.

 

הP1 לא ממש עוצמתי אם זה מה שאתה מחפש אבל הבנתי שאתה מחפש איכות לכן נראה לי שזה יספיק לך, למרות שאם תיהיה לך אפשרות למצוא P2 ביד שנייה בתקציבך עדיף.

כמו כן אני חושב שהמגבר יתאים לסאב. (במסגרת תקציבך).

בהצלחה.

פורסם

אני הייתי הולך או על הרוקפורד P2 לשם שינוי. או הפיוניר 800. (עדיף על 1000)

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

בקשר לגודל הרמקול, אם יש לך את הצורה הישנה(פנסים נפתחים) אז יש לך שש וחצי אבל לא יכנס לך פולס שש וחצי כי הוא יגע בחלון(המגנט גדול מדי) חמש ורבע בקושי נכנס, אבל אם תעשה חור בפלסטיק של הדלת ותתקין את הרמקול על הפלסטיק אז הקומפוננט יכנס(6.5).

מקוה שעזרתי

פורסם

אני מציע לך לא ללכת על הפיוניר דבר ראשון כי הוא 300 400 RMS תלוי איזה דגם תקח ובשביל זה תצתרך מגבר רציני שיחזיק אותו

לפי דעתי קח סאב קיקר קומפ הוא 150RMS והוא עושה תעבודה תאמין לי הוא היה אצלי באוטו ואני בכלל לא יכול להשוות אותו לP1 של הרוקפורד וגם לא תצתרך הגברה כל כך רצינית בשבילו

פורסם

אם הסאב הוא פיוניר, תצטרך להשתדרג בהגברה

לא בדיוק משנה אם זה ה 800 או ה 1000 אם ההגברה הנוכחית, לא תצליח לדגדג לאף אחד מהם.

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

פורסם

אני גם חושב שעדיף לך את הקיקר קומפ... יותר טוב מהפיוניר וגם מהרוקפורד וגם יותר זול....

אפשר למצוא חדש ב-550 שקל בערך, יתאים לך לתקציב וגם לא תהיה בעיה של למצוא מגבר שינצל אותו!

למכירה שעון ברייטלינג shark יד 2 במצב נהדר!

פרטים בה"פ.

×
×
  • תוכן חדש...