Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

היום שרבים מכם חיכו לו(תקנה 356)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7524 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפי השאלות הבאות:

 

 

 

כנראה שכן יהיו ת'רדים כל חלונות שחורים :roll:

יהיה ועוד איך יהיה שרשורים, על השחרת חלונות, גם כפתור החיפוש לא יעזור כאן!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

סתם שאלה שמסקרנת אותי ,בעלי המכוניות מושחרות איך אתם נוהגים בלילה (שחשוך) ? זה לא קצת כהה בשביל לראות את הכביש?

===================================

---- ---- ---- ---- ---- ---- ----

===================================

פורסם
סתם שאלה שמסקרנת אותי ,בעלי המכוניות מושחרות איך אתם נוהגים בלילה (שחשוך) ? זה לא קצת כהה בשביל לראות את הכביש?
אתה יודע , החלון הקדמי לא מושחר...
פורסם

הרמה של ההשחרה זה לא מה ששינה אף פעם, הקטע היה שאסור היה לצפות את החלון...

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם
סתם שאלה שמסקרנת אותי ,בעלי המכוניות מושחרות איך אתם נוהגים בלילה (שחשוך) ? זה לא קצת כהה בשביל לראות את הכביש?

ציטוט מאחת ההודעות שלי בנושא:

 

"הרכב שלי, כולו עם חלונות כהים (שמשה אחורית, חלונות אחורים, חלונות קדמיים), ולהגיד לך ת'האמת.. לא מפריע בכלל לשדה ראיה.. ! אולי רק שהחלונות מלוכלכים אז הליכלוך יותר משפיע מאשר חלון רגיל מלוכלך.

 

לאבא שלי, יש רכב.. עם חלונות כהים.. כל הרכב!! הדבקה! (ככה באים רכבים עם חלונות כהים "מהחברה", בחו"ל .. בחלק מהאזורים)

הדבר אסון, מפריע לשדה הראיה בצורה משמעותית.. היה לי בלתי נסבל לנסוע שם בלילה, המון הפתעות במהלך הנסיעה.

 

 

עוד דוגמא, הגג שלי (פנורמי) הכהתי אותו.. בהדבקה, בכדי למנוע חדירה של השמש (אין לי כיסוי לגג), מאז שעשיתי את זה... אני לא נהנה מהנוף שאפשר לראות דרכו כמו פעם, לפני ההדבקה."

 

אולי זה לא כלכך ברור כי זה נרשם בהקשר לנושא מעט שונה..

בקצרה, מנסיון שלי.. על לא מעט רכבים (בשיא הרצינות), הדבקה פוגעת בראיה ואפילו מאוד מסוכנת (שוב, מניסיון!), בתנור... השיטה יותר יעילה ובטוחה כיוון שהיא לא פוגעת בראות כלל... יש לה אפקט על החלון בו כמו משקפיים.

פורסם

האם אפשר להגיד "קולווו, קולוווו"?

אני רואה את ההיתנפלות ההמונית על החנויות "אחשלי, תעשה ג'סטה, תקפוץ תביא לאחיך איזה ציפוי קטן ככה לחלונות של האוטו שלו... אההההה, אחשלי?"

 

ונמלאה הארץ מכוניות "משופרות" ע"י חלונות מושחרים ושלל אביזרי "נוי", וגלילי הצלולוייד היתגלגלו בכל פינה, ומילאו את הארץ...

:?

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

ונמלאה הארץ מכוניות "משופרות" ע"י חלונות מושחרים ושלל אביזרי "נוי", וגלילי הצלולוייד היתגלגלו בכל פינה, ומילאו את הארץ...

:?

 

גילי

ואמרו אמן!

 

 

 

 

-לאון חבקין-

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם
ואמרו אמן!

AMEN LORD!

הזוי....:screwy:

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

ההודעה היא מטעם יו"ר איגוד המכונים אל החברים באיגוד ולא מטעם דובר משרד התחבורה, וזאת מן הטעם שעדיין לא יצאה הוראת נוהל בנידון.

נכון להיום(לפחות אצלנו) אנו לא פוסלים בכלל רכבים עם ציפויים בשמשות האחוריות צדדיות עד להודעה מסודרת מטעם משרד התחבורה.

הודעה זו של האיגוד אינה מחייבת והיא בגדר המלצה בלבד, כאמור עד שתצא הוראת נוהל מסודרת.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7524 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...