Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7507 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
חברים לא עניתם לי איפה אפשר לקנות דבר כזה...

כתבת שאתה מאשדוד ולי אין מושג איפה יש חנויות שמוכרות רכיבי אלקטרוניקה באזור אשדוד. באזור המרכז, בת"א, באיזור של התחנה המרכזית הישנה, יש כמה חנויות שמוכרות רכיבי אלקטרוניקה. דרך אגב, לא רשמת את המספר של החלק שאותו אתה מחפש, לידיעתך בדגמים השונים של המכשירים והייצרנים, יש חלקים שונים. בכל מיקרה אם אין לך ידע וניסיון בהחלפה של חלק כזה, מומלץ מאוד שתיפנה למעבדת תיקונים על מנת שייבצעו את התיקון. הנזק שאתה יכול ליגרום למכשיר אם תנסה להחליף לבד את החלק, כאמור ללא ידע, ניסיון וכילים מתאימים, עלול להיות גדול מאוד.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מצטער שאני נדבק ככה לשרשור, אבל יש שאלה שגם קשורה לתקלה בHU.

אז ככה, יש לי HU של פיוניר סדרה מאוד ישנה DEH-2430, המכשיר לא קורא דיסקים(רושם ERROR), ממידע שקיבלתי לאחר חיפוש(כן עשיתי חיפוש) הבנתי שהלכה העין.

האם אני יכל לקנות את החלק בעצמי ולתקן לבד? כי אני לא רוצה לשלוח לתיקון כי הרדיו דיסק לא שווה את הכסף.

תודה רבה לעונים

פורסם
מצטער שאני נדבק ככה לשרשור, אבל יש שאלה שגם קשורה לתקלה בHU.

אז ככה, יש לי HU של פיוניר סדרה מאוד ישנה DEH-2430, המכשיר לא קורא דיסקים(רושם ERROR), ממידע שקיבלתי לאחר חיפוש(כן עשיתי חיפוש) הבנתי שהלכה העין.

האם אני יכל לקנות את החלק בעצמי ולתקן לבד? כי אני לא רוצה לשלוח לתיקון כי הרדיו דיסק לא שווה את הכסף.

תודה רבה לעונים

אם אין לך ידע באלקטרוניקה וניסיון בהחלפת עינית (יחידת הלייזר), אז תעשה לך ולמכשיר שלך טובה ותפנה למעבדת תיקונים. כמו כן, לא חובה שהתקלה במכשיר היא העינית, יכולות להיות עוד כמה סיבות לתקלה שתארת כאן.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.


×
×
  • תוכן חדש...